Тематичне оцінювання.
Тема
“Давній Рим за царської та республіканської доби”
1.Вправа “Схема” («Найпривабливіші області за природними умовами»)
2. Вправа “Знайди помилку” (річки Італії)
3. Вправа “Схема” (“Народи Давньої Італії”)
4.Вправа “Встановити відповідності”
https://learningapps.org/display?v=pxsfo0k0k21
5.Вправа “ Скласти розповідь”
6.Вправа “Хто вони ?”
1.2.3.4.5.
7.Вправа “Таблиця”
Подія |
Роки |
Причини |
Хто переміг |
Значення |
Перша Пунічна війна |
? |
о. Сицілія |
Рим |
? |
Друга Пунічна війна |
218–201 рр. до н.е. 17 років |
? |
Рим |
Рим здобув нові заморські території: Іспанію, Північну Італію. Карфаген мав знищити свій флот, сплатити контрибуцію, не мав права без дозволу Риму вести будь-яку війну |
Третя Пунічна війна |
? |
Рим – страх відновлення могутності Карфагену |
Рим |
? |
8.Вправа “Хто сказав ? Що можна сказати про цю людину ? “
9.Вправа “Знайти пару”
https://learningapps.org/display?v=pdyndvf3t21
10.Вправа “Цитата”(у зв’язку з якими подіями було сказано ...)
11. Вправа “Історичне джерело”
Прочитайте уривок із твору Плутарха, у якому історик наводить промову Тіберія Гракха. Поясніть, долею яких прошарків римського населення переймався трибун. У чому він вбачав причини їхнього жалюгідного становища?
12. Вправа “РОзШиФрУй” Ю + Ю + Н + П + В + Ц = римські боги