Презентація. Многочлени. Розкладання многочленів на множники

Про матеріал

В даній презентації розміщені матеріали для узагальнення знань з теми "Многочлени". Вміщено вправи на розкладання многочленів на множники, перевірка знань при виконанні тестових завдань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Навчатися можна тільки весело… Щоб перетравлювати знання, потрібно поглинати їх з апетитом» Анатоль Франс

Номер слайду 2

Бажаю бути на уроці: «У» — успішними; «С» — спокійними; «П» – прогресивними; «І» — ініціативними; «X» — хоробрими; «У» — упевненими.

Номер слайду 3

Мета уроку: узагальнити знання учнів з теми «Многочлени», перевірити засвоєння пройденого матеріалу в нестандартних ситуаціях; розвивати інтуїцію, логічне мислення, вміння робити умовиводи, розумову діяльність, чіткість і точність думки, комунікативні навички, розвивати навички самостійної і групової роботи; виховувати наполегливість, активність, інтерес до математики та її ролі в світі, здатність до переборення труднощів.

Номер слайду 4

Дати відповіді на запитання: Дайте означення многочлена. Наведіть приклади многочленів. Який многочлен називають многочленом стандартного вигляду? Який многочлен називають двочленом, тричленом? Що називають степенем многочлена? Наведіть приклад многочлена другого степеня.

Номер слайду 5

а) б) в)

Номер слайду 6

1) 2) 3)

Номер слайду 7

Математична розминка Що означає розкласти многочлен на множники? Подати його як добуток многочленів, тотожних даному многочлену Які способи розкладання многочленів на множники ви знаєте? Винесення спільного множника за дужки, групування, формули скороченого множення У чому полягає спосіб винесення спільного множника за дужки? Знаходження спільного множника та застосування розподільного закону У чому полягає спосіб групування? Коли групують у такі групи, котрі мають спільний множник

Номер слайду 8

1) 2)

Номер слайду 9

1) 2) 3) 4) 5) 6)

Номер слайду 10

навчити мислити найважливіше цивілізації людину завдання

Номер слайду 11

Відповідь: Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити. Томас Едісон

Номер слайду 12

1) А) 2) Б) 3) В) 4) Г)

Номер слайду 13

Многочлен – це сума одночленів? 1) так. 2) ні; 3) не знаю.   Дано 5х + 4хІ + 3хі - 5хі - 4хІ - 3х – це… 1) тричлен. 2) двочлен. 3) многочлен нестандартного вигляду.   Який із виразів многочлен? 1) 2х – 3. 2) -21. 3) у(х - у).   Знайдіть суму многочленів 2хі - с і 3с. 1) 2хі - с - 3с. 2) 2хі - с + 3с. 3) 2хі - с · 3с. Спростіть вираз (2а + 3b) + (7b – 3a) – (8a – 6b): 13а – 4b; 2) -9а + 16b; 3) 7а – 16b.   Виконайте множення: (х +1)(х - 1). 1) х2-2х+1 ; 2) х2-1 ; 3) х2   Знайдіть спільний множник членів многочлена 6сх – 9су: 6с; 2) 3с; 3) 6х.   Розв’яжіть рівняння х(х + 1) – х(х – 2) = 3: -1; 2) 0; 3) 1 9. Зведіть подібні члени многочлена: уІ - 3у + у – 1 - 2уІ - 5у. 1) уІ - 7у – 1; 2) -уІ - 7у – 1; 3) уІ + 8у – 1.  

Номер слайду 14

Відповідь: 1-1 4-2 7-2 2-3 5-2 8-3 3-1 6-2 9-2

Номер слайду 15

Лауе

Номер слайду 16

Повторити §§8-14 Тестові завдання ст.137

ppt
Додано
9 грудня 2020
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку