В даній презентації розміщені матеріали для узагальнення знань з теми "Многочлени". Вміщено вправи на розкладання многочленів на множники, перевірка знань при виконанні тестових завдань.
Мета уроку: узагальнити знання учнів з теми «Многочлени», перевірити засвоєння пройденого матеріалу в нестандартних ситуаціях; розвивати інтуїцію, логічне мислення, вміння робити умовиводи, розумову діяльність, чіткість і точність думки, комунікативні навички, розвивати навички самостійної і групової роботи; виховувати наполегливість, активність, інтерес до математики та її ролі в світі, здатність до переборення труднощів.
Математична розминка Що означає розкласти многочлен на множники? Подати його як добуток многочленів, тотожних даному многочлену Які способи розкладання многочленів на множники ви знаєте? Винесення спільного множника за дужки, групування, формули скороченого множення У чому полягає спосіб винесення спільного множника за дужки? Знаходження спільного множника та застосування розподільного закону У чому полягає спосіб групування? Коли групують у такі групи, котрі мають спільний множник
Многочлен – це сума одночленів? 1) так. 2) ні; 3) не знаю. Дано 5х + 4хІ + 3хі - 5хі - 4хІ - 3х – це… 1) тричлен. 2) двочлен. 3) многочлен нестандартного вигляду. Який із виразів многочлен? 1) 2х – 3. 2) -21. 3) у(х - у). Знайдіть суму многочленів 2хі - с і 3с. 1) 2хі - с - 3с. 2) 2хі - с + 3с. 3) 2хі - с · 3с. Спростіть вираз (2а + 3b) + (7b – 3a) – (8a – 6b): 13а – 4b; 2) -9а + 16b; 3) 7а – 16b. Виконайте множення: (х +1)(х - 1). 1) х2-2х+1 ; 2) х2-1 ; 3) х2 Знайдіть спільний множник членів многочлена 6сх – 9су: 6с; 2) 3с; 3) 6х. Розв’яжіть рівняння х(х + 1) – х(х – 2) = 3: -1; 2) 0; 3) 1 9. Зведіть подібні члени многочлена: уІ - 3у + у – 1 - 2уІ - 5у. 1) уІ - 7у – 1; 2) -уІ - 7у – 1; 3) уІ + 8у – 1.