Презентація "МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ . ЗАДАЧІ НА РУХ І ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ".

Про матеріал
: Формувати в учнів ключові компетентності, а саме:вміння вчитися – само організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця, вчитися контролювати свої дії;загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язко висловлюватися в контексті змісту;соціальні компетентності – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших; продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, виявляти ініціативу, використовувати різні ролі й функції в колективі;громадянську компетентність – бережливо відноситись до рослин;здоров’я збережувальну компетентність – зміцнення здоров’я шляхом вживання здорової їжі.Формувати в учнів предметні компетентності:вчити учнів виконувати і пояснювати письмове множення у випадках, коли один множник містить у середині запису нуль (нулі); закріплювати вміння розв’язувати задачі на рух і на знаходження площі; виховувати інтерес до вивчення математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ ЗАДАЧІ НА РУХ І ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ

Номер слайду 2

1 варіант 1. Задача Зібрали 960 кг картоплі і 320 кг моркви. Картоплі вийшло на 8 мішків більше, ніж моркви. Скільки було мішків картоплі і скільки моркви?

Номер слайду 3

1) 960 – 320 = 640 (кг) — картоплі в 8 мішках 2) 640 : 8 = 80 (кг) — місткість мішка 3) 960 : 80 = 12 (мішків) — картоплі 4) 320 : 80 = 4 (мішки) — моркви 1 варіант

Номер слайду 4

2. Обчисліть вирази 1 варіант 3870 · 26 372 160 : 80 1200 : (200 – 140) 7 кг 750 г · 56 12 ц : 60 кг 67 380 + 40 700 – 4071

Номер слайду 5

3870 · 26 = 100 620 7 кг 750 г · 56 = 434 000 г = 434 кг 1 варіант 372 160 : 80 = 4652 12 ц : 60 кг = 1200 кг : 60 кг = 20 1200 : (200 – 140) = 20 67 380 + 40 700 – 4071 = 104 009

Номер слайду 6

3. Довжина прямокутної ділянки 119 дм, а ширина — на 54 км менше. Знайдіть площу ділянки. 1 варіант 119

Номер слайду 7

1) 119 – 54 = 65 (м) — ширина ділянки 2) 119 · 65 – 7735 (м2) — площа ділянки 1 варіант 119 65 S = 7735

Номер слайду 8

1. Задача В один магазин привезли 24 мішки картоплі, а в інший — 28 мішків. У другий магазин привезли на 160 кг більше, ніж у перший. Скільки картоплі привезли в кожен магазин? 2 варіант

Номер слайду 9

1) 28 – 24 = 4 (мішки) — 160 кг картоплі 2) 160 : 4 = 40 (кг) — картоплі в одному мішку 3) 40 · 24 = 960 (кг) — привезли в перший магазин 4) 40 · 28 = 1120 (кг) — привезли в другий магазин 2 варіант

Номер слайду 10

4750 · 34 82 800 : 60 3600 : (40 + 50) 8 т 250 кг · 42 16 м : 40 см 1270 + 3200 : 80 – 784 2 варіант 2. Обчисліть вирази

Номер слайду 11

4750 · 34 = 161 500 8 т 250 кг · 42 = 346 т 500 кг 2 варіант 82 800 : 60 = 1380 16 м : 40 см = 1600 см : 40 см = 40 3600 : (40 + 50) = 40 1270 + 3200 : 80 – 784 = 526

Номер слайду 12

3. Ширина прямокутної ділянки 56 м, а довжина — на 49 м більше. Знайдіть площу ділянки. 2 варіант 56

Номер слайду 13

1) 56 + 49 = 105 (м) — довжина ділянки 2) 105 · 56 = 5880 м2 — площа ділянки 2 варіант 56 S = 5880 105

Номер слайду 14

421 616 254 940

ppt
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
7 серпня
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку