Презентація розроблена до уроку математики, для використання при вивченні нового матеріалу з теми "Множення багатоцифрових чисел на трицифрові", або під час дистанціонного навчання. Призначена для опрацювання дітьми самостійно.
Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові Задачі на рух. ТЕМА ЗАНЯТТЯ
Номер слайду 2
ДЛЯ РОБОТИ НАМ ЗНАДОБИТЬСЯЗаняття має бути:цікавимнавчальнимпрактичнимпродуктивним. Ми будемо активнимирозумнимидисциплінованимиуважними. По ходу заняття ви можетеставити відео на паузуповертатися назадпереглянути відео спочатку
Номер слайду 3
Ознайомитися з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на трицифровіЗакріплювати вміння ров’язувати задачі на зустрічний рух. Вдосконалювати обчислювальні навички. МЕТА НАШОГО ЗАНЯТТЯ
Номер слайду 4
Тринадцяте квітня Каліграфічна хвилинкав зошит записуємо тільки відповіді у рядок1. Знайдіть 1/3 від 360; 3/9 від 99; 4/8 від 5602. Запишіть у хвилинах ¾ години3. Запишіть у сантиметрах 4/5 метра4. За 4 години вертоліт пролетів 700 км. З якою швидкістю летів вертоліт?5. Поштовий голуб летів 3 години зі швидкістю 70 км/год. Яку відстань він пролетів?
Номер слайду 5
Тринадцяте квітня 120 33 280 45 хв 80 см 175 км/год 210 км. Що ми пригадали під час роботи над каліграфічною хвилинкою?
Номер слайду 6
Вивчення нового матеріалу. Множення багатоцифрових чисел на трицифровіЗ чого будемо починати?Розглянемо алгоритм множення на трицифрове число. Правильно записати і підписати числа. Множимо на одиниці, підписуємо під одиницями. Множимо на десятки і пам’ятаємо ,що підписуємо під десятками. Множимо на сотні і пам’ятаємо ,що підписуємо під сотнями Результати (неповні добутки) додаємо. Отримуємо добуток4184237 Відкрийте підручник стор. 152 № 959(прочитайте завдання, порівняйте вирази)88292255218638806199
Номер слайду 7
Виконаємо завдання підручника №961 Добуток чисел 137 і 239 збільш на 247500(137 239) 24750012334112743274332743247500280243
Номер слайду 8
Попрацюйте самостійно!Виконайте завдання у підручнику №960 Не забувайте правильно записувати вирази в зошиті28436656847524924883532081
Номер слайду 9
Попрацюємо із задачею № 962 Які компоненті нам відомі?Які компоненти нам не відомі?Відстань між містами – 900 км. Скільки годин їхав вантажний і легковий автомобілі до зустрічіЗ якою швидкістю рухались автомобіліЯка загальна швидкість двох автомобілей
Номер слайду 10
Розв’язання1) 900:15=60(км/год) -швидкість вантажівки2) 900:10=90(км/год)- швидкість легківки3) 60+90=150(км/год)- швидкість їх зближення4) 900:150=6(год)-через стільки часу вони зустрінуться. Відповідь: через 6 годин після виїзду автомобілі зустрілися.
Номер слайду 11
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!Підсумок уроку.- Що вам сподобалось на уроці?- Які обчислення ми виконували ? -Яких правил слід дотримуватись, щоб обчислювати без помилок ?