Презентація. Множення багатоцифрового числа на трицифрове

Про матеріал
Презентація розроблена до уроку математики, для використання при вивченні нового матеріалу з теми "Множення багатоцифрових чисел на трицифрові", або під час дистанціонного навчання. Призначена для опрацювання дітьми самостійно.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові Задачі на рух. ТЕМА ЗАНЯТТЯ

Номер слайду 2

ДЛЯ РОБОТИ НАМ ЗНАДОБИТЬСЯЗаняття має бути:цікавимнавчальнимпрактичнимпродуктивним. Ми будемо активнимирозумнимидисциплінованимиуважними. По ходу заняття ви можетеставити відео на паузуповертатися назадпереглянути відео спочатку

Номер слайду 3

Ознайомитися з алгоритмом письмового множення багатоцифрових чисел на трицифровіЗакріплювати вміння ров’язувати задачі на зустрічний рух. Вдосконалювати обчислювальні навички. МЕТА НАШОГО ЗАНЯТТЯ

Номер слайду 4

Тринадцяте квітня Каліграфічна хвилинкав зошит записуємо тільки відповіді у рядок1. Знайдіть 1/3 від 360; 3/9 від 99; 4/8 від 5602. Запишіть у хвилинах ¾ години3. Запишіть у сантиметрах 4/5 метра4. За 4 години вертоліт пролетів 700 км. З якою швидкістю летів вертоліт?5. Поштовий голуб летів 3 години зі швидкістю 70 км/год. Яку відстань він пролетів?

Номер слайду 5

Тринадцяте квітня 120 33 280 45 хв 80 см 175 км/год 210 км. Що ми пригадали під час роботи над каліграфічною хвилинкою?

Номер слайду 6

Вивчення нового матеріалу. Множення  багатоцифрових  чисел на трицифровіЗ чого будемо починати?Розглянемо алгоритм множення на трицифрове число. Правильно записати і підписати числа. Множимо на одиниці, підписуємо під одиницями. Множимо на десятки і пам’ятаємо ,що підписуємо під десятками. Множимо на сотні і пам’ятаємо ,що підписуємо під сотнями Результати (неповні добутки) додаємо. Отримуємо добуток4184237 Відкрийте підручник стор. 152 № 959(прочитайте завдання, порівняйте вирази)88292255218638806199

Номер слайду 7

Виконаємо завдання підручника №961 Добуток чисел 137 і 239 збільш на 247500(137 239) 24750012334112743274332743247500280243

Номер слайду 8

Попрацюйте самостійно!Виконайте завдання у підручнику №960 Не забувайте правильно записувати вирази в зошиті28436656847524924883532081

Номер слайду 9

Попрацюємо із задачею № 962 Які компоненті нам відомі?Які компоненти нам не відомі?Відстань між містами – 900 км. Скільки годин їхав вантажний і легковий автомобілі до зустрічіЗ якою швидкістю рухались автомобіліЯка загальна швидкість двох автомобілей

Номер слайду 10

Розв’язання1)  900:15=60(км/год)  -швидкість вантажівки2)  900:10=90(км/год)- швидкість легківки3)  60+90=150(км/год)- швидкість їх зближення4)  900:150=6(год)-через стільки часу вони зустрінуться. Відповідь:  через 6 годин  після виїзду автомобілі   зустрілися.

Номер слайду 11

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!Підсумок уроку.- Що вам сподобалось на уроці?- Які обчислення ми виконували ? -Яких правил слід дотримуватись, щоб обчислювати без помилок ?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дятленко Надія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
6129
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку