Підготувала: вчитель Запорізької гімназії № 80 Солонська Ірина Анатоліївна
-24 -6,3 2,1 -18 1 Виконати множення
-8 ∙ (-4) = -32 2 -12 32 2 Знайти правильну відповідь
-3,6 ∙ 2 = 7,2 -6,8 8,16 -7,2 -6,12 3 Знайти правильну відповідь
Порівняти: -3 ∙ (-2,4) и 8∙(-12) = < > Неможливо 4
Заповни схему: 5 3 -15 -14 - 12 6 -17 +2
Знайти значення степеня =-2∙(-2)∙(-2) =-8 Якщо кількість від’ємних множників непарне, то добуток – від’ємний
Знайти значення степеня =-3∙(-3)∙(-3)∙(-3) =81 Якщо кількість від’ємних множників парне, то добуток – додатний
Додатним чи від’ємним є вираз: -5∙4 6∙(-8) -3∙(-9) (-8) (–6) 12 9
Знайти значення степеня
Визнач, додатним чи від’ємним буде добуток чисел? + - + - + -
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект