Конспект уроку з математики 6 клас.НУШ.
Тема:Додавання і віднімання раціональних чисел.
Мета:1.Навчальна:відпрацювати навички додавання і віднімання раціональних чисел.
2.Розвиваюча:розвивати логічне мислення,культуру математичної мови,самостійність.
3.Виховна:виховувати інтерес до математики,увагу,старанність.
Тип уроку:застосування знань,вмінь і навичок учнів. Хід уроку.
I.Організаційний момент.
II.Перевірка домашнього завдання. III.Актуалізація опорних знань. Метод “Мозговий штурм”
1.Які числа називаються раціональними?
2.Як позначаються від’ємні числа?
3.Які числа називаються протилежними?
4.Чому дорівнює модуль від’ємного числа?
5.Чому дорівнює модуль додатнього числа?
6.Яку координату має початок відліку? 7.Де застосовуються від’ємні числа?
IV.Формування вмінь та навичок. 1.Обчислити:
а)-7+4=
б)8+(-2)=
в)-42+(-3)=
г)-78+(-20)=
д)-63-(-8)=
є)-14-18=
2.Знайти значення виразу:
а)-27+68-56+61=
б)4.17-9.42+0.2=
в)6¼-(-4⅜)+(-2⅝)=
3.Складіть числовий вираз і обчисліть його значення:
a)до суми чисел 16.23 і -1.7 додати число -12.41
б)до числа 2⅓ додати суму чисел -2¼ і -3⅛
4.Спортивна хвилинка.
Я говорю приклад,якщо у відповіді додатнє число,ви підіймаєте руки вверх,якщо від’ємне
руки вниз.
-2+3;4-8;-20-15;14-7;-3+5;-8-10;17-18;-4+8;19-18;-15+8.
5.Самостійна робота.
I.варіант. 1.Обчисліть:a)-27+14+(-80)+21+(-28)=
б)-3.27+(-4.84)+6.51+(-2.64)+7.65=
2.Розв’яжіть рівняння:a)5.6-x=12.9
б) х+17/18=5/9
3.Спростіть вираз:a)6.8-x+y-14.9-y
б)-7.6-x+5.9+8.1+x II.варіант. 1.Обчисліть:a)-43+(-60)+18+36+(-19)=
б)-2.43+6.31+(-3.21)+0.49+4.87=
2.Розв’яжіть рівняння:a)x-6.3=-5.84
б)x+11/12=5/6
3.Спростіть вираз:a)a+8.9+6.7-a-9.8
б)8.4+m-n-18.3+n
V.Підсумки уроку.
Рефлексія.
На уроці
я ...
.дізнався...
.зрозумів... .навчився...
.найбільші труднощі я
відчув... .найбільш ий успіх-це...
VI.Домашнє завдання.Повторити п.33,34,35,виконати№985,990.