Презентація МО природничо-математичного циклу

Про матеріал

МО вчителів природничо-математичного циклу на тему "Компетентнісний та діяльнісний підхід у навчанні".

Презентація містить теоретичний матеріал та фрагмент уроку геометрії 7 клас.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Компетентнісний та діяльнісний підхід у навчанніМО вчителів природничо-математичного циклу. Основна мета освіти сьогодення - підготувати компетентну особистість, здатну знаходити правильне рішення у конкретних життєвих ситуаціях

Номер слайду 2

Про компетентнісний підхід до формування змісту освіти йдеться в Державному професійному стандарті освіти, його реалізовано в Критеріях навчальних досягнень

Номер слайду 3

ЩО ТАКЕ КОМПЕТЕНТНІСНЕ НАВЧАННЯ?Компетентнісне навчання спрямоване на роботу з інформацією та опанування учнями компетентностей, умінь і навичок, які допомагають їм бути успішними, конкурентними та цінними на ринку праці.

Номер слайду 4

– Який вигляд має компетентнісне навчання на практиці?Викладання нової теми за компетентнісного навчання ґрунтується на проблемному та діяльнісному підходах

Номер слайду 5

це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей та наскрізних умінь особистості;це застосування теоретичних знань на практиці; це формування здібностей до самоосвіти й командної роботи

Номер слайду 6

За компетентнісного навчання урок розпочинається з проблемного питання або проблемної ситуації. Учні зі свого боку висловлюють припущення (гіпотези)

Номер слайду 7

-Те, що я чую, я забуваю-Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю-Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти-Коли я чую, бачу й обговорюю і роблю, я набуваю знань і навичок-Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. Конфуцій

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Майстер - клас

Номер слайду 10

Одна родина захотіла розбагатіти і почала продавати свої земельні ділянки, які мають форму трикутників. Продали 3 ділянки розміри яких:2м, 4м, 6м1м, 3м, 5м3м, 5м, 7м. Але люди, які купили перші дві ділянки, прийшли до цієї родини з претензіями, що таких ділянок не існує. Повідомлення

Номер слайду 11

Чому виникла така ситуація?Проблемне питання

Номер слайду 12

Дослідницька робота Завдання у групах. Завдання 1. Виміряйте довжини палочок, запишіть результат. Складіть із них трикутник. Чи утворився у вас трикутник?Порівняйте довжину кожної сторони трикутника із сумою двох інших сторін

Номер слайду 13

Кожна сторона трикутника менша відсуми двох інших його сторін AB

Номер слайду 14

Нерівність трикутника Щоб перевірити дану нерівність, достатньо найбільшу сторону порівняти з сумою двох інших сторін. ABC 12<7+9 14<7+7 16<5+7

Номер слайду 15

Одна родина захотіла розбагатіти і почала продавати свої земельні ділянки, які мають форму трикутників. Продали 3 ділянки розміри яких:2м, 4м, 6м1м, 3м, 5м3м, 5м, 7м. Але люди, які купили перші дві ділянки, прийшли до цієї родини з претензіями, що таких ділянок не існує. . Чому виникла така ситуація?6=2+45>1+3

Номер слайду 16

Завдання 2. Виміряти довжини сторін і градусні міри кутів трикутника2) Порівняти довжини сторін із мірами протилежних до них кутів?

Номер слайду 17

Б і л ь ш а с т о р о н а У трикутнику:1) проти більшої сторони лежить більший кут; і навпаки: 2) проти більшого кута лежить більша сторона. АВС Висновок

Номер слайду 18

Завдання 3 За допомогою транспортира виміряти кути трикутників поданих на рисунках. Дані занести до таблиці. Обчислити суму кутів кожного з трикутників. Порівняти отримані результати з результатами однокласників. Зробити висновок NАTPВКMFC{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}A =F = M =B =P =K =C =T =N =Сума кутів _____Сума кутів _____Сума кутів______

Номер слайду 19

Завдання 3 За допомогою транспортира виміряти кути трикутників поданих на рисунках. Дані занести до таблиці. Обчислити суму кутів кожного з трикутників. Порівняти отримані результати з результатами однокласників. Зробити висновок NАTPВКMFC{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}A =F = M =B =P =K =C =T =N =Сума кутів _____Сума кутів _____Сума кутів______2 група

Номер слайду 20

У програмі нарисувати довільний трикутник, виміряти градусну міру кутів та знайти їх суму. Замінити вид трикутника та знову визначити значення кутів та їх суму. Дані занести до таблиці. Порівняти отримані результати з результатами однокласників. Зробити висновок {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}A =F = B =P =C =T =Сума кутів ___________Сума кутів ________З допомогою вчителя3 група. Завдання 3

Номер слайду 21

Дослідження. Чому дорівнює сума кутів трикутника ?

Номер слайду 22

Сума кутів трикутника. Нерівність трикутника. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника Висновок вчителя. Сьогодні на уроці практично було доведено теореми:

Номер слайду 23

Працюємо з “Червоним капелюхом”Які емоції у вас виникли під час дослідницької роботи?ЕмоціїПідсумок уроку

Номер слайду 24

Працюємо з “Білим капелюхом”Інформація

Номер слайду 25

Працюємо з “Жовтим капелюхом”Де можна використовувати трикутники у повсякденному житті?Позитив

Номер слайду 26

Працюємо з “Чорним капелюхом”Які труднощі можуть виникнути при застосуванні вивчених властивостей?Критика

Номер слайду 27

Працюємо із “Зеленим капелюхом”Скласти сенкан до теми. Творчість Формула написання сенкана. 1-й рядок – тема (іменник). 2-й рядок – опис (два прикметники). 3-й рядок – дія (три дієслова), пов’язана з темою.4-й рядок – ставлення (фраза - чотири слова), почуття з приводу обговореного. 5-й рядок – перефразування сутності (одне слово – синоніми, підсумок, узагальнення).

Номер слайду 28

Працюємо з “Синім капелюхом”Епіграф уроку. Підсумок

Номер слайду 29

Рефлексія

Номер слайду 30

Уміє вчити той, хто вчить цікаво, хто викладає свій предмет так, щоб у душі учня зазвучали струни у відповідь і ні на хвилину не засинала його допитливість Альберт Енштейн. Підсумок

pptx
Пов’язані теми
Геометрія, Майстер-класи
Додано
28 березня
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку