Презентація "Модуль"

Про матеріал
Презентація до уроку з теми " Модуль числа" Тип уроку: засвоєння нових знань. Мета уроку. Повторити основні поняття з теми «Координати на прямій. Протилежні числа ». Ввести поняття «модуль числа». Закріпити нове поняття в ході розв’язування різних вправ. Формувати в учнів соціальну компетентність (використання самооцінки та взаємооцінки учнів), полікультурну компетентність (використання історичної інформації), комунікативної компетентності (сприяння удосконаленню вмінь вести навчальний діалог, забезпечення розвитку монологічного та діалогічного мовлення), інформаційної компетентності (раціональне використання матеріалу підручника, формування загально навчальних умінь: аналізувати, класифікувати, порівнювати тощо).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модуль числа

Номер слайду 2

0 1 F N R L A Які з данних точок мають протилежні координати? Назвіть координату точек, відмічених на координатній прямій. Яки числа називаютьсяпротилежними? Серед даних чисел укажіть пари протилежних чисел:

Номер слайду 3

Знайдіть значення виразу: -(-(-(-1))) -(-(-(-(-1)))) -(-(-1)) Знайдіть значення виразу: -(-с), якщо с=2,3 ; -4ј -(-(-а)), якщо а = -12,3 ; 7Ѕ Яким будет число –в, якщо в – від’ємне число; в=0; в – число додатнє

Номер слайду 4

0 0,1 М О Д У Л Ь 0 1,5 0,8 Для того, щоб узнати тему нашего уроку, укажіть число, протилежне даному , а в другій таблиці знайдіть букву, відповідну цьому числу. 0,8 0 1,5 О Ь М Д Л У

Номер слайду 5

О 1 А В Які координати мають точки А ,В та С? 4 -3 Чому дорівнює відстань (в одиничных відрізках) від початку координат до точек А , В та С? С -5 Число 5 – називают модулем числа - 5, число 3 – модулем числа -3, число 4 – модулем числа 4. Правило: Модулем числа а називається відстань (в одиничныхвідрізків ) від початку координат до точки А(а).

Номер слайду 6

Позначення : Наприклад: Чому дорівнює модуль числа 0? Чому?

Номер слайду 7

Яким числом не може бути модуль числа? Чому дорівнює модуль додатнього числа? Чому дорівнює модуль відємного числа? Чому дорівнює модуль 0? |85|= 85 |-56|= 56 |0|= 0

Номер слайду 8

Дани числа: 4 и - 4; 94 и - 94; - 42 и 42 Як називаються ці числа? Знайдіть модуль кажного з чисел. |4|=4 и |-4|=4 |94|=94 и |-94|=94 |-42|=42 и |42|=42 Порівняйте ці модулі. Який висновок можно зробити? |-а|=|a|

Номер слайду 9

Виконуємо самостійно з підручника

Номер слайду 10

Знайдіть координати точок А,В,С, зображенних на числовій віссі та запишіть відстань до точок, до початку відліку, використовуя знак модуля О 1 5 -5 -2 3 В С А К |-5|=5 |-2|=2 |3|=3 |5|=5

Номер слайду 11

Виконуємо самостійно з підручника

Номер слайду 12

Запишітт всі числа, які мають модуль: а)26; |-26|=26 |26|=26 б) 5,7; |-5,7|=5,7 |5,7|=5,7 в) 3ј; г) 0. |0|=0

Номер слайду 13

Знайдіть значення виразу: |-8|-|-5| |-10|*|-5| |240|:|-80| |-710|+|-290| = 8 - 5 = 3 = 10 * 5 = 50 = 240 : 80 = 3 = 710 +290 = 1000

Номер слайду 14

Запишіть числа в порядку зростання їх модулей: 6,4; -5,8; 3,9; -7,1; 0 0; 3,9; -5,8; 6,4; -7,1 Самостійно запишіть числа в порядку спадання їх модулей: 7,3; -4,5; 5,9; -8,1; 0 -8,1; 7,3; 5,9; -4,5; 0

Номер слайду 15

ppt
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
2 березня 2019
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку