Презентація "Молодіжні субкультури"

Про матеріал
В презентації розповідається батькам про те, що багато молодих людей перебувають в угрупованнях, які іноді займають великі площі, впивавають на дітей чи то позитивно, чи депресивно, чи агресивно; змінюють їх зовнішність і це може бути з будь якими дітьми і в любому оточенні. Батькам надано рекомендації як навчитися правильно реагувати на такі поведінкові реакції дітей, а також віднаходити шляхи взаємопорозуміння .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала практичний психолог Тимченко Р.В. *

Номер слайду 2

* * Молодь - це величезна частина людей нашого суспільства. Вона не тільки відрізняється і від дорослих, і від дітей, а ще й всіляко підкреслює це. Для неї дуже важливо бути оригінальною, непростий, такою, щоб на неї звертали увагу. Вона створює свої особливі стилі життя, одяг, організації, журнали, музику. Багато молодих людей перебувають в угрупованнях, які іноді займають великі площі. Одні з угрупувань стають відомі і популярні в усьому світі, інші - тільки в якійсь окремій країні, місті. Зараз такі угруповання прийнято називати модним і красивим словом «субкультура».

Номер слайду 3

* Молодіжна субкультура - будь-яке об'єднання молоді, що має власні елементи культури, а саме: мову (сленґ), символіку (зовнішня атрибутика), традиції, норми і цінності. Молодіжні субкультури з одного боку вони культивують протест проти суспільства дорослих, його цінностей і авторитетів, а з іншого - покликані сприяти адаптації молоді до цього дорослого суспільства.

Номер слайду 4

* Учасниками молодіжних субкультур є в основному молодь. Підлітків у субкультурах приваблює в основному можливість спілкуватися з собі подібними, а також зовнішня атрибутика, яка дає можливість демонструвати свою позицію у соціумі. Загалом можна виділити 5 головних характеристик молодіжних субкультур: 1.Специфічний стиль життя і поведінки; 2.Наявність власних норм, цінностей, картини світу, які відповідають вимогам певних соціальних категорій молоді; 3.Нонконформізм, протиставлення себе решті суспільства; 4.Зовнішня атрибутика, яка має символічне значення; 5.Ініціативний центр.

Номер слайду 5

* *

Номер слайду 6

В кінці 2000 р. були обстежені неформальні молодіжні групи, звані "двірськими тусовками". Вони утворені за місцем проживання: 70% їх учасників склали юнаки, 30% - дівчата. "Піти у неформали" спонукали молодих людей внутрішня самотність, потреба в друзях, конфлікти в школі і вдома, недовіра до дорослих, протест проти брехні. Майже кожен восьмий прийшов у групу, тому що "не знав, як жити далі". * *

Номер слайду 7

Молодіжна субкультура в Україні В Україні лише 2% молоді є членами офіційно зареєстрованих молодіжних організацій і понад 25% знайшли собі місце в неформальних угрупуваннях. Тому проблема молодіжних субкультур стає дедалі актуальнішою. Як не загубитися у вирі молодіжних субкультур, дізнатися про їх ідеали та погляд на життя, відокремити одну від одної допоможуть матеріали цієї віртуальної виставки. * *

Номер слайду 8

* *

Номер слайду 9

* І що хочуть сказати діти своїм зовнішнім виглядом: одягом, зачіскою, спицифічними прикрасами? Які їхні цінності? Чи здорові вони взагалі? Чи є вони небезпечними для оточуючих? Що захоплює їх у цій молодіжній культурі І чому вони стали такими?

Номер слайду 10

* • Виклик суспільству, протест. • Виклик родині, відсутність взаєморозуміння. • Не бажання бути таким як інші. • Бажання привернути до себе увагу. •Не достатньо розвинута сфера дозвілля для молоді в країні. • Дублювання західних течій, культур. • Релігійні та ідейні переконання. • Дань моді • Відсутність мети в житті. • Вплив кримінальних угрупувань, хуліганство.

Номер слайду 11

* «Навіщо нам цей незрозу- мілий і жорсткий світ – у нашому світі комфортніше, нас розуміють та сприймають».

Номер слайду 12

* Типологізація молодіжних субкультур в Україні ускладнюється кількома факторами. По-перше, підходи західної науки до цієї проблеми не можуть бути застосовані до українських молодіжних субкультур, тому що закордонні вчені виходили з досвіду діяльності неформальної молоді в умовах розвиненої демократії та стабільної економіки. Спираючись на російські методи типологізації субкультур, можна виділити їх групи за ціннісними орієнтаціями і за історичним критерієм. Крім того, молодіжні субкультури можна поділити на позитивні, депресивні та агресивні. Гедоністично-розважальні та комп’ютерні субкультури. До цього виду субкультур можна віднести мажорів, рейверів, реперів, хіп-хоперів, графітчиків, екстремалі, рольовиків, хакерів тощо. Зазначимо, що "реп" – це виключно музичний стиль, а "хіп-хоп" є субкультурою, яка окрім репу вбирає в себе ще і ді-джеїнг, графіті, специфічну форму одягу, деякі види спорту, брейк-данс тощо.  

Номер слайду 13

* Реп (англ. rap - легкий стук) Одяг пересічного репера - широкі штани, що спущені нижче талії, спортивне взуття,простора футболка, а їхня манера спілкування, жести, жаргон викликають огиду в будь-якої нормальної людини. Репери пропагують у своїх піснях такі як культ сексу, насильство, розбещеність.

Номер слайду 14

* * Граффітери (італ.) - “накреслений”. Під це визначення потрапляють ті люди, що розмальовують гори, будинки станції метро. Розфарбовують частіше за все за допомогою балончиків з фарбою Вуличних художників називають райтери, граффіри або графітери.

Номер слайду 15

* Сама гра на футбольному полі окрилює вболівальників, але важливіші для них епізоди загального емоційного запалу, можливості проявити свої почуття.

Номер слайду 16

Хіппі Хіппі - це рух молодіжного протесту, що виник в 60-х рр. в США. Хіппі заперечували владу держа- ви і грошей над особистістю, виступали проти воєн. воєн. Основний принцип цієї субкультури – ненаси- льство. Хіппі носили довге волосся, слухали рок-н-рол, захоплювалися медитацією і східними езотерич- ними практиками, багато подорожували автостопом. Ні для кого не секрет, що хіппі вживали і наркотики, в основному маріхуану - інакше як відмежуватися від жорстокого несправедливого світу? * *

Номер слайду 17

* Рольовики любять грати по сценарію. Вони можуть розіграти свою улюблену книгу як виставу і жити так довгий час. Рух цей був втіленням боротьби людей проти несправедливості, Послідовники наче продовжували жити життям героїв книги Джона Толкіна «Властелин колец».

Номер слайду 18

* * Парку́р (фр. parkour, — дистанція, полоска перешкод). Щоб грати в «Dozor», команді необхідно мати машину, коди сховані в різних кінцях Кургану. Гра проводиться лише вночі, з суботи на неділлю. Перемагає та команда, яка швидше розгадає завдання

Номер слайду 19

Характерні риси: любов до готичної музики, захоплення містикою, схильність до меланхолії, зацікавленість «кладовищем». Зовнішній вигляд готів – чорний одяг, летючі миші, вампірські зуби - все, що має хоч яке - небудь відношення до смерті.

Номер слайду 20

* * емо (англ. emo: от emotional) — емоційний Емо носять одяг рожево-чорних відтінків. Вважається, що чорний колір символізує депресію, відчуття покинутості та самотності, а рожевий – позитивні емоції, які також дуже цінні для емо.

Номер слайду 21

* Скін хед (англ. ) - брита голова Неофашистські молодіжні угрупування закритого типу, пропагують культ сильної особистості, расизм, шовінізм, культ чорної магії, систематично займаються фізичною підготовкою. Ідейність їх полягає в підкоренні сильній особистості, всі слабкі і немічні не мають права на життя

Номер слайду 22

Гопники Гопник- слово гоп стрибок, удар. Гопнуть, стрибнуть або вдарити». Слово «гопник» (або «гопстопник») означає вуличного грабіжника. Таке ж слово є і в короткому словнику кримінального жаргону, слово «гопник» означає грабіжник, аферист, нападник; погромщик, хуліган * *

Номер слайду 23

Байкери Любителі і прихильники мотоциклів. У байкерів мотоцикл є частиною життя. Зовнішній вигляд байкера: «косуха» (кожана куртка з косим замком) або джинсова чи кожана жилетка без рукавів з «кольоровою» (символікою мотоклубу), кожані штани. Байкери часто носять довге волосся, відрощують вуси та бороду. Для захисту очей одягають окуляри, ігнорують шлеми, або ж одягають німецькі каски * *

Номер слайду 24

Панки Панк, па́нки (англ. punk — «негарний», «дряблий») — молодіжна субкультура, що виникла в кінці 1960-х років - в Англії Характерними особливостями якої є критичне відношення до суспільства і політики. *

Номер слайду 25

* * У кожної субкультури свій колір, свій запах, а на смак і колір, як відомо, друзів немає і тому оцінюйте людей по їх вчинкам, дивіться на кожну людину окремо, а не як на субкультуру в цілому

Номер слайду 26

* * … а разом з тим…

Номер слайду 27

*

Номер слайду 28

Кожен рік неформалами стає все більша кількість підлітків, до кожного з рухів може примкнути ваш дитина чи сусідська ... Є люди, які з неприязню відносяться до субкультур. Насправді субкультури - це величезний світ, відкриває нам всі відтінки життя молоді. У кожної субкультури свій колір, свій запах, а на смак і колір, як відомо, товаришів немає, так що оцінюйте людей за їхніми вчинками, дивіться окремо на кожну людину, а не як на субкультуру в цілому.. Тема неформальних рухів та субкультур має дуже складну проблематику, оскільки актуальна в наш час. * *

Номер слайду 29

* * - Займіть позицію не ментора, а товариша. Не докучайте дитині нескінченними нотаціями і критикою. Тиск породжує супротив і агресію. Познайомтеся з друзями вашої дитини. Не забувайте і не соромтесь повторяти дитині, что ви її любите. Якщо в сімї є любов, якщо дитина відчуває, що в цьому житті вона дорога хоча б одній людині, вона не піде на крайні кроки. Дайте дитині відчути впевненість, якими б не були проблеми, завжди можна знайти вихід: «Щоб не трапилося, у тебе є я , ми – твої батьки! І ми завжди підтримаємо, прийдемо на допомогу!»

Номер слайду 30

* * Почуйте власну дитину… Ви розумієте, дуже важливо– відчувати, що, навколо є люди …

Номер слайду 31

* * Пупанова О.Н., МОУ СОШ №52 г.Брянска

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Gurba Elena
    Дякую ! Важлива інформація.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чигілейчик Жанна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кузнєцова Галина Іванівна
    Дякую за змістовний матеріал, який чітко структурован і має практичну цінність особисто для вивчення теми з багатьох предметів, а саме корисний у вивченні теми "Молодіжна культура і субкультури в Україні" з англійської мови в старших класах на уроці та в позакласній роботі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
3 квітня 2019
Переглядів
8308
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку