Мета: навчитися використовувати здобуті теоретичні знання на практиці; розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до мови як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді; виховувати естетичні та моральні цінності Пояснення: У грі беруть участь дві команди — хлопців та дівчат.
Запитання хлопцям1) Який рід має іменник біль? 2) Кого зустрів Тарас Шевченко, коли пас ягнят за селом? 3) «Світ ловив мене та не спіймав», - про кого це? 4) Плахта– це предмет одягу жінки чи чоловіка?5)Хто автор пісні «Віють вітри, віють буйні»? 6) Головний член речення? 7) Хто диктував минулого року Всеукраїнський радіодиктант? 8) Жорж Санд - це? 9) Найчастіше русальні пісні виконують? 10) Мотига – чоловіче чи жіноче знаряддя праці?
Запитання дівчатам1) Хто це Марко Вовчок? 2) Іменник шампунь чоловічого чи жіночого роду?3) Рубель – це предмет, яким користувалися частіше жінки чи чоловіки? 4) Голова Верховної Ради? 5) Річка Дніпро?6) Хто написав ці рядки: Чого являєшся мені у сні?Чого звертаєш ти до мене? 7) Козацька каша?8) Яке дерево є символом Нового року? 9) Крапка з комою?10)Хушка?
Бонусне запитання. Хлопцям. Уявімо ситуацію. Дівчина йде до школи й на півдорозі розуміє, що дома забула телефон. Вона не встигає на 1 урок (а він – її улюблений), і якщо повернеться, то спізниться на добрячих 15 хвилин. Отже, запитання: Скільки відсотків дівчат, повернуться додому, щоб забрати телефон?