Презентація на тему "Активне слухання"

Про матеріал
В презентації розповідається про активне слухання, основні компоненти активного слухання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Чи важливо вміти уважно слухати співрозмовника/співрозмовницю? Чому? В чому, на ваш погляд, різниця між тим, як ми слухаємо і що ми чуємо? Як ми відчуваємо/бачимо, що нас уважно слухають?

Номер слайду 3

Активне слухання — це коли слухач/слухачка намагається зрозуміти як факти, так і почуття співрозмовника/ці. Після цього слухач/слухачка стисло перефразовує те, що він/вона почув, щоб переконатися, що він/вона правильно все зрозумів/зрозуміла.

Номер слайду 4

Активне слухання дозволяє вирішити найважливішу проблему – проблему довіри, яка виникає лише тоді, коли співрозмовник відчуває щирий інтерес до нього як до людини.

Номер слайду 5

Техніки комунікації

Номер слайду 6

Людина, яка вміє уважно слухати, завжди • слухає і не перебиває; • висловлює своє ставлення за допомогою міміки; • дивиться в очі співрозмовнику; • задає питання, щоб краще зрозуміти ситуацію. Людина, яка вміє уважно слухати, ніколи • не перебиває; • не надає порад; • не висловлює свою точку зору; • не виносить на обговорення схожі почуття та проблеми; • не заперечує, але й не погоджується з тим, що було сказано.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Наступні фрази можуть допомогти краще зрозуміти конфліктну ситуацію: Розкажи мені більше про… Поясни, будь ласка… Таким чином, ти намагаєшся сказати, що… Іншими словами… Наскільки я зрозумів/зрозуміла, ти кажеш, що… Не зовсім розумію, що ти маєш на увазі… Поправ мене, якщо я помиляюсь…

Номер слайду 9

Правила використання техніки активного слухання Слухайте зі співчуттям. Якими б негативними емоціями ви не були б охоплені, спробуйте уявити себе на місці іншої людини. ѓ Зосередьтесь на предметі розмови. Не дозволяйте собі відволікатися, концентруйте увагу на особливості особистості мовця. Необхідно слухати те, про що говорить людина, і що становить предмет розмови. ѓСтавтеся до співрозмовника з повагою. Слухайте уважно, не роблячи оцінок. Висловіть свою думку про почуте, щоб показати людині, що її справді слухають. Повторіть у процесі діалогу ті пункти, котрі співрозмовник відзначив як найважливіші.

Номер слайду 10

ѓ Виберіть те, що ви не зрозуміли або в чому не впевнені. Можна поставити такі запитання: «Ви маєте на увазі, що...?», «Не могли б ви розповісти про подію докладніше?», «Я не зрозумів, що ви тільки що сказали» ѓКоли ви запитуєте, то необхідно ставити питання доброзичливим тоном, налаштовувати співрозмовника на відвертість. ѓ Використовуйте для підтримки розмови немовні засоби. Посміхайтеся, схиляйтеся до співрозмовника, кивайте, дивіться в очі. Показуйте, що ви уважно слухаєте і сприймаєте сказане.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богданова Лидия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
1904
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку