Сьогодні на уроці:• Я бажаю вам знання подвоїти,• Уміння потроїти, • Здібності піднести до квадрату, • А поганий настрій давайте помножимо на нуль!
Номер слайду 4
Дидактична гра «Зіпсована записка» Щоб помножити дріб на дріб, треба знайти добуток чисельників і добуток знаменників цих дробів; перший добуток записати у чисельнику, а другий – у знаменнику результату. Щоб помножити мішані числа, треба записати їх у вигляді неправильних дробів, а потім перемножити за правилом множення звичайних дробів. Два числа, добуток, яких дорівнює одиниці, називають взаємно оберненими. Компоненти дії ділення називаються ділене, дільник,частка. У виразі 3/5 : 7/8 ділене є 3/5 , а дільник - 7/8.
домогтися засвоєння алгоритму ділення звичайних дробів; сформувати вміння виконувати ділення звичайних дробів; відпрацювати навички роботи із дробовими виразами. Мета уроку:
Номер слайду 8
Щоб поділити яке-небудь число на дріб, треба ділене помножити на число, обернене до дільника.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
; ; ? Фізкультхвилинка. Щоб ми мали силу працювати далі, проведемо фізкультхвилинку,Якщо ви вважаєте, що:вам у житті необхідно вміти множити числа, підніміть руки вгору;вміти ділити дроби, то пострибайте;вміти розв’язувати задачі, то покліпайте очима.урок математики розвиває ваше мислення, покрутіть головою вліво, вправо.хороша дисципліна на уроці – запорука ваших знань, тупніть ногою.бути уважними і дисциплінованими на уроці, сплесніть руками.бути здоровим, необхідно займатися спортом, зробіть вдих і видих.
Номер слайду 12
Ми сьогодні повторили…Ми сьогодні вивчили…Найбільше на уроці мені сподобалося…
Номер слайду 13
ЛЮДИНА ПОДІБНА ДРОБУ : В ЗНАМЕННИКУ – ТЕ, ЩОВОНА ПРО СЕБЕ ДУМАЄ,У ЧИСЕЛЬНИКУ – ТЕ, КИМ ВОНА Є НАСПРАВДІ. ЧИМ БІЛЬШИЙ ЗНАМЕННИК,ТИМ МЕНШИЙ ДРІБ.