Конспект уроку з математики на тему: «АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ДОДАВАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ДО ДВОЦИФРОВОГО ВИДУ 37+6»

Про матеріал
Конспект уроку полегшує вчителеві підготовку до уроку, допомагає швидше орієнтуватися, нагадує йому істотні смислові завдання, підказує подальший хід уроку.
Перегляд файлу

 

 

Конспект уроку з математики

Тема:

«АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ.

ДОДАВАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ДО ДВОЦИФРОВОГО ВИДУ 37+6»

 

 

 

 

Вчитель: Вандич Світлана Петрівна

 

 

 

 

 

 

ТЕМА.  АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ДОДАВАННЯ ОДНОЦИФРОВОГО ЧИСЛА ДО ДВОЦИФРОВОГО ВИДУ 37+6

Мета: ознайомити учнів з прийомами усного додавання одноцифрового числа до двоцифрового; формувати вміння розв'язувати задачі; розвивати математичне мовлення; виховувати інтерес до вивчення математики.

 

Хід уроку

I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.     Загальна характеристика результатів виконання контрольної роботи

2.     Аналіз допущених помилок і виконання відповідних завдань

3.     Усна лічба

В нашому класі два Івана, Дві Тетяни, два Степана, Три Катрусі, три Поліни, Вісім Львів, чотири Ніни, П'ять Ірин і дві Наталі. І всього один Віталій. Скільки всіх ви налічили?

(Усього учнів: 2 + 2 + 2 + 3 + 3 + 8 + 4 + 5 + 2 + 1= 32.)

4.     Математичний диктант

  На скільки потрібно збільшити число 32, щоб отримати 75?

  Запишіть число, в якому 4 десятки і 8 одиниць. Зменшіть його на 2 десятки.

  Зменшуване — 2 десятки, від'ємник — 7 одиниць. Знайдіть різницю.

  Перший доданок — 23, другий — 34. Знайдіть суму.

  Знайдіть різницю чисел 57 і 35.

  Збільшіть число 17 на 3.

  Сума двох доданків дорівнює 90. Перший доданок 40.  Чому дорівнює другий доданок?

  Яке число менше 15 на 7?

  Яке число потрібно додати до 38, щоб отримати суму чисел 10 і 30?

5.     Хвилинка каліграфи

 Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені. 

2; 4; 6; 8; 10; 12; 14; 16;...

III.    ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з прийомами усного додавання одноцифрового числа до двоцифрового.

IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 

1.    Робота за підручником {с. 52-53) 

Завдання 284. Самостійна робота

Під час перевірки учні читають приклади і пояснюють спосіб обчислення. 

(67 + 12 + 10 -18 = 71; 67 + 12 -10 - 18 = 51)

Завдання 285. Колективне опрацювання матеріалу

 Розгляньте, як виконали додавання.

1) Розкладіть двоцифрове число на розрядні доданки.

2) До одиниць додайте одиниці.

3) Отриманий результат додайте до десятків.

Завдання 286

Учні пояснюють, як закінчити обчислення, працюючи у зошитах.

Завдання 287. Робота в парах

Учні знаходять значення виразу зі змінною.

Завдання 288

Після  складання  плану  розв'язання  учні  записують  розв'язання  самостійно.

Завдання 289 (з коментуванням)

2.    Фізкультхвилинка

V.     УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.     Гра «Перевірка»

 Перевірте правильність обчислень.

55 + 8 = 63                           86 + 9 = 95                           7 + 27 = 34

2.     Творча робота над задачею

Юля кинула м'яч на відстань 15 м, а Олег — на 7 м далі. На яку відстань кинув м'яч Олег?

 Замініть в умові число 7 числом 9 і розв'яжіть задачу.

3.     Кругові приклади

45 + 6        52 + 7        39 + 6        77-30 59-20        51 + 20        71 + 6        47 + 5

4.     Офтальмологічна пауза

5.     Розв'язування логічних задач

VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Чого навчалися на уроці?

 З якими прийомами обчислень ознайомилися?

VII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК ДО УРОКУ 35

Розв'язування логічних задач

  Прочитайте уважно пари слів у першому стовпчику. Проаналізуйте зв'язок між цими поняттями. Спробуйте дібрати пари до понять у другому стовпчику.

Огірок — овоч.                                   Ромашка — ...

Учитель — школа.                              Лікар — ...

Людина — руки.                                 Кішка — ...

Риба — вода.                                      Птах — ...

Осінь — дощ.                                      Зима — ...

(Ромашка — квітка. Лікар — лікарня. Кішка — лапи. Птах — повітря. Зима — сніг.)

  У дівчинки стільки сестер, скільки братів. А її брат сказав, що у нього 3 сестри. Скільки дітей у сім'ї? (2 брати і 3 сестер. Усього 5 дітей.)

  Рік тому Саші було 6 років. Скільки років йому буде через 3 роки? (10 років)

  Які з наведених суджень завжди є істинними? Які — можуть бути істинними або хибними? Які — завжди хибні?

 Батько старший за сина.

 Один з братів старший за інших.

 Мати молодша за батька.

 Онук старший за дідуся.

(Завжди істинні: один з братів старший за інших. Батько старший від сина.

Може бути істинним: мати молодша за батька. Завжди хибне: онук старший за дідуся.)

 

 

 

 

 

 

Варіант – 1

  1. 7  10                            2  7
  1.  0                             7  3

1  6                              5  6

    5  8                              9  0

  1. 3+5  7                          4-2  4

9-3  6                           3+3  6

8+1  5                          5+0  7

 

  1. 3+2=                            5-3=

8-4=                            10-6=

2+0=                             4+6=

 

 

 

Варіант – 1

  1. 7  10                            2  7
  1.  0                             7  3

1  6                              5  6

  1. 5  8                              9  0

3+5  7                          4-2  4

9-3  6                           3+3  6

8+1  5                          5+0  7

  1. 3+2=                            5-3=

8-4=                            10-6=

2+0=                             4+6=

 

 

 

Варіант – 2

 

  1. 5  8                                       3  5

3  6                                       4  0

7  4                                       1  9

9  2                                       6  2

 

  1. 4+2  8                                    5-2  4

9-3  4                                     4+4  6

3+5  1                                    6+0  7

 

  1. 4+2=                                      7-3=

7-5=                                       10-4=

6+0=                                       2+8=

 

 

Варіант – 2

  1. 5  8                                       3  5

3  6                                       4  0

7  4                                       1  9

9  2                                       6  2

 

  1. 4+2  8                                    5-2  4

9-3  4                                     4+4  6

3+5  1                                    6+0  7

 

  1.  4+2=                                      7-3=

7-5=                                       10-4=

6+0=                                       2+8=

 

Сад

Он сад. Коло дому сад. Сад посадили дідо і тато.

У садку сливи і малина.

Сад

Он сад. Коло дому сад. Сад посадили дідо і тато.

У садку сливи і малина.

Сад

Он сад. Коло дому сад. Сад посадили дідо і тато.

У садку сливи і малина.

Сад

Он сад. Коло дому сад. Сад посадили дідо і тато.

У садку сливи і малина.

 

Сад

Он сад. Коло дому сад. Сад посадили дідо і тато.

У садку сливи і малина.

Сад

Он сад. Коло дому сад. Сад посадили дідо і тато.

У садку сливи і малина.

Дуб – дерево. На дереві плоди. Дмитро і Дарина в саду. Рис – рослина. У полі – маки.

 

Дуб – дерево. На дереві плоди. Дмитро і Дарина в саду. Рис – рослина. У полі – маки.

 

Дуб – дерево. На дереві плоди. Дмитро і Дарина в саду. Рис – рослина. У полі – маки.

 

Дуб – дерево. На дереві плоди. Дмитро і Дарина в саду. Рис – рослина. У полі – маки.

 

Дуб – дерево. На дереві плоди. Дмитро і Дарина в саду. Рис – рослина. У полі – маки.

 

Дуб – дерево. На дереві плоди. Дмитро і Дарина в саду. Рис – рослина. У полі – маки.

 

Дуб – дерево. На дереві плоди. Дмитро і Дарина в саду. Рис – рослина. У полі – маки.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 січня 2020
Переглядів
760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку