Матеріал призначений для учнів 5 класу. Мета даного уроку ознайомити учнів із головними та другорядними персонажами казки; розвивати вміння усно характеризувати головного героя, визначити риси його характеру.
Тема. “Фарбований Лис” Зміст казки, головні персонажі, другорядні. Образ Лиса, риси його характеру
Номер слайду 3
Мета:□ Навчальна: ознайомити учнів із головними та другорядними персонажами казки; розвивати вміння усно характеризувати головного героя, визначити риси його характеру;□ Розвивальна: удосконалювати навички виразного вибіркового читання і розуміння змісту твору. □ Виховна: сприяти осмисленню негативних рис: лицемірства, зазнайства, хвальковитості.
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання. Чи сподобалася вам казка?Хто такий Лис Микита?Який спосіб життя він веде на початку твору?Знайдіть в тексті і зачитайте уривок, в якому розповідається про подію, що змінила життя Лиса. Чому звірі швидко повірили пройдисвіту?Чи змінилося життя мешканців лісу за час правління Лиса Микити? Як саме.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Персонажі у літературному творіГоловний персонаж — це герой, якому автор приділяє найбільше уваги, надає детальний опис зовнішності та характеру. Другорядні персонажі — це всі інші герої казки, які в тій чи іншій мірі взаємодіють із головним героєм; виконують допоміжну роль.
Номер слайду 7
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Головні персонажіДругорядні персонажі1. Заповніть таблицю2. Доберіть слова-прикметники для характеристики Лиса. ПозитивніНегативні