Презентація на тему "Основні труднощі сприйняття англійської мови на слух та методи їх подолання"

Про матеріал
Презентація на тему "Основні труднощі сприйняття англійської мови на слух та методи їх подолання" містить матеріал про чинники виникнення труднощів розуміння текстів на слух та надає конкретні поради та вправи щодо покращення якості аудіювання. Може бути використана для впровадження в роботу методичних об'єднань або для самоосвіти молодих педагогів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основні труднощі сприйняття англійської мови на слух та методи їх подолання МАРІУПОЛЬСЬКА ЗОШ №32 УЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ХОДОВА ЗІНАЇДА ВОЛОДИМИРІВНА

Номер слайду 2

МОВНІ ОСОБЛИВОСТІ АУДІОТЕКСТУ ОБ’ЄКТИВНОГО ХАРАКТЕРУ: ПСИХОФІЗИЧНІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНЯ УМОВИ, ЗА ЯКИХ СПРИЙМАЄТЬСЯ ТЕКСТ НЕДОСТАТНІЙ СЛОВНИКОВИЙ ЗАПАС УЧНІВ 4 2 3 ОСНОВНІ ТРУДНОЩІ ГРАМАТИЧНІ ТРУДНОЩІ СКОРОЧЕННЯ ФОНЕТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ 5

Номер слайду 3

ГРАМАТИЧНІ ТРУДНОЩІ а)різні частини мови збігаються за формою: to work-work ;hard-hard б)формотворчі суфікси і флексії: - s суф. мн. іменників; форма присвійного відмінка; закінчення 3-ої ос. одн. дієслів Pr.Simple в)пропуск сполучника перед підрядними реченнями: The book you told me… I haven’t got the thing you want…

Номер слайду 4

СКОРОЧЕННЯ: What’s, That's, We’re, We’ll, He’ll, You’ve, It’s, can’t, haven’t, hasn't, He’s Службові слова у ненаголошеному стані редукуються:(give her hat) ФОНЕТИЧНІ ЗВ’ЯЗКИ: - Where is, There are, there, their sheep-ship, heart-hurt, bill-bell

Номер слайду 5

ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ НАД АУДІОТЕКСТОМ: ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП - ВВЕДЕННЯ УЧНІВ У СИТУАЦІЮ (зняття труднощів - використання незнайомої лексики, власних імен) ПРОЦЕС СЛУХАННЯ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ – (вилучення необхідної інформації) ПІДСУМКОВА РОБОТА (дискусія, обговорення важливих питань, інтерактивні ігри)

Номер слайду 6

Установка перед аудіюванням 1.ЗАГАЛЬНА ДЛЯ ВСЬОГО КЛАСУ 2. ВАРІЮВАННЯ ПО РЯДАХ 3.ЗА ВАРІАНТАМИ 4. З УРАХУВАННЯМ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО ПІДХОДУ (РІЗНІ УСТАНОВКИ РІЗНИМ УЧНЯМ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД РІВНЯ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ) Перше прослуховування - зрозуміти основну ідею розповіді Друге прослуховування – звернути увагу на деталі

Номер слайду 7

Тривалість текстів при аудіюванні ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ – ДО 1-ОЇ ХВИЛИНИ СЕРЕДНЯ ЛАНКА – ДО 1,5 ХВИЛИН СТАРШІ КЛАСИ – ДО 3-Х ХВИЛИН

Номер слайду 8

ТЕКСТИ ДЛЯ АУДІЮВАННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ ОПИС У ПІЗНАВАЛЬНИХ ЦІЛЯХ ЦІКАВА ЗВ’ЯЗНА РОЗПОВІДЬ ЖАРТ, ЗАГАДКА, ПІСНЯ ІНСТРУКЦІЯ ДО БУДЬ-ЯКИХ ДІЙ УРИВКИ МУЛЬТФІЛЬМІВ НЕВЕЛИКІ ДІАЛОГИ АВТЕНТИЧНІ ТЕКСТИ

Номер слайду 9

Навчання аудіюванню має бути: Поступове - від простого до складного Ускладнення процесу за схемою: - дворазове пред’явлення - одноразове пред’явлення; - використання зорової опори- відсутність її; - уповільнений темп-нормальний темп.

Номер слайду 10

Якість аудіювання залежить від характеру мовлення: темпу мовлення висоти голосу міміки жестів інтонаційного оформлення мовлення артикуляції манери говоріння дикції

Номер слайду 11

ВПРАВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПОСЛУХАТИ ЗВУКИ І ВИЗНАЧИТИ ГОЛОСНІ ТА ПРИГОЛОСНІ(ПІДНЯТИ РУКУ, ПОКАЗАТИ КАРТКУ) ПОСЛУХАТИ І НАЗВАТИ ІМЕННИКИ, ЯКІ МАЮТЬ ЗНАЧЕННЯ МНОЖИНИ НЕМОВЛЕННЄВІ ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ ВПРАВИ НА РОЗПІЗНАВАННЯ ФОНЕТИЧНИХ ОДИНИЦЬ ПОСЛУХАТИ СЛОВА ТА ВИЗНАЧИТИ В НИХ ГОЛОСНІ ЗВУКИ dog, rats, cat [a:]bad, farm, duck [r] [t] [h] [a:] [u]

Номер слайду 12

ВПРАВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПОСЛУХАТИ КОМАНДИ І ВИКОНАТИ ЇХ fly, wash your face, jump ПРОСЛУХАТИ РЕЧЕННЯ І РОЗФАРБУВАТИ ПРЕДМЕТ У ВІДПОВІДНИЙ КОЛІР ВПРАВИ НА РОЗПІЗНАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ПРОСЛУХАТИ ТЕКСТ ТА РОЗТАШУВАТИ МАЛЮНКИ У ВІДПОВІДНІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ ПРОСЛУХАТИ НАБІР ОКРЕМИХ СЛІВ ТА ПОБУДУВАТИ З НИХ РЕЧЕННЯ The lamp is green She, nice, a, girl, is. She is a nice girl.

Номер слайду 13

ВПРАВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПРОСЛУХАТИ РЕЧЕННЯ, ВИЗНАЧИТИ ЙОГО ТИП ТА ПОКАЗАТИ СИГНАЛЬНУ КАРТКУ ПРОСЛУХАТИ ПИТАННЯ ТА ВИБРАТИ КОРОТКУ ВІДПОВІДЬ Can she play ball? Yes,she does Yes,she can Yеs,she has ПРОСЛУХАТИ РЕЧЕННЯ І ПОКАЗАТИ КАРТКУ З ПРОПУЩЕНИМИ СЛОВАМИ Bill…big. I…eight. ВПРАВИ НА РОЗПІЗНАВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ ЯВИЩЬ

Номер слайду 14

ВПРАВИ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ЕТАПУ ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ; ПРОСЛУХАЙТЕ І ПОВТОРІТЬ ТІЛЬКИ ТІ РЕЧЕННЯ,ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ЗМІСТУ ТЕКСТУ ; ПЕРЕКАЖІТЬ ЗМІСТ ПРОСЛУХАНОГО ТЕКСТУ: ФРОНТАЛЬНО(В РЕЖИМІ «УЧЕНЬ-КЛАС»), ПО ЛАНЦЮЖКУ, В ПАРАХ; ПРОСЛУХАЙТЕ РЕЧЕННЯ І СКАЖІТЬ ДО КОГО З ГЕРОЇВ ТЕКСТУ ВОНИ ВІДНОСЯТЬСЯ; СКАЖІТЬ У ЧОМУ РІЗНИЦЯ МІЖ ТЕКСТОМ І МАЛЮНКОМ; ПРИДУМАЙТЕ СВОЮ КІНЦІВКУ ТЕКСТУ; ВИБЕРІТЬ( ІЗ ДЕКІЛЬКОХ ЗАПРОПОНОВАНИХ) ВІДПОВІДНЕ ПРИСЛІВ’Я. ПОЯСНІТЬ СВІЙ ВИБІР МОВЛЕННЄВІ ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ:

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

ppt
Додано
3 січня 2020
Переглядів
1046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку