ГРАМАТИЧНІ ТРУДНОЩІ а)різні частини мови збігаються за формою: to work-work ;hard-hard б)формотворчі суфікси і флексії: - s суф. мн. іменників; форма присвійного відмінка; закінчення 3-ої ос. одн. дієслів Pr.Simple в)пропуск сполучника перед підрядними реченнями: The book you told me… I haven’t got the thing you want…
ПОСЛІДОВНІСТЬ РОБОТИ НАД АУДІОТЕКСТОМ: ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП - ВВЕДЕННЯ УЧНІВ У СИТУАЦІЮ (зняття труднощів - використання незнайомої лексики, власних імен) ПРОЦЕС СЛУХАННЯ І ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ – (вилучення необхідної інформації) ПІДСУМКОВА РОБОТА (дискусія, обговорення важливих питань, інтерактивні ігри)
Установка перед аудіюванням 1.ЗАГАЛЬНА ДЛЯ ВСЬОГО КЛАСУ 2. ВАРІЮВАННЯ ПО РЯДАХ 3.ЗА ВАРІАНТАМИ 4. З УРАХУВАННЯМ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО ПІДХОДУ (РІЗНІ УСТАНОВКИ РІЗНИМ УЧНЯМ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД РІВНЯ ВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ) Перше прослуховування - зрозуміти основну ідею розповіді Друге прослуховування – звернути увагу на деталі
ВПРАВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПОСЛУХАТИ ЗВУКИ І ВИЗНАЧИТИ ГОЛОСНІ ТА ПРИГОЛОСНІ(ПІДНЯТИ РУКУ, ПОКАЗАТИ КАРТКУ) ПОСЛУХАТИ І НАЗВАТИ ІМЕННИКИ, ЯКІ МАЮТЬ ЗНАЧЕННЯ МНОЖИНИ НЕМОВЛЕННЄВІ ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ ВПРАВИ НА РОЗПІЗНАВАННЯ ФОНЕТИЧНИХ ОДИНИЦЬ ПОСЛУХАТИ СЛОВА ТА ВИЗНАЧИТИ В НИХ ГОЛОСНІ ЗВУКИ dog, rats, cat [a:]bad, farm, duck [r] [t] [h] [a:] [u]
ВПРАВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПОСЛУХАТИ КОМАНДИ І ВИКОНАТИ ЇХ fly, wash your face, jump ПРОСЛУХАТИ РЕЧЕННЯ І РОЗФАРБУВАТИ ПРЕДМЕТ У ВІДПОВІДНИЙ КОЛІР ВПРАВИ НА РОЗПІЗНАННЯ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ ПРОСЛУХАТИ ТЕКСТ ТА РОЗТАШУВАТИ МАЛЮНКИ У ВІДПОВІДНІЙ ПОСЛІДОВНОСТІ ПРОСЛУХАТИ НАБІР ОКРЕМИХ СЛІВ ТА ПОБУДУВАТИ З НИХ РЕЧЕННЯ The lamp is green She, nice, a, girl, is. She is a nice girl.
ВПРАВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПРОСЛУХАТИ РЕЧЕННЯ, ВИЗНАЧИТИ ЙОГО ТИП ТА ПОКАЗАТИ СИГНАЛЬНУ КАРТКУ ПРОСЛУХАТИ ПИТАННЯ ТА ВИБРАТИ КОРОТКУ ВІДПОВІДЬ Can she play ball? Yes,she does Yes,she can Yеs,she has ПРОСЛУХАТИ РЕЧЕННЯ І ПОКАЗАТИ КАРТКУ З ПРОПУЩЕНИМИ СЛОВАМИ Bill…big. I…eight. ВПРАВИ НА РОЗПІЗНАВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ ЯВИЩЬ
ВПРАВИ ДЛЯ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ЕТАПУ ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ НА ПИТАННЯ; ПРОСЛУХАЙТЕ І ПОВТОРІТЬ ТІЛЬКИ ТІ РЕЧЕННЯ,ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ЗМІСТУ ТЕКСТУ ; ПЕРЕКАЖІТЬ ЗМІСТ ПРОСЛУХАНОГО ТЕКСТУ: ФРОНТАЛЬНО(В РЕЖИМІ «УЧЕНЬ-КЛАС»), ПО ЛАНЦЮЖКУ, В ПАРАХ; ПРОСЛУХАЙТЕ РЕЧЕННЯ І СКАЖІТЬ ДО КОГО З ГЕРОЇВ ТЕКСТУ ВОНИ ВІДНОСЯТЬСЯ; СКАЖІТЬ У ЧОМУ РІЗНИЦЯ МІЖ ТЕКСТОМ І МАЛЮНКОМ; ПРИДУМАЙТЕ СВОЮ КІНЦІВКУ ТЕКСТУ; ВИБЕРІТЬ( ІЗ ДЕКІЛЬКОХ ЗАПРОПОНОВАНИХ) ВІДПОВІДНЕ ПРИСЛІВ’Я. ПОЯСНІТЬ СВІЙ ВИБІР МОВЛЕННЄВІ ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ: