1.- Назва мовного загону –«Happy Campers»/ «Щасливі туристи»
2.- Девіз – «It is nice to be important but it is more important to be nice»/ «Гарно бути важливим, але важливіше бути гарним»
3.- Емблема загону має зображення планети Земля та дітей різних національностей, що її населяють. Емблема вміщує слова «Learn English–Understand the World», «Вивчай англійську мову – розумій світ»
4. - Час роботи: 09:00 – 12:00
5. -Кількість учнів : 15
6. - Класи: 4,5,6,7
7. - Відповідальний адміністратор: Кащеєва Олена Вікторівна
8. - Відповідальна особа : Ходова Зінаїда Володимирівна – учитель англійської мови
Програма літнього мовного табору мала тему «Здоровий спосіб життя» та зорієнтована на застосування різних видів діяльності, які поєднують спорт, здоровий спосіб життя, соціальну та екологічну діяльність та культурологічну інформацію. Відмінними якостями програми є використання аудіо та відео матеріалів, відео презентацій, максимальне включення рухливої активності. Пропонована програма є не тільки розважальною, веселою, яскравою, але ще й оздоровчою і навчальною та розрахована на роботу з учнями 4,5,6,7 класів, які мають різний рівень знань та на диференційний підхід до навчання.
Кожний день починався з ранкової зарядки та веселого флешмобу.
1 день - 27.05.2019– День друзів.
Відкриття табору. Діти ознайомилися з планом та режимом роботи мовного табору, висловили свої побажання щодо його роботи. Проведена година спілкування «Значимість вивчення англійської мови». В цей день були проведені ігри, індивідуальні та командні змагання на свіжому повітрі. Діти обговорили назву, девіз та емблему загону. Вивчили пісню про відпочинок “Happy Campers ”, виготовляли стіннівку «Welcome to Summer Language Camp 2019!»-«Запрошуємо до літнього мовного табору 2019!», розучували вірші та римування про літо.
Діти повторили англійський алфавіт, вчилися складати словосполучення та речення.
2 день - 28.05.2019 – День спорту.
День був присвячений спорту, здоровому способу життя і почався з веселого флешмобу з піснею «Happy Campers». Учні створили дискусійний клуб, де активно включилися в обговорення ролі спорту в житті людини, висловлювали своє відношення до спорту, розповідали про свій улюблений вид спорту, складали діалоги, працювали з роздатковим матеріалом, виготовляли колажі на тему «Спорт» та презентували їх.
Цього дня сподобалися дітям спортивні змагання «Веселі старти» - «Fast Ball», а також різні види лексичних та граматичних ігор на природі.
3 день - 29.05.2019– День здорової та корисної їжі
. Діти працювали над проектом «Корисна та щкідлива їжа», з великим задоволенням грали в граматичні ігри на вивчення прикметників «What is Good and What is Bad». Родзинкою цього дня був самостійний пошук учнями інформації в інтернеті та створення презентації на тему дня. Виконали різні види мовленнєвих вправ з використанням ІКТ. Особливою в цей день була прогулянка по мікрорайону, під час якої діти з задоволенням розповідали про свої вулиці, згадували екологічні проблеми.
Зранку діти малювали на асфальті та презентували малюнки квітки, корисної для здоров’я, описували свої малюнки англійською мовою та провели мовленнєву гру «Квітковий марафон»
Рухливі ігри та веселі п’ятихвилинки на англійській мові підтримували святковий настрій дітей протягом дня. У цей день діти мали пікнік на мальовничій галявині у парку, під час якого грали в лексичні ігри з м’ячем «Корисна та шкідлива їжа», обмінювались рецептами. Пікнік сподобався дітям та ще більше згуртував їх.
4 день - 30.05.2019 – День подорожей.
Учні здійснили заочну подорож до англомовних країн, переглянули фільм «Лондон – столиця Великобританії» з наступним обговоренням та виконанням різних видів завдань. Діти знайомилися з культурою, історією, традиціями Об’єднаного королівства, також прочитали текст про Лондон – столицю Великобританії, обговорили у групах визначні місця мегаполісу. Особливо зацікавила учнів робота над проектом «Велика королівська сім’я» та його презентація.
Протягом дня, як завжди проводилися рухливі ігри, фізкультхвилинки, міні-інсценівки з використанням англійської мови.
Була проведена інтелектуальна гра «Любов моя – англійська мова» з використанням ІКТ на виявлення кращого знавця англійського прислів’я. Визначені переможці. Учні з задоволенням розгадували загадки, кросворди, вчилися співати дитячі англійські пісні. Відгадували англійські загадки та прислів’я.
5 день 31.05.2019. День закриття табору.
Рухливі ігри та веселі п’ятихвилинки на англійській мові підтримували святковий настрій дітей протягом дня.
Цікавим та насиченим був останній день роботи мовної школи. Діти переглянули відеопрезентацію "Hobbies”-«Світ моїх захоплень» та обговорили її. Була проведена презентація виробів, виготовлених власноруч.
Діти з задоволенням переглянули веселі мульфільми англійською мовою та обговорили їх.
Кожен учень яскраво намалював та написав цікаву замітку про своє враження від перебування у мовному таборі «Веселі туристи» та відобразив своє розуміння праці і відпочинку. З відвертих заміток можна зробити висновок, що мета мовної школи виконана, дітям сподобалось працювати разом. Було створене відповідне середовище та умови для заохочення до вивчення іноземної мови під девізом:
«Маленькими кроками до великих результатів» / «Small Steps-Big Results».
В кінці роботи табору були підведені підсумки. Всім дітям були урочисто вручені сертифікати за активну участь у роботі мовної школи з побажанням подальших успіхів. Кращі знавці англійської мови отримали додаткові подяки «Кращий знавець англійської мови» та солодкі подарунки, як мотивацію для подальшого вдосконалення мовленнєвих навичок із іноземних мов.
Тематичні напрями:
- заходи національно-патріотичного напряму,
- презентація мовних проектів,
- заочні подорожі по країнах, мова яких вивчається,
- інтелектуальні ігри,
- дискусійні клуби,
- спортивні розминки, ігри, індивідуальні та командні ігри,
- пісні, танці,
- екскурсія на природу
Результативність:
Поставлені завдання були виконані. Вся виховна діяльність була організована відповідно до плану роботи на кожен день. Учні отримали практичні навички в застосуванні англійської мови, навички роботи в команді та групах, покращили рівень володіння програмним матеріалом. Всі види діяльності були зорієнтовані на підтримання здорового способу життя.
Переваги проведення Літньої мовної школи:
- створення умов для активного відпочинку, оздоровлення і дозвілля учнів ;
- підвищення рівня володіння іноземною мовою, зацікавлення дітей, непомітне подолання мовного бар’єру;
- поєднання навчання із захоплюючим відпочинком;
- підвищення мотивації для подальшого вдосконалення мовленнєвих навичок при вивченні англійської мови.
1