У презентації вказано основні шляхи підвищення професійної майстерності викладача спеціальних дисциплін
КОМПОНЕНТИ ТВОРЧОЇ АТМОСФЕРА В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ: єдині педагогічні цілі; висока трудова дисципліна; відповідальність та авторитетність кожного викладача; безстрашне відношення до труднощів і суперечностей педагогічних пошуків; принциповість педагогічних дискусій та наукових суперечок.
НА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАЧА ВПЛИВАЮТЬ: Внутрішня сфера складається з п'яти «само-»: самоосвіти; самовдосконалення; саморозвитку; самовиховання; самоаналізу. Зовнішня сфера - це педагогічні поради, постійно діючі семінари, методичні об'єднання, творчі групи та інші форми методичної роботи
ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ1. Формування науково-методичного середовища або професійна взаємодія з колегами, тобто участь у колективних та групових інноваційних формах методичної роботи: співпраця у творчих групах, науково-дослідній діяльності, організація консультативно-методичних груп, педагогічні чи психологічні тренінги, участь у чатах, форумах щодо розробки актуальних проблем, методичних фестивалях, панорамах, презентаціях тощо.
ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ2. Формування гнучкої системи безперервної освіти педагога: - інноваційний підхід педагога до вдосконалення рівня професійної компетентності; - самоосвітня діяльність викладача, саморозвиток; - складання плану самовдосконалення професійної компетентності;цілеспрямована систематична робота над методичною темою;збір та укладання творчого портфоліо викладача; - самовиховання;- рефлексія власної діяльності ..
4. Готовність до інноваційної діяльності, пріоритет освітніх технологій:апробація сучасних науково-методичних концепцій, виявлення та впровадження освітніх продуктивних технологій навчання і виховання, які допоможуть учням з успіхом виконувати навчальні завдання;переведення навчального процесу на технологічний рівень, тобто попереднього проєктування процесу навчання з урахуванням дидактичних цілей і заданого рівня засвоєння;забезпечення науково-методичного супроводу освітнього процесу;системне використання міжпредметних зв'язків і міжпредметної інтеграції, тобто інтегративного підходу;поповнення власного арсеналу інноваційними формами уроків, як-от: урок-тренінг, урок-дослідження, урок-панорама, урок-пошук, урок-мандрівка, урок-практикум, урок-казка, урок-композиція, урок-діалог, урок за опорним конспектом, урок тематичної атестації, активізована лекція тощо;організація творчого педагогічного процесу, оскільки підвищення фахової підготовки можливе тільки у творчості. Творча робота викладача можлива як результат самостійного навчання з обов'язковим цілепокладанням та врахуванням можливостей, здобутків, інтересів самого педагога. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ