«Підвищення професійного рівня майстерності викладачів спеціальних дисциплін»
Номер слайду 2
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ«Педагог - майстер, і тільки він має «розвинені пізнавальні здібності, досконалі знання навчального матеріалу, як з боку змісту, так і форми, як його сутності, так і методу викладання». А. Дистервег
Номер слайду 3
КОМПОНЕНТИ ТВОРЧОЇ АТМОСФЕРА В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ: єдині педагогічні цілі; висока трудова дисципліна; відповідальність та авторитетність кожного викладача; безстрашне відношення до труднощів і суперечностей педагогічних пошуків; принциповість педагогічних дискусій та наукових суперечок.
Номер слайду 4
МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГА
Номер слайду 5
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ — це вияв високого рівня педагогічної діяльності.
Номер слайду 6
НА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАЧА ВПЛИВАЮТЬ: Внутрішня сфера складається з п'яти «само-»: самоосвіти; самовдосконалення; саморозвитку; самовиховання; самоаналізу. Зовнішня сфера - це педагогічні поради, постійно діючі семінари, методичні об'єднання, творчі групи та інші форми методичної роботи
Номер слайду 7
ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ1. Формування науково-методичного середовища або професійна взаємодія з колегами, тобто участь у колективних та групових інноваційних формах методичної роботи: співпраця у творчих групах, науково-дослідній діяльності, організація консультативно-методичних груп, педагогічні чи психологічні тренінги, участь у чатах, форумах щодо розробки актуальних проблем, методичних фестивалях, панорамах, презентаціях тощо.
Номер слайду 8
ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ2. Формування гнучкої системи безперервної освіти педагога: - інноваційний підхід педагога до вдосконалення рівня професійної компетентності; - самоосвітня діяльність викладача, саморозвиток; - складання плану самовдосконалення професійної компетентності;цілеспрямована систематична робота над методичною темою;збір та укладання творчого портфоліо викладача; - самовиховання;- рефлексія власної діяльності ..
Номер слайду 9
З. Створення інформаційно-освітнього простору з рівноправним доступом всіх педагогів до інформаційно-освітніх ресурсів:бібліотека;інтернет;медіа- та відеотека педагогічного досвіду,реєстр програмних педагогічних засобів навчання. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Номер слайду 10
4. Готовність до інноваційної діяльності, пріоритет освітніх технологій:апробація сучасних науково-методичних концепцій, виявлення та впровадження освітніх продуктивних технологій навчання і виховання, які допоможуть учням з успіхом виконувати навчальні завдання;переведення навчального процесу на технологічний рівень, тобто попереднього проєктування процесу навчання з урахуванням дидактичних цілей і заданого рівня засвоєння;забезпечення науково-методичного супроводу освітнього процесу;системне використання міжпредметних зв'язків і міжпредметної інтеграції, тобто інтегративного підходу;поповнення власного арсеналу інноваційними формами уроків, як-от: урок-тренінг, урок-дослідження, урок-панорама, урок-пошук, урок-мандрівка, урок-практикум, урок-казка, урок-композиція, урок-діалог, урок за опорним конспектом, урок тематичної атестації, активізована лекція тощо;організація творчого педагогічного процесу, оскільки підвищення фахової підготовки можливе тільки у творчості. Творча робота викладача можлива як результат самостійного навчання з обов'язковим цілепокладанням та врахуванням можливостей, здобутків, інтересів самого педагога. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Номер слайду 11
5. Організація пошукової, науково - дослідної роботи педагогів та учнів: науково-дослідна діяльність викладача; підвищення загальноосвітнього й культурного рівнів. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Номер слайду 12
Майстерність - це те, чого можна домогтися, і як можуть бути відомі майстер-токар, прекрасний майстер-лікар, так повинен і може бути прекрасним майстром педагог ... А. С. Макаренко