Урок "Корекційне заняття"

Про матеріал

Розвивати пам'ять, мислення, уяву, слухове та зорове сприймання, зв'язне мовлення, швидкість та виразність читання, виховувати любов до прекрасного.Збагачувати словник дітей.

Перегляд файлу

Тема. Корекція навичок читання. Розвиток зв’язного мовлення.

Мета: Розвивати память, мислення, уяву, слухове та зорове сприймання, звязне мовлення, швидкість та виразність читання, виховувати бажання вчитися.

Девіз уроку:    Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

1 .Саморефлекція(на карточках)

Швидко читати (       )
Вмію Виразно читати (        )

Вибирати головне(      )

 Робити висновки (         )

Нові завдання (      )
Ціную Думки товаришів(        )

Корисні поради(        )

- Дайте відповідь ТАК ,НІ

2. Оголошення теми та мети заняття

3.Мовна розминка

а) за таблицею складів;

б)піраміда слів (для розширення кута зору)

в)прочитати на одному мовному диханні:

Ручка, олівець, пенал, зошит, книжка, зима;

 Читати, рахувати, думати, білий, малювати;

Стіл, стілець, горобець, ліжко, диван;

Синій, жовтий, дятел, червоний, зелений.

- Визначте зайві слова в рядках. Поясніть чому ви так вважаєте.

4. Робота зі складовою таблицею.(скласти слова)

 КА   НО   НОК   НА

РА   ЛИ   ШИ   СИ

ЛЮ   ЛА   МА   ПА

(Ранок, рама, липа, калина, малюнок, шина і т.д.)

 5. Розшифрувати слова (Анаграми)

Тапар, амиз, зором, ловос, тясли, ницяси, телдя.

6. Гра «Вузлики»

Закресліть однакові букви і прочитайте слово:

ОПКРУИКСУЛУІОВОЯ-прислівя

Закресліть букви А Е 3 і прочитайте слово:

АСЗКЕОЗРЕОАМЗОВАКЕИ -скоромовки

Серед букв відшукайте слово:

УКРЗАИГАДЖНКИМ- загадки

7. Робота над прислівями:

а) Утворити прислівя:

Книга вчить    усе знати

З книгою подружишся                 як на світі жить

Книги читати    розуму наберешся

б) Продовжити прислівя:

Читання - ось краще.....

Хто багато читає, той ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізхвилинка (розвиток асоціативного мислення)

Закрийте очі. Я буду називати слово, а ви уявіть предмети, явище,

дію, з якими асоціюється це слово.

Наприклад: зима - ковзани, сніг

Урок - колесо -

Книга - театр -

Птах - дельфін -

7.   Робота над текстом «Якби я стала невидима»

1 група

Ой, якби я стала невидима - стільки б цікавого побачила! Пішла б лугами, берегами, підійшла б до соловейка-співуна та й слухала б його пісню. Сиділа б поруч із ним і слухала, як він співає. Ще й дивилася б йому в очі - які вони? Що він бачить тоді, коли співає свою дивну пісню?

2 група

1 ще одне диво хотілося б мені побачити. Десь у нашому садку ввечері починає свою пісню цвіркун. Це не пісня, а гра на скрипочці. Є в нього маленька скрипочка, перед заходом сонця він бере її, веде смичком по струнах — і дзвенить чарівна мелодія

Якби я стала невидима, побачила б і скрипочку, й смичок. А то як тільки хочу побачити, підкрадаюся до цвіркуна, а він помітить мене й змовкає.

3 група

Увечері червона троянда стуляє докупи пелюстки, а вранці, дивлюся, красується – розкрита, пишна. Мама каже, що троянда прокидається на сході сонця. Але ніколи не розтуляє пелюсток .як хтось на неї дивиться .Бо вона дуже соромлива. Якби я стала невидима, то підгледіла ,як троянда вмивається росою й розтуляє свої пелюстки. Але ні, не наважилася б я підглядати. То непорядно. Соромливість - це велика краса, а красу треба берегти.

Завдання

  1. Прочитати мовчки, а потім вголос іншим командам.
  2. Задати по два запитання командам за змістом тексту.
  3. Довести , або заперечити мою думку рядками тексту.
    - Якби я стала невидима-підійшла б до соловейка та й
    налякала б його.( ні)

- Якби я стала невидима побачила б і скрипочку і смичок.(так)

- Якби я стала невидима , то підгледіла б , як троянда вмивається росою і розтуляє свої пелюстки.(ні)

- Чому я не змогла б підгледіти ?

Троянда - соромлива.

Соромливість - це велика краса, а красу треба берегти.

- Як це соромлива?

- Яке слово синонім?(стидливий, боязкий в поведінці)

Скромний - який не має звички підкреслювати свої позитивні якості хвалитися своїми заслугами, не пихатий.

- Яка головна думка оповідання?

Прочитайте з відповідною інтонацією: Ой, якби я стала невидима - стільки б цікавого побачила! Що він бачить тоді, коли співає свою дивну пісню? Соромливість - це велика краса, а красу треба берегти.

8.   Створити вірш і прочитати його виразно

А    кр. са   ж . ве у всьому

 На   з . млі і в н . бесах

В св . тлі   с . нечка ясн . му

У   з . м ріяних л . сах

 9.Підібрати слова, які б характеризували героїв оповідання

  ц

цікавий

в-

веселий

і -

 

р-

 

к-

 

у-

 

н-

 

с- співучий

   т

тендітна

о- особливий

р-

рожева

л -

о -

 

о-

я -

 

в -

н -

 

є -

д-

 

й -

а-

 

 

10. Розвиток уяви.

  Якби я стала хмаринкою…

 

11. Скласти приказку.

Щоб краса ніколи не зникала, щоб цвіли квіти, щоб співали птахи, жили люди нам потрібне сонце.

А щоб багато знати – треба багато читати.

 

Сонце треба - для життя, а читання для знань.

 

12. Продовжіть мою думку …

- Моє вміння читати швидко, виразно, розуміти прочитане, визначати головне залежить від (…).

 

13. Підсумок заняття.



 


 

1

 

doc
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
3102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку