Шановні колеги і колежанки. Дана презентація має на меті ознайомити учнів з рисами первісних господарств, дати уявлення учням про природу занять первісних людей, суттєво покращить виклад матеріалу в 6-му класі.
Привласнювальні та відтворювальні форми господарства. Гончар Олександр Анатолійович, учитель історії Шполянського навчально-виховного комплексу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2- ліцей” Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області
Номер слайду 2
ПЛАН 1 Основні риси привласнюючого господарства. 2 Характерні особливості відтворювального господарства.
Номер слайду 3
Актуалізація опорних знань 1 Як наші предки могли освоїти Землю, «не замочивши ніг»? Це було можливо через зєднання материків суходолом. 2 Назвіть давні заняття первісних людей, які вимагали колективності, спільності дій. Це було перш за все полювання. 3. Назвіть перші заняття людини. Збиральництво, полювання, рибальство. 4. Який матеріал переважно використовували для виготовлення перших знарядь праці? Камінь.
Номер слайду 4
Основні форми привласнювального господарства Збиральництво Мисливство Рибальство
Номер слайду 5
Основні риси привласнювального господарства: Колективний характер Зрівняльний принцип розподілу продуктів Використання переважно кам'яних знарядь праці Низька густота населення Висока залежність людини від природи
Номер слайду 6
Неолітична революція
Номер слайду 7
Неолітична революція
Номер слайду 8
Нові методи обробки каменю: Шліфування Розпилювання Свердління
Номер слайду 9
Перший суспільний поділ праці:
Номер слайду 10
Другий суспільний поділ праці:
Номер слайду 11
Третій суспільний поділ праці:
Номер слайду 12
Форми організації первісних людей: Людське стадо Рід Племя Людське стадо
Номер слайду 13
Підсумок уроку Вправа “Незакінчене речення”. 1 Сьогодні на уроці я довідався (-лася)… 2 Мені б хотілося довідатися більше про…
Номер слайду 14
Домашнє завдання 1 Опрацювати відповідний параграф підручника; 2 Скласти кросворд, використовуючи терміни попередніх тем.
Номер слайду 15
Список використаних джерел: Велика ілюстрована енциклопедія історії мистецтва. Пер. з англ.. – К.: Махаон-Україна, 2007. – 512 с.: іл.. Губарев В.К. Довідник школяра і студента. Всесвітня історія – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 496 с. Гудимович Ф.М. Ілюстративні матеріали з історії стародавнього світу. – К.: «Радянська школа», 1970. – Інтегрований курс історії. 6 клас. Дидактичні матеріали. – Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 192 с. (Б-ка журн. «Історія та правознавство», Вип. 10 (34)). Історія світової та української культури: Підручник для вищ. закл. освіти/ В.А. Греченко, І.В. Чорний, В.А. Кушнерук, В.А. Режко. – К.: Літера ЛТД, 2002. – 464 с. Коровкин Ф.П. История древнего мира: Учеб. для 6 кл. сред. шк. – 4-е изд., дораб. – М.: Просвещение, 1990. – 254 с., 8 л. карт.: ил. Шалагінова О.І., Шалагінов Б.Б. Історія стародавнього світу: Підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закладів. – К.: Пед. преса, 2006. – 288 с.: іл.., карти. Інтернет ресурси: http://uk.wikipedia.org. http://istoryk.in.ua/pohodzhennya-lyudini/ http://dok.znaimo.com.ua.