Презентація на тему Призначення і використання банерних мереж

Про матеріал
Презентація на тему "Використання та призначення банерних мереж" з предмету Робота в мережі Інтернет для учнів ПТО
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Призначення банерів та банерних мереж. Банерна реклама як ефективний засіб інтернет-реклами

Номер слайду 2

Призначення банерів та банерних мереж. Найбільш широко розповсюдженим елементом реклами в середовищі Інтернету є банери. Банерна реклама сьогодні є найбільш популярним і ефективним способом залучення відвідувачів на веб-сторінки або веб-сервер, а також могутнім інструментом імідж-реклами. Як правило, банер – це прямокутне графічне зображення у форматі GIF або JPG, хоча трапляються банери, створені за допомогою JAVA, Shock Wave та інших технологій. Банер зазвичай міститься на веб-сторінці видавця і має гіперпосилання на веб-сервер рекламодавця.

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розмір банерау пікселях. Тип банера468x60 Повнорозмірний банер [Full Banner]392x72 Повнорозмірний банер з вертикальною панеллю керування [Full banner with Vertical Navigation Bar]234x60 Напіврозмірний банер [Half Banner]125x125 Квадратний банер [Square Banner]120x90 Кнопка, тип 1 [Button #1]120x60 Кнопка, тип 2 [Button #2]88x31 Мікрокнопка [Micro Button]120x240 Вертикальний банер [Vertical Banner]Основні рекомендації стосовно вибору розмірів банера

Номер слайду 4

Оскільки необхідно, щоб банер завантажувався на веб-сторінку якнайшвидше, тому існують обмеження на розмір банера в кілобайтах. Так, наприклад, для банера розміром у пікселях 468х60 – максимальний розмір зазвичай складає 10 чи 15 кілобайт.

Номер слайду 5

Основні цілі банерної рекламної кампанії:залучення відвідувачів на веб-сайт;створення і просування позитивного іміджу фірми та її товарів.

Номер слайду 6

Найчастіше намагаються залучити відвідувачів. Параметром досягнення цієї мети є відношення кількості клацань (clicks) банера до кількості його показів. Так, якщо банер був показаний на якій-небудь сторінці 1000 разів, а клацнули його і, відповідно, за гіпермедійним посиланням потрапили на рекламований сайт 40 осіб, то ефективність такого банера дорівнює 4 %. За статистикою середня ефективність (click/through ratio, CTR) для банерів, що використовуються у Інтернеті, складає близько 2 %. Використання на банері тексту або картинок, що привертають увагу, але мало стосуються теми, допомагає залучити більшу кількість заінтригованих відвідувачів, але при цьому можуть втрачатися дійсно зацікавлені в цьому сервісі відвідувачі, і, отже, ефективність такого банера буде невисокою.

Номер слайду 7

По-справжньому ефективний банер повинен бути:добре виконаний художньо і технічно;оригінальним і добре запам'ятовуватися;можливо, інтригуючим і таким, що викликає в користувачів цікавість, але при цьому одночасно дає уявлення про характер рекламованого сервера/продукту/послуги і створює їхній позитивний імідж.

Номер слайду 8

Друга мета банерної реклами – використання банера як засобу імідж-реклами. Досягнення цієї мети вже не можна виміряти кількістю відвідувачів, які "клацнули" на банері, оскільки незалежно від дій користувача при одному погляді на банер в нього виникають свідомі чи підсвідомі почуття й асоціації з предметом реклами. Щоб імідж-реклама працювала, банер повинен бути виконаний професійно: якісний дизайн, продуманий рекламний текст, використання відповідних зображень. Проте використання в цьому випадку псевдосмуг прокручування, інтригуючих псевдокнопок, певних фраз і зображень, які не стосуються справи, може тільки знизити ефективність такого банера.

Номер слайду 9

Існує три основних методи банерної реклами:1) обмін показами банерів за договором із власником іншого веб- сервера або веб-сторінки, що мають подібну тематику. Цей спосіб заснований на договірному механізмі і не є системним;2) використання спеціальних служб обміну банерів (Banner Exchange Services);3) використання банерних систем, пошукових серверів, каталогів або популярних серверів для показу банерів на їхніх веб-сторінках за визначену плату.

Номер слайду 10

Служби обміну банерами забезпечують показ банерів на інших веб-сторінках замість показу чужих банерів на власних сторінках. Деякі системи мають достатню гнучкість і дозволяють показувати банери тільки на визначеній групі серверів, із заданою інтенсивністю, або тільки у визначені проміжки часу, не показувати повторно банер користувачам, що його вже бачили. Існує досить багато міжнародних служб обміну банерами, перелік яких можна знайти за адресою http://www.markwelch.com/bannerad.

Номер слайду 11

Покупка показів банерів Покупка показів банерів – для випадку, якщо у фірми є кошти для реклами в Інтернеті. Таких місць в українській мережі досить багато і, оскільки пропозиція випереджає попит, середні ціни за тисячу показів (СРМ) нижчі, ніж у мережі в цілому. Перш ніж купувати покази банерів, треба чітко сформулювати мету банерної кампанії. Якщо головним завданням рекламної кампанії є залучення якомога більшої кількості відвідувачів, тоді як рекламну площадку найкраще використовувати банерні системи і сервери не з цілеспрямованим показом, а з найнижчим СМР (вартість за тисячу показів). Якщо ж завдання полягає в залученні якомога більшої кількості відвідувачів, які належать до якогось окремого сегмента аудиторії Інтернету, то показ банерів бажано проводити на серверах з відповідною аудиторією. При цьому необхідно враховувати такий аспект банерної реклами, як можливість підвищення іміджу фірми чи рекламованого товару, що вимагає особливої уваги до дизайну банера.

Номер слайду 12

Приймаючи рішення про місце проведення банерної кампанії, необхідно враховувати ряд факторів:на яких серверах буде здійснюватися показ банерів;на який сегмент аудиторії Інтернету націлена реклама;вартість показів;розмір банера;можливість проведення контролю і статистики банера;кількість показів, що купуються;купівля показів або звертання до існуючих.

Номер слайду 13

Покази банерів можна купити:в рекламних мережах, що володіють налагодженим механізмом представлення банерів;в спеціалізованих або пошукових системах, що дозволяють проводити рекламу відповідно до тематики запитів користувачів;на окремих серверах, що мають аудиторію, яка цікавить рекламодавця. Прикладом можуть бути комп'ютерні ресурси, на яких варто купувати покази банерів для реклами комп'ютерних фірм чи пропонованої ними продукції.

Номер слайду 14

Перевір себе. Для закріплення матеріалу пропоную пройти тест за посиланнямhttps://master-test.net/uk/teacher/quiz/editor/id/307782

pptx
Додано
21 березня 2023
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку