Мета проекту 1. Розглянути площі многогранників та тіл обертання 2. Навчитися складати та розв’язувати задачі практичного спрямування на знаходження площ просторових фігур 3. Дослідити використання просторових фігур в повсякденному житті 4. Познайомитись з геометричними формами єгипетських пірамід, Ейфелевої вежі, Софіївського собору
Стислий опис проекту Під час цього проекту учні повинні дослідити проблему використання предметів навколишнього середовища для вивчення теми площі многогранників та тіл обертання. Дослідити факти використання просторових фігур в повсякденному житті та побуті. Учні утворюють 3 групи і кожна група досліджує певну проблему, визначають напрямки роботи, готують необхідні матеріали, аналізують їх, консультуються з лідерами груп та вчителем. Результатом проекту є створення презентації, які будуть показані учням, які вивчають матеріал геометрії у старших класах, але не прийняли участі у роботі над проектом, батькам для того, щоб переконати їх у важливості та необхідності вивчення геометрії
Навчальні цілі та очікуванні результати Дослідити факти, які підтверджують існування геометрії у повсякденному житті. Проаналізувати предмети, які нас оточують з точки зору стереометрії. Продемонструвати самостійно можливість використання знань з даної теми при розв’язуванні задач практичного змісту. Виховувати в учнів інтерес до вивчення математики. Розвивати просторову уяву, логічне мислення, пам’ять. Систематизувати свої знання щодо означення та властивості призми, піраміди, тіл обертання. Вдосконалити вміння аналізувати, робити висновки. Аргументувати можливість використання знань з даної теми при розв’язуванні задач практичного змісту.
Висновок В ході виконання даної проектної роботи було систематизовано знання учнів з даної теми. Перевірено вміння та навички в складанні та розв’язуванні задач із життя. Досліджено використання даної теми в повсякденному житті. Учні познайомились з геометричними формами єгипетських пірамід, Ейфелевої вежі, Софіївського собору. Група практиків проаналізувала завдання ЗНО з математики і знайшла задачу з геометрії практичного спрямування, яка стосується теми проекту.