13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Презентація на тему "Пропорція. Золотий переріз"

Про матеріал
Презентація є результатом роботи учнів 6 класу над проектом "Золотий переріз", тема "Пропорція", математика 6 клас. Можна використати на уроці як додаткову інформацію з теми. В матеріалі показано практичне застосування терміну "Золотий переріз".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що спільного між музикою та математикою ? Відповідь на це запитання шукали учні 6 класу – “музиканти” Григірчек Іванна Комаречко Богдан

Номер слайду 2

Учення про відношення та пропорції стародавні греки називали музикою, яку вважали галуззю математики; Чим слабше натягнуто струну, тим нижчий звук вона дає; Чим тугіше натягнуто струну, тим вищий вона дає звук; Щоб усі струни під час гри звучали приємно для вуха, довжини струн повинні перебувати в певному відношенні. Ми шукали відповідь в Стародавній Греції

Номер слайду 3

Прославлені італійські майстри скрипкових інструментів Аматі та Страдіварі свідомо використовували пропорцію золотого перерізу, щоб надати своїм виробам привабливого зовнішнього вигляду Скрипкові інструменти, створені прославленими італійськими майстрами, залишаються до нашого часу найкращими у світі. Подорож в середньовічну Італію

Номер слайду 4

Ми дізналися, що правило золотої пропорції можна застосувати до музики Щоб знайти золотий переріз в класичних музичних творах потрібно: Пам’ятати, що музика відбувається в часі, а не в просторі; Поділити твір на чотири рівні часові відрізки; Точка золотого поділу в даному випадку не обчислюється, а відчувається; Точка золотого поділу збігається з кульмінацією.

Номер слайду 5

Чи проводили дослідження творів талановитих композиторів? Мистецтвознавці дослідили 1770 музичних творів 42 авторів; Чим талановитіший композитор, тим більше в його творах золотих перерізів; У 27 етюдах Шопена знайдено 178 золотих перерізів. Золотий переріз знайдено у 90% всіх творів таких видатних композиторів: Бетховена Моцарта Шопена Шуберта Бородіна Скрябіна

Номер слайду 6

Ми навчаємось в музичній школі, тому теж захотіли знайти золотий переріз в творах , які виконали на своїх музичних інструментах.

Номер слайду 7

Відповідь на запитання нам допомагала знайти вчителька музики Синовіцька Леся Ярославівна Ми зробили такі висновки: В стародавні часи деякі розділи математики називали музикою; Закони математики використовували для виготовлення музичних інструментів; Композитори-генії свої твори складали за законом золотого перерізу. Отже, між музикою і математикою є багато спільного.

ppt
Додано
18 березня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку