Ресурси особистостіЦе всі життєві опори, які знаходяться в розпорядженні людини, і дозволяють їй забезпечувати свої основні потреби: виживання; фізичний комфорт; безпеку; залученість в соціум; повага з боку соціуму; самореалізацію в соціумі.
Номер слайду 2
Сутність та значення ресурсів особистостіРозвиток потенціалу. Ресурси особистості визначають здатність до досконалості та досягнення поставлених цілей. Творчість і проблеми. Ресурси допомагають краще розуміти проблеми та знаходити нові, творчі рішення. Емоційна стабільність. Наявність ресурсів допомагає керувати емоціями та досягати внутрішньої рівноваги.
Номер слайду 3
Види ресурсів1 Зовнішніце матеріальні цінності, соціальні статуси (ролі) і соціальні зв'язки, які забезпечують підтримку соціуму, допомагають людині зовні2 Внутрішніце психічний особистісний потенціал, характер і навички людини, які допомагають зсередини.21взаємопов’язані
Номер слайду 4
Фактори, які впливають на розвиток видів ресурсу особистостіОточення. Вплив родини, друзів, колег та інших соціальних груп на розвиток ресурсів. Середовище. Роль природи та фізичного середовища у розвитку та підтримці ресурсів. Самостійність. Важливість особистої мотивації та внутрішнього пошуку ресурсів.
Номер слайду 5
Запитання для обговорення:1 Чи відкрили ви щось нове , корисне для себе з даної інформації?23 Чи завжди ви знаходите час на поповнення своїх ресурсів?Як ви відновлюєте свої ресурси?
Номер слайду 6
Кожний з нас індивідуальний. І при появі неприємних (стресових) ситуацій, ми звикли тривожитися, переживання, відчувати небезпеку
Номер слайду 7
Стреси і травматичні події1 Первинна травматизаціяколи ми є безпосередніми учасниками події, які пережили, з певними реакціями, загрозу життю або безпеціВторинна травматизаціятравма, яка виникла під впливом кого - або чого-небудь на психіку людини, викликаючи у неї емоційний відгук (властива людям, які були свідками події, але самі в ній не брали участь або спостерігали подію з екранів телевізорів, моніторів)2
Номер слайду 8
Практики для відновлення ресурсу1 Повільно випити чашку чаю/кави/какао2 Обійми3 Згадати п’ятьох осіб, про яких приємно згадувати4 Дві години не заходити у соцмережі5 Поставити собі два простих запитання: «За що сьогодні я була/-в вдячна/-ий собі? і «Як я про себе подбала/-в, щоби залишатися тим, хто відчуває?»Використання прийомів творчості67 З’їсти щось із насиченим смаком