Заняття з елементами тренінгу "Згуртованість та довіра"

Про матеріал

Сприймати та аналізувати труднощі та перешкоди, аналізувати прийоми керування своїми емоціями та конструктивно реагувати на негативні емоції; допомогти підліткам усвідомити, що вони мають багато спільного один з одним, однак кожен має і свої відмінності, які створюють унікальну особистість кожного; створення різних моделей поведінки в конфлікті, зняття тривожності, пов'язаної із конфліктною ситуацією; допомогти учасникам усвідомити, що вони мають багато спільного, однак кожен має і свої відмінності, які створюють унікальну особистість кожного.

Перегляд файлу

Заняття «Згуртованість та довіра»

C:\Users\rakovets\Downloads\Без названия (3).jpg

Мета: сприймати та аналізувати труднощі та перешкоди, аналізувати прийоми керування своїми емоціями та конструктивно реагувати на негативні емоції; допомогти підліткам усвідомити, що вони мають багато спільного один з одним, однак кожен має і свої відмінності, які створюють унікальну особистість кожного; створення різних моделей поведінки в конфлікті, зняття тривожності, пов’язаної із конфліктною ситуацією; допомогти учасникам усвідомити, що вони мають багато спільного, однак кожен має і свої відмінності, які створюють унікальну особистість кожного.

Матеріали: аркуші А4, ручки, фліпчарт, маркери, аркуші ватману.

                                           Хід заняття

Привітання. Вправа «Презентація» (5 хв.)

Всі учасники сідають у коло. Психолог задає завдання: назвати своє ім’я та свої якості або здібності, які починаються на кожну букву імені. Наприклад, Антон: А- артистичний; Надія:Н - норовлива;

н - надійний; а - активна;

т - товариський; д - доброзичлива;

о - охайний; і - ініціативна;

н - ніжний. я - яскрава.

Кожен учасник називає своє ім'я і називає свої позитивні якості або здібності. Головне завдання самопрезентації - підкреслити свою індивідуальність. Після того як кожен повідомить про себе, психолог просить учнів пригадати, у чому ж унікальність учасників групи.

Повторення правил роботи в групі (5хв.)

Вправа «Намалюй свій настрій» (5хв.)

Дітям роздаються аркуші паперу, на яких намальовано два обличчя (смайлики) де відсутній рот. Учасникам потрібно на першому смайлику домалювати рот (сум, радість, смуток). (Другий смайлик використаємо по закінченні заняття).

Запитання для обговорення:

-         З яким настроєм ви прийшли сьогодні на заняття?

Вправа «

 

 

Вправа «Конфліктна ситуація» (12хв.)

Психолог. «Для виконання наступної вправи вам необхідно об’єднатися в пари, по двоє. В конфліктних ситуаціях, кожен намагається відстояти свої права та потреби. У вашій парі один учасник (А) має смачну цукерку, інший (В) – дуже голодний і також обожнює ці цукерки. Завдання А – бути непоступливим: «Нізащо не віддам!» Завдання В – будь-що заволодіти цукеркою. Парам дається п’ять хвилин на діалог».

По закінченні діалогу відбувається обговорення в колі

       Питання для обговорення:

  1. Якими способами користувалися ті, хто отримав цукерку? (Наприклад: обман, підкуп, лестощі, обговорення умов, компроміс…)
  2. Чому не вдалося домовитись тим, хто залишився без цукерки? (Формальне виконання «наказу мами», не аргументовано бажання тощо.)
  3. Який аргумент найчастіше спрацьовував в групі, коли цукерка була отримана, і чому її не віддавали? Результати обговорення фіксуються на фліпчарті.
  4. Якими аргументами ви користуєтесь у Вашому, реальному житті? Чи можна їх назвати дієвими?
  5. Що можна зробити, щоб Ваш аргумент став результативнішим?

 

Вправа «Ми схожі» (10хв.)

Психолог. «Для виконання цієї вправи хаотично розійдіться по кімнаті й говоріть кожному, кого зустрінете, 2 фрази, що починаються словами:

                           «Ти схожий на мене тим, що…»;

                           «Я відрізняюсь від тебе тим, що…».

Питання для обговорення:

  1. Що при виконання вправи вам було легко зробити?
  2. З чим виникли труднощі?
  3. Які відкриття ви для себе зробили?
  4. Які ознаки ви найчастіше використовували для порівняння (зовнішні, внутрішні характеристики)?

Психолог. «Всі ми, по суті, схожі й водночас різні, але маємо право на ці відмінності й ніхто не може змусити нас бути іншими».

 

Вправа «Намалюй свій настрій» (5хв.)

Запитання для обговорення:

-         З яким настроєм прийшли на заняття?

-         Який настрій маєте на кінець заняття?

-         Домалюйте смайлик і скажіть, подібні чи відмінні малюнки? Поясніть чому?

Вправа «Коло єдності» (3хв.)

Було б набагато ліпше, якби люди замість булінгу робили щось добре один для одного.  І я зараз пропоную усім нам стати у коло, узяти один одного  за руки, посміхнутися тому, хто стоїть праворуч, підморгнути тому, хто стоїть ліворуч.

Будьте дружними, толерантними, допомагайте і підтримуйте один одного.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
20 лютого
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку