Роздрібна торгівля — це продаж товарів кінцевим споживачам, а не комерційному підприємству чи організації.
Номер слайду 3
Приводом для закупівлі в роздрібній торгівлі є задоволення особистих потреб покупця або членів його сім´ї за рахунок споживання купленого товару.
Номер слайду 4
Форми організації роздрібної торгівлі: Спеціалізовані з вузьким асортиментом великої насиченості;Універмаги,пропонують багато асортиментних груп;Універмаги- великі підприємства самообслуговування з низьким рівнем витрат і великим обсягом продажу;Супермаркети-доволі великі підприємства самообслуговування з низьким рівнем витрат;Магазини товарів повсякденного попиту-невеличкі магазини у житлових районах з найнеобхіднішими товарами;Торговельні комплекси,гіпермаркети,які займають значні площі.
Номер слайду 5
На розміщення роздрібної мережі впливають наступні чинники: Місце будування-величина,щільність населення;Транспортні-напрямок, інтенсивність основних потоків руху громадського та індивідуального транспорту;Соціальна сфера-досягнення високого рівня обслуговування;Економічна сфера-ефективність капітальних вкладень.
Номер слайду 6
Мережі супермаркетів в Україні
Номер слайду 7
АТБТОВ «АТБ-маркет» — підприємство корпорації «АТБ» — найбільша мережа України, на 2018 рік динаміка відкриття досягає 100 магазинів на рік. За даними дослідницьких агентств, мережа є найбільшою роздрібною мережею в Україні і налічує понад 900 магазинів у 248 населених пунктах 22 областей України. Щодня тут роблять покупки понад 3 млн. українців. 2017 р. товарообіг мережі склав 80,2 млрд грн. Мережа увійшла до двадцятки найбільших платників податків країни (ставши в цьому списку єдиним представником роздрібної торгівлі), сума сплачених податків ТОВ «АТБ маркет» 2017 року склала 4,7 млрд грн. Асортимент магазинів становить близько 4000 товарів, з яких 750 — товари власних торгових марок.
Номер слайду 8
Епіцентр 1994 року Олександр з дружиною почали займатися дрібним продажем керамічної плитки, яку завозили з Польщі. Спочатку продавали на ринку, а згодом почали здавати товар в невеликі магазини. Через два роки відкрили перший магазин та заснували компанію «Цермет АГС».26 березня, 2005 року в Києві відбулося відкриття другого гіпермаркету. Згодом, 3 грудня 2005 року — третього. Четвертий гіпермаркет уже було відкрито у Львові, 6 жовтня 2006 року. Восени 2013 року компанія придбала мережу гіпермаркетів «Нова лінія». Того ж року було придбано логістичний комплекс «Калинівка». У грудні 2014 року в Києві відкрився найбільший гіпермаркет мережі площею 105 тис. м². У серпні 2016 року компанія запустила онлайн-магазин 27.ua того ж року купила контрольний пакет (80 %) акцій холдингу«Вінницька агро-промислова група».
Номер слайду 9
METRO Cash & Carry (в Україні ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна») — мережа магазинів професійної оптової торгівлі на засадах самообслуговування у Європі, Азії та Африці. Входить до складу METRO Group. Центри оптової торгівлі METRO та MAKRO пропонують асортимент до 30 000 продовольчих та непродовольчих товарів. Понад 90 % продукції, представленої в оптових магазинах METRO, закуповується у національних постачальників та виробників. METRO