Презентація на тему "Роздрібна торгівля"

Про матеріал
Презентація "Роздрібна торгівля" може бути використана як додатковий матеріал на уроці географії при вивченні теми "Торгівля як вид послуг".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роздрібна торгівля

Номер слайду 2

Роздрібна торгівля — це продаж товарів кінцевим споживачам, а не комерційному підприємству чи організації.

Номер слайду 3

Приводом для закупівлі в роздрібній торгівлі є задоволення особистих потреб покупця або членів його сім´ї за рахунок споживання купленого товару.

Номер слайду 4

Форми організації роздрібної торгівлі: Спеціалізовані з вузьким асортиментом великої насиченості;Універмаги,пропонують багато асортиментних груп;Універмаги- великі підприємства самообслуговування з низьким рівнем витрат і великим обсягом продажу;Супермаркети-доволі великі підприємства самообслуговування з низьким рівнем витрат;Магазини товарів повсякденного попиту-невеличкі магазини у житлових районах з найнеобхіднішими товарами;Торговельні комплекси,гіпермаркети,які займають значні площі.

Номер слайду 5

На розміщення роздрібної мережі впливають наступні чинники: Місце будування-величина,щільність населення;Транспортні-напрямок, інтенсивність основних потоків руху громадського та індивідуального транспорту;Соціальна сфера-досягнення високого рівня обслуговування;Економічна сфера-ефективність капітальних вкладень.

Номер слайду 6

Мережі супермаркетів в Україні

Номер слайду 7

АТБТОВ «АТБ-маркет» — підприємство корпорації «АТБ» — найбільша мережа України, на 2018 рік динаміка відкриття досягає 100 магазинів на рік. За даними дослідницьких агентств, мережа є найбільшою роздрібною мережею в Україні і налічує понад 900 магазинів у 248 населених пунктах 22 областей України. Щодня тут роблять покупки понад 3 млн. українців. 2017 р. товарообіг мережі склав 80,2 млрд грн. Мережа увійшла до двадцятки найбільших платників податків країни (ставши в цьому списку єдиним представником роздрібної торгівлі), сума сплачених податків ТОВ «АТБ маркет» 2017 року склала 4,7 млрд грн. Асортимент магазинів становить близько 4000 товарів, з яких 750 — товари власних торгових марок.

Номер слайду 8

Епіцентр 1994 року Олександр з дружиною почали займатися дрібним продажем керамічної плитки, яку завозили з Польщі. Спочатку продавали на ринку, а згодом почали здавати товар в невеликі магазини. Через два роки відкрили перший магазин та заснували компанію «Цермет АГС».26 березня, 2005 року в Києві відбулося відкриття другого гіпермаркету. Згодом, 3 грудня 2005 року — третього. Четвертий гіпермаркет уже було відкрито у Львові, 6 жовтня 2006 року. Восени 2013 року компанія придбала мережу гіпермаркетів «Нова лінія». Того ж року було придбано логістичний комплекс «Калинівка». У грудні 2014 року в Києві відкрився найбільший гіпермаркет мережі площею 105 тис. м². У серпні 2016 року компанія запустила онлайн-магазин 27.ua того ж року купила контрольний пакет (80 %) акцій холдингу«Вінницька агро-промислова група».

Номер слайду 9

METRO Cash & Carry (в Україні ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна») — мережа магазинів професійної оптової торгівлі на засадах самообслуговування у Європі, Азії та Африці. Входить до складу METRO Group. Центри оптової торгівлі METRO та MAKRO пропонують асортимент до 30 000 продовольчих та непродовольчих товарів. Понад 90 % продукції, представленої в оптових магазинах METRO, закуповується у національних постачальників та виробників. METRO

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ященок Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Боровська Тетяна Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 квітня 2019
Переглядів
5389
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку