12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Презентація на тему:"Соціальні чинники здоров’я. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини."

Про матеріал
Презентація на тему:"Соціальні чинники здоров’я. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини " містить інформацію про соціум – це суспільство, в якому ми живемо,соціальне середовище,та соціальні чинники. які впливають на здоров’я.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ІАЛЬНПЕКА НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ . Тема13. Соціальні чинники здоров’я. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини.1

Номер слайду 2

Обміркуйте й обговоріть ситуацію. Підлітки зайшли в автобус, почали голосно розмовляти, штовхатися, їсти на ходу морозиво. Морозивотане, тече й може забруднити одяг пасажирів. Оцініть стан соціального здоров’я підлітків. Що ви можете сказати про їхній соціальний розвиток?2

Номер слайду 3

3 Що ми вважаємо соціальним середовищем?Людина живе в суспільстві. Вона має знайти своє місце серед інших людей, навчитися спілкуватися з ними, зрозуміти правила поведінки в соціумі й дотримуватися їх. Уміння користуватися своїми правами й виконувати свої обов'язки є важливим показником соціального здоров'я

Номер слайду 4

4 Соціум – це суспільство, в якому ми живемо. Людина – соціальна істота, сформована своїм оточенням. Однак, суспільство не тільки формує людину, а й впливає на її життя і здоров'я. Соціальне середовище - оточуючий людину соціальний світ (соціум), який включає в себе суспільні (матеріальні та духовні) умови становлення, існування, розвитку та діяльності людей, які тісно пов'язані з суспільними відношеннями, у які ці люди включені. Середовище — це сукупність умов існування людини та суспільства.

Номер слайду 5

Соціальні чинники1. Родина, у якій ви виховуєтеся й зростаєте; 2. Школа, у якій ви навчаєтеся;3. Клас, у якому ви знаходите друзів4. Підліткові компанії, з якими ви проводите дозвілля.5

Номер слайду 6

На ваше соціальне здоров’я впливють:1. Література, яку ви читаєте;2. Телевізійні програми, які ви дивитеся;3. Музика, яку ви слухаєте;4. Театральні спектаклі, фільми, комп’ютерні ігри.6

Номер слайду 7

Обміркуйте й обговоріть ситуацію. Ромчик сказав, що коли на його соціальне здоров’я впливає так багато чинників, то сам він нічого зробити не може. Чи має він рацію?7

Номер слайду 8

Перша ланка суспільства, у якій ви проявляєте себе як соціальна особистість,— це родина. Ви, напевно, помітили, що в родині кожен має свої обов’язки, і вони залежать від місця, яке людина займає в родині. Син, донька, брат, сестра, онук, онучка, племінник, племінниця — усе це соціальні ролі, відведені підліткові в родині. Якщо ви справляєтеся зі своїмиродинними обов’язками, це свідчить про те, що ваш8

Номер слайду 9

Не менш важливим для соціального розвитку є й ваше місце тароль у різних молодіжних підліткових групах: класі, спортивній секції, футбольній команді, драматичному гуртку, компанії друзів, якіживуть на вашій вулиці або у вашому дворі. Ваш соціальний розвитокі, урешті, соціальне здоров’я неабияк залежить від цих груп.9

Номер слайду 10

Вибираючи собі оточення, подумайте, як воно може вплинути наваше соціальне здоров’я. Звертайте увагу на спосіб життя підлітків,з якими ви спілкуєтеся і дружите. Хоч-не-хоч, але воно буде позна-чатися на вас. Тому слід розібратися, чи є цей спосіб життя здоровим,чи не буде він вам шкодити. Пам’ятайте, що свої інтереси можете від-стояти тільки ви самі.10

Номер слайду 11

Соціальна безпека населеного пункту. Обміркуйте й обговоріть ситуацію. Сергій повертався додому зі школи. Біля будинку його зустріла група підлітків, які запропонували хлопчику спуститися в підвал сусіднього будинку, бо там є дещо цікаве. Що, на вашу думку, повинен відповісти Сергій? 11

Номер слайду 12

У місцях проживання може виникати соціальна небезпека, пов’язана з хуліганами, злодіями, грабіжниками, шахраями. Наприклад, злодії можуть подзвонити у двері, назватися електриками й обікрасти квартиру, погрожуючи її господарям. Тому, якщо ви вдома самі, дотримуйтеся певних правил безпеки. У жодному разі не відчиняйте двері, якщо дзвонить незнайома людина, не залишайте двері відчиненими.12

Номер слайду 13

Соціальна небезпека може виникнути й на вулиці. Завжди повідомляйте батьків, куди ви йдете. Не гуляйте на вулиці допізна, пам’ятайте, що кримінальні ситуації найчастіше виникають у темний час доби. Не погоджуйтеся йти з незнайомими підлітками або дорослими в чужий під’їзд, підвал, на пустир або в інші безлюдні місця. Ніколи не заговорюйте на вулиці з незнайомими людьми. Також ніко-ли не розмовляйте з п’яними. Не беріть від незнайомців ніяких речей,які вони пропонують.13

Номер слайду 14

14

Номер слайду 15

15

Номер слайду 16

16

Номер слайду 17

17 Клініки дружні до молоді (КМД) – це спеціалізовані підрозділи, як правило у складі дитячих поліклінік, які надають медичні послуги молоді, а також інформують та консультують, зокрема з питань профілактики ВІЛ та інфекцій, які передаються статевим шляхом (ІПСШ). ЮНІСЕФ надає допомогу Міністерству охорони здоров’я України у покращенні надання послуг з охорони здоров’я дітям та молоді віком до 18 років шляхом створення мережі клінік, дружніх до молоді (КДМ). На разі у країні діє 104 КДМ.

Номер слайду 18

18«Клініки, дружні до молоді» - це заклади, які надають медико-соціальну та психологічну допомогу дітям і молоді на основі дружнього до них підходу, рекомендованого Всесвітньою організацією охорони здоров’я, Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ); на принципах доступності, добровільності, доброзичливості, конфіденційності, анонімності та неосудливого ставлення до відвідувачів. Ці клінікине є альтернативою і не замінюють для підліткової служби дитячі поліклініки. Вони доповнюють одна одну для досягнення єдиної мети - забезпечення здоров’я молодого покоління. «Клініка, дружня до молоді» надає не тільки медичний, а ще психологічний і соціальний комплекс послуг для підлітків і молоді.

Номер слайду 19

Виконання практичних вправ «Складання списку телефонів медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри»1. Національна дитяча «гаряча лінія» 0-800-500-225 або 116 111 з мобільних2. Телефонна «гаряча лінія» Міністерства освіти і науки України  (044) 279-35-74 , «Гаряча лінія» працює з 10.00 до 17.00. 3. Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон Довіри"  8 800 500 21 80 4. Всеукраїнська безкоштовна дитяча лінія "Телефон довіри" , 8800-500-21-80 5. Телефон довіри для дітей, підлітків (Анонімно і безкоштовно) працює з 9.00 до 21.00, (044) 5152374 6. Центр соціальної допомоги сім'ям (Проблема наркоманії, (044) 566-15-48)7. Всеукраїнська дитяча лінія «Телефон довіри» - 0 800 500 21 80191919191919198. Національна «Гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей – 0 800 500 33 5019

Номер слайду 20

Екстрені телефони 112 – Центр громадської безпеки (унiверсальний)(сприяє органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам, органам виконавчої влади у запобіганні та припиненні адміністративних правопорушень та злочинів, захисті життя та здоров'я громадян ,а також у рятуванні людей і майна під час стихійного лиха та інших надзвичайних ситуацій)101 – Пожежна допомога102 – Полiцiя103 – Швидка медична допомога104 – Аварiйна служба газової мережi109 – Довідкова служба 20

Номер слайду 21

Домашнє завдання1. Опрацювати § 23. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини.2. Вивчити нові поняття з теми.3. Виконати тести 7- А Код доступу 6124264відкривши посиланняjoin.naurok.ua21

Номер слайду 22

Домашнє завдання1. Опрацювати § 23. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини.2. Вивчити нові поняття з теми.3. Виконати тести 7- Б Код доступу 5537385відкривши посиланняjoin.naurok.ua22

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Товстолес Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Порхун Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Залуцька Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Поцілуйко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Процик Діана Василівна
    Дякую за прекрасний матеріал до уроку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
pptx
Додано
2 березня
Переглядів
8596
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку