Презентація до уроку узагальнення з всесвітньої історії для учнів 6 - тих класів на тему "Стародавній Єгипет" у формі інтелектуальної гри містить цікаві питання та завдання, проводиться з метою систематизувати знання учнів, здобуті на уроках з всесвітньої історії, активізувати пізнавальну діяльність учнів, вчитися застосовувати набуті знання в нестандартній ситуації, вільно орієнтуватися у вивченому матеріалі, брати участь в обговоренні історичних питань; підвищувати в учнів інтерес до предмету, навчальної діяльності, розвивати здоровий дух суперництва та співробітництва, берегти пам'ять народу про історичне минуле; сприяти вирішенню завдань з формування творчого мислення учнів, їх предметних компетенцій, розвитку активної пізнавальної діяльності, допитливості, зосередженості, спостережливості, вміння логічно мислити та творчо переосмислювати вивчені факти історії; тренувати пам'ять, увагу.
Урок узагальнення і систематизації знань Татаріна О.І. Вчитель історії Зеленогірська ЗОШ І-ІІІ ст.
Номер слайду 2
Географічна Біологічна Про що йде мова Фізкультхвилинка Історична математика Фараон – «великий дім» Бліц –вікторина Шарада
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Уявіть, що ви туристи, які подорожують до однієї з найзагадковіших країн світу
Номер слайду 5
Де знаходилась країна Давній Єгипет? Яка найбільша річка в Єгипті? Як називається місце де при впадінні в море річка Ніл розгалужується на рукави? Яку назву має море в яке впадають води Нілу? Учні дають відповіді на питання і виясняють, що річка Ніл вплинула на життя єгиптян і на їхній спосіб життя.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
1.Це одна з візиток Єгипту. Її часто привозять як сувенір із Єгипту. Має пряме відношення до культури Єгипту. Опосередковано пов’язана з р. Ніл. Річ рослинного походження. Має дивний процес створення, бо для її виготовлення, використовується спеціальний молоток. Служить для збереження інформації. Гарно співіснує з розчином сажі.
Номер слайду 8
Вона пов’язана з р. Ніл. Єгипетсько мовою її назва означає «те, що належить царю». Її використовували для пошиття взуття, молоду як солодощі та їжу, навіть як паливо. Але якби єгиптяни не навчилися її використовувати ще одним способом, то частина відомостей з історії цієї країни була б остаточно втрачена для нащадків. Це рослина.
Номер слайду 9
Його в Єгипті найбільше. Асоціюють цей матеріал з слугами Сета. Використовується в будівництві. Без нього не можна уявити пустелі.
Номер слайду 10
Цей продукт є багатством Єгипту та України. Єгиптяни мріють мати його вдосталь. Він пов'язаний з номом . Завдяки його збереженню кішка стала в Єгипті священною. Без нього не обходиться жоден день нашого життя.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Унікальне творіння людських рук, вони є візитною карткою Єгипту. Ці досконалі споруди і сьогодні вражають своєю точністю та величністю. “Усе боїться часу, а час боїться тільки …”
Номер слайду 13
Охоронець, “батько жаху”, гігантська фігура з тілом лева та головою фараона.
Номер слайду 14
Цей пристрій був необхідний землеробу. За його допомогою вони зрошували сади та городи, до яких не доходила вода під час розливів Нілу.
Номер слайду 15
У правій руці у них тростинка для письма, а запасна «ручка» — за вухом. Вони перерахують і запишуть усе, що їм накажуть: і скільки зерна в казні, і скільки днів знадобиться, щоб побудувати палац або канал
Номер слайду 16
Вони виконували найважчу роботу — рили канали, працювали на рудниках і каменоломнях, були веслярами на кораблях. Їх називали «живі убиті».
Номер слайду 17
Цього єгипетського бога постійно мучили заздрість та злість. Той, кому він заздрив, був красивий, добрий, керував тисячами людей. Щоб захопити владу, він був готовий піти на все, навіть на убивство.
Номер слайду 18
Бог,що вмирає та воскресає.
Номер слайду 19
Забальзамоване тіло померлого.
Номер слайду 20
Французький учений, що першим прочитав стародавнє єгипетське письмо
Номер слайду 21
Значки, що використовувались єгиптянами для написання слів
Номер слайду 22
«Цар богів», головний бог в Єгипті
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Завдання:"Оживити" давньоєгипетську хвалебну пісню богові сонця, замінюючи деякі слова рухами. Коли ти встаєш і приходиш на сході - женеш морок, то вся земля радіє. Від променів твоїх оживають квіти і рослини на полях. Птахи злітають з гнізд і співають тобі хвалу. Сяйво твоє проникає в глибини вод, а на поверхні річки плескаються риби. Люди прокидаються, піднімають руки до тебе і беруться за роботу.
Номер слайду 25
Номер слайду 26
Розвяжіть задачі: «Було 7 будинків, у кожному 7 кішок, кожна кішка з’їла 7 мишей, кожна миша з’їла 7 колосків, кожний колос може дати 7 мір зерна. Знайдіть суму загального числа будинків, кішок, мишей, колосів і мір зерна»
Номер слайду 27
«Позначте на лінії часу дату об’єднання Верхнього та Нижнього Єгипту в єдину державу. Визначте: скільки років виповнилось Єгипту в 2015 році? »
Номер слайду 28
Номер слайду 29
Що таке династія? Як відносилися єгиптяни до фараона?
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Повторити тему «Стародавній Єгипет». Підготуватися до уроку тематичного оцінення.