Трикутник і його елементи Види трикутників7 клас. Геометрія. Анотація: Пропонований матеріал призначений для вчителів, які працюють у 7 класі за новою програмою.»Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір). Робота містить презентацію, яка може бути використана при вивченні теми «Трикутник і його елементи Види трикутників». Тип ресурсу: Презентація Автор: Сирота Л.І. Галузь освіти: Загальна освіта. Математика Аудиторія: учителі, учні Рік видання ресурсу: 2016р Кількість сторінок: 18 Джерело: Синельниківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Мова ресурсу: українська Цінність ресурсу: 5
Номер слайду 2
Методична розробка уроку вчителя математики ЗОШ № 5 м. Синельникового Сироти Л. І. Тема: Трикутник і його елемети. Види трикутників
Номер слайду 3
Мета: Сформувати поняття трикутника та його елементів, властивості сторін трикутника, видів трикутника за кутами. Формувати навики розв'язування задач. Розвивати логічне мислення, уяву, увагу, кмітливість. Виховувати наполегливість, культуру усного та писемного мовлення.
Номер слайду 4
Дайте відповідь на запитання:1. Які ви знаєте найпростіші геометричні фігури на площині? 2 Назвіть пряму, промінь, відрізок, точки. Як вони позначаються? 3. Позначте три точки на одній прямій. 4. Яка фігура утворилася? 5. Яка властивість розміщення точок на одній прямій?6. Позначте три точки, які не лежать на одній прямій та з′єднайте їх послідовно відрізками. Яка фігура утворилася?7 Спробуйте дати означення трикутника.
Номер слайду 5
Трикутник з вершинами A, B, і C позначається ( читають: «трикутник АВС», або САВ «трикутник САВ», або ВАС «трикутник ВАС»АBC. Трикутник - це геметрична фігура, яка складається з трьох точок,які не лежать на одній прямій, та трьох відрізків, які їх послідовно сполучають. Точки називають вершинами, а відрізки – сторонами1. Назвіть вершини та сторони трикутника Кути ВАС, АВС, ВСА називають кутами трикутника АВС( або ∠ А(кут А), ∠В (кут В), ∠ С (кут С))2. Де в житті зустрічаються різні моделі трикутників?3. Про які цікаві назви трикутників в житті ви чули?ЗАПАМ′ЯТАЙ
Номер слайду 6
ВСАУ трикутнику АВС кут В називають кутом, протилежним стороні АС, а кути А і С - кутами, прилеглими до сторони АС. Сторону АС – стороною, протилежною куту. В, сторони АВ і АС – сторонами, прилеглими до кута А
Номер слайду 7
Трикутник є найперша фігура, яка не може розкластися в інший вид більш простих фігур і тому є першим фундаментом будь-якої речі, що має межу і фігуру. Д. Бруно Перші відомості про трикутник та його властивості ми знаходимо в єгипетських папірусах, яким більше 4000 років. У них зокрема, згадується спосіб знаходження площі рівнобедреного трикутника. Трикутники навколо нас
Номер слайду 8
Астрономія. Трикутник — сузір'я. Трикутник — спіральна галактика. Географія. Трикутник Бермудський — аномальна територія в Атлантичному океаніІнше. Трикутник — музичний інструмент. Драматичний трикутник — психосоціальна модель взаємодії людини в транзактному аналізі. Трикутник — один зі способів передачі черги ходу в шахах. Математика. Трикутник Паскаля. Трикутник Кеплера — прямокутний трикутник довжини сторін якого знаходяться в геометричній прогресії.Єгипетський трикутник— прямокутний трикутник зі співвідношенням сторін 3:4:5. Сферичний трикутник — геометрична фігура на поверхні сфери. Трикутник — поняття, яке має декілька значень.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Як ви вважаєте, що називають периметром трикутника ? Знайдіть означення в підручнику на стор. 56.. Побудуйте довільний трикутник, позначте його буквами, виміряйте сторони та знайдіть периметр.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Виконайте самостійно:1. На стор. 56 знайдіть означення гострокутного, прямокутного та тупокутного трикутника2. Побудуйте трикутники. Позначте їх буквами та підпишіть.
Номер слайду 13
Залежно від величини кутів розрізняють трикутники. Гострокутний (трикутник, у якому всі три кути гострі)Прямокутний(трикутник , у якому один кут прямий)Тупокутний(трикутник, у якому один кут тупий)
Номер слайду 14
У 2 рази більша. На 7 см більша, ніж. Запиши умову та розв′яжи задачу. Відповідь: 47
Номер слайду 15
Розв'яжемо разом. У 5разів менша,ніж. На 25 см менша, ніж1. Позначте через х найменшу сторону2. За умовою задачі позначте інші сторони.3. Складіть рівняння та розв′яжіть його.
Номер слайду 16
Позначте через х коефіцієнт пропорційності5х7х11х. АВС2. За відношенням запишіть довжини сторін3. Враховуючи, що сума найбільшої та найменшої сторони трикутника дорівнює 80см, складіть рівняння. Відповідь: 115см
Номер слайду 17
§ 2, п.7,стор.56№138, 141 відповіді на запитання1-4 Домашнє завдання:
Номер слайду 18
Молодці!
Номер слайду 19
Використана література. Мерзляк А. Г, Полонський В. Б. Якір М. С. «Геометрія». 7клас.2015р. Мерзляк А. Г, Полонський В. Б. Якір М. С.» Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання та самостійних робіт» Бабенко С. П «Геометрія». 7клас Розробки уроків Вікіпедія. Картинки – Інтернет-ресурси