Пропонований матеріал призначений для вчителів, які працюють у 7 класі за новою програмою»Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» 2015р(авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір).за підручником Мерзляк А.Г, Полонський В.Б. Якір М.С. «Геометрія». 7клас.2015р.
Методична розробка уроку геометрії (7 клас )на тему:
Медіана, бісектриса, висота трикутника
Вчитель вищої кваліфікаційної
категорії Сирота Любов Іванівна
2016р
Тема. Медіана, бісектриса, висота трикутника
Мета: Сформувати поняття медіани, бісектриси, висоти трикутника виробити вміння на готовому рисунку розпізнавати медіани, висоти, бісектриси трикутника Формувати навики розв'язування задач.
Розвивати логічне мислення,просторову уяву, увагу, кмітливість;
Виховувати наполегливість, алгоритмічну культуру, культуру усного та писемного мовлення.
Тип уроку: формування знань, вироблення вмінь.
Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, Мультимедійна презентація » Медіана, бісектриса, висота трикутника»
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Розв'язання домашніх задач учні перевіряють за готовими зразками (у вигляді проекції на екран).
III. . Актуалізація знань учнів (Слайд №4)
(Слайд №5)
IV. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності
Тема нашого уроку: «Медіана, бісектриса, висота трикутника»
Сьгодні на уроці ми ознайомимось з поняттям медіани, бісектриси, висоти трикутника, навчимося будувати медіани, бісектриси та висоти трикутника, на готовому рисунку розпізнавати медіани, висоти, бісектриси трикутника Будемо вчитись розв'язувати задачі.
V. Засвоєння нових знань
План вивчення матеріалу
VI. Первинне усвідомлення матеріалу
(Слайд №6)
(Слайд №7)
(Слайд №8)
(Слайд №9)
(Слайд №10)
Усні вправи
2.Назвіть, чим є відрізок КD в трикутнику КОС?
D
(Слайд №11)
VII. Підсумок уроку
Дано трикутник АМК.
1.Якщо МВ = ВК, то АВ- …
2.Якщо КAВ = МAВ, то АВ - …
VIII. Домашнє завдання
§ 2, п.7,стор.56
№150, відповіді на запитання 8-11