Українська мова та читання. В. Сухомлинський “Сонячний день узимку”
Номер слайду 2
Метод “Шість Капелюхів”
Номер слайду 3
Заключна частина. Цей твір-казка чи оповідання?До кого зверталася дівчинка?Назви дійових осіб у творіЯкі емоції у вас викликало це оповідання?Чи змінювався у вас настрій? Ваші враження від оповідання?Де у оповіданні відчувалася тривога?Обгрунтуйте, чи всі пташку люблять зиму? Як могла допомогти дівчинка синичці взимку?
Номер слайду 4
Яку можна дати іншу назву твору? Чим вам сподобалося це оповідання?Як можна охарактеризувати дівчинку?Що є гарного взимку?Про яку пору року йшлося у оповіданні?Кого дівчинка могла ще зустріти ? До чого , на вашу думку закликає автор твору?Чому оповідання має таку назву?Чи важливо спостерігати за природньою красою?Чому?
Номер слайду 5
Використання цього методу в групах. Знайти цікаву інформацію про синичок та розповісти. Скласти прислів’я про пташок прочитати та пояснити їх значення. Складають таблицю:чим небезпечно підгодовувати пташок(чорні), а чим потрібно(жовті)
Номер слайду 6
ти. Скласти вірш про допомогу пташкам взимку. Скласти сенкан зі словом “птахи”ДЯКУЮ ЗА УВАГУ