Мета: Систематизувати знання учнів з теми «Перетворення тригонометричних виразів», вдосконалювати в учнів вміння застосовувати основні тригонометричні тотожності, формули додавання та подвійного аргументу при розв’язуванні вправ; розвивати творчу активність, вміння обґрунтовувати свою думку, самостійно застосовувати набуті знання, виховувати почуття товариськості.
ІІІ. Видавництво «ЗНО без проблем» ТЕРМІНОВО!Допоможіть одинадцятикласникам пригадати як розв'язуються задачі на відсотки, попередньо встановивши, до якого типу вони належать. Заповніть порожні місця в таблиці:{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Задача. Тип задачірозв'язок1 Футбольну секцію відвідують 80 учнів, що становить 20% усіх учнів школи. Скільки учнів у школі?2 У парку росте 80 дерев, 20% з яких становлять липи. Скільки лип в парку?3 На одній із вулиць 80 будинків, 20 із яких – двоповерхових. Який відсоток від усіх будинків вулиці становлять двоповерхові?4 У неділю послугами перукарні скористалися 80 клієнтів, а в понеділок – 20 клієнтів. На скільки відсотків зменшилась кількість клієнтів перукарні5 Довжина маршруту спочатку дорівнювала 80 км, а потім збільшилась на 20%. Якою стала довжина маршруту?
Це цікаво…Уявіть собі: якщо б хтось із наших далеких предків рівно 1000 років тому вирішив би покласти в банк 1 копійку під 5% прибутку, то в XXI ст. ця копійка перетворилася б у велике багатство. Щоб судити про величину цієї суми, уявіть мільярд кульок із чистого золота, кожна величиною із земну кулю. Вартість їх є сумою, у яку виросла одна копійка.
V. Телепередача «Обережно! Афера»Шестикласник Максимко К з Тростянецької школи Буського району правильно, на його думку, розв'язав задачу, а вчитель не поставив йому високого балу. Чому?Задача. Товар коштував 150 грн. Якою буде ціна товару, якщо її спочатку підвищили на 20%, а потім знизили на 20 %. Розв'язання Максима20% = 0,21) 150* 0,2 =30 грн – підвищення ціни товару;2) 150+30=180 грн-ціна товару після підвищення на 20%;3) 180-30= 150 грн – ціна товару після знижки на 20%Відповідь: ціна стане такою, як була спочатку – 150 грн
Таблиця для рефлексії{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}Критерії оцінювання. Оцінка (+; -)Я знаю: що називається відсотком; скільки відсотків становить уся величина; як дріб записати у вигляді відсотків; як відсотки записати у вигляді дробу;які є типи задач на відсотки; Я вмію: розпізнавати типи задач на відсотки; знаходити відсоток від числа; знаходити число за його відсотком; знаходити відсоткове відношення двох чисел;знаходити зміну величини у відсотках; розв'язувати задачі на відсотки за допомогою пропорції; розв'язувати «банківські» задачі на вклади і кредити. Самооцінка роботи на уроці