Мета: Систематизувати знання учнів з теми «Перетворення тригонометричних виразів», вдосконалювати в учнів вміння застосовувати основні тригонометричні тотожності, формули додавання та подвійного аргументу при розв’язуванні вправ; розвивати творчу активність, вміння обґрунтовувати свою думку, самостійно застосовувати набуті знання, виховувати почуття товариськості.
Номер слайду 3
Епіграф«Цінними є не ті знання, які відкладаються в мозку, як жир, а ті, які перетворюються в розумові м”язи.»Піфагор
Номер слайду 4
Прес-конференція Інтелектбанку
Номер слайду 5
І. Реєстрація працівників банку. Для числа 450 знайдіть його:2%, 20%, 50%, 120%, 200%.
Номер слайду 6
ІІ. Газета «Розкажіть онуку»Читачі газети просять надрукувати правильну відповідь до вправи № 830 ст. 143. Бабусі за даною відповіддю будуть перевіряти правильність виконання завдання у своїх онуків
Номер слайду 7
ІІІ. Видавництво «ЗНО без проблем» ТЕРМІНОВО!Допоможіть одинадцятикласникам пригадати як розв'язуються задачі на відсотки, попередньо встановивши, до якого типу вони належать. Заповніть порожні місця в таблиці:{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Задача. Тип задачірозв'язок1 Футбольну секцію відвідують 80 учнів, що становить 20% усіх учнів школи. Скільки учнів у школі?2 У парку росте 80 дерев, 20% з яких становлять липи. Скільки лип в парку?3 На одній із вулиць 80 будинків, 20 із яких – двоповерхових. Який відсоток від усіх будинків вулиці становлять двоповерхові?4 У неділю послугами перукарні скористалися 80 клієнтів, а в понеділок – 20 клієнтів. На скільки відсотків зменшилась кількість клієнтів перукарні5 Довжина маршруту спочатку дорівнювала 80 км, а потім збільшилась на 20%. Якою стала довжина маршруту?
Номер слайду 8
ІV. Журнал «Порадник»Порадьте дідусеві, що вигідніше: покласти до банку 2000 гривень під 5% річних на 3 роки чи 1000 гривень під 10% річних на 2 роки?
Номер слайду 9
Бланк для виконання завдання{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Вклад. Ставка. Відсотки через 1 рік. Сума вкладучерез 1 рік. Відсотки через 2 роки. Сума вкладу через 2 роки. Відсотки через 3 роки. Сума вкладу через 3 роки20005%100010%Висновок. Вигідніше покласти…
Номер слайду 10
Це цікаво…Уявіть собі: якщо б хтось із наших далеких предків рівно 1000 років тому вирішив би покласти в банк 1 копійку під 5% прибутку, то в XXI ст. ця копійка перетворилася б у велике багатство. Щоб судити про величину цієї суми, уявіть мільярд кульок із чистого золота, кожна величиною із земну кулю. Вартість їх є сумою, у яку виросла одна копійка.
Номер слайду 11
V. Телепередача «Обережно! Афера»Шестикласник Максимко К з Тростянецької школи Буського району правильно, на його думку, розв'язав задачу, а вчитель не поставив йому високого балу. Чому?Задача. Товар коштував 150 грн. Якою буде ціна товару, якщо її спочатку підвищили на 20%, а потім знизили на 20 %. Розв'язання Максима20% = 0,21) 150* 0,2 =30 грн – підвищення ціни товару;2) 150+30=180 грн-ціна товару після підвищення на 20%;3) 180-30= 150 грн – ціна товару після знижки на 20%Відповідь: ціна стане такою, як була спочатку – 150 грн
Номер слайду 12
VI. Телепередача «Віриш? Не віриш?»Тато отримував зарплату 4000 грн. Чи вірите ви в те, що після підвищення на 20% він буде отримувати 5000 грн?
Номер слайду 13
VII. Радіопередача «Роблю сам» чекає на письмові відгуки про виконання завдань;№840, №851, №860 ст. 145№869*, №771* ст. 146
Номер слайду 14
Таблиця для рефлексії{775 DCB02-9 BB8-47 FD-8907-85 C794 F793 BA}Критерії оцінювання. Оцінка (+; -)Я знаю: що називається відсотком; скільки відсотків становить уся величина; як дріб записати у вигляді відсотків; як відсотки записати у вигляді дробу;які є типи задач на відсотки; Я вмію: розпізнавати типи задач на відсотки; знаходити відсоток від числа; знаходити число за його відсотком; знаходити відсоткове відношення двох чисел;знаходити зміну величини у відсотках; розв'язувати задачі на відсотки за допомогою пропорції; розв'язувати «банківські» задачі на вклади і кредити. Самооцінка роботи на уроці
Номер слайду 15
Висновок. Не бійся, що не знаєш - бійся, що не навчишся. Китайська мудрість