Презентація на тему " Використання ігрових технологій на уроках освітньої галузі "Мистецтво"

Про матеріал
Презентація містить матеріали з розробкою музично-дидактичних ігор, які можна використовувати на уроках музичного мистецтва у початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Васильківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Васильківської міської ради Презентація на тему: «Використання ігрових технологій на уроках освітньої галузі «Мистецтво»Підготувала вчитель музичного мистецтва Полгуєва Л. Б.

Номер слайду 2

Дидактичні ігри на уроках музичного мистецтва в початковій школі

Номер слайду 3

Гра «Знайомство» Мета: розвиток мелодичної та ритмічної імпровізації. Методика проведення гри. Учитель вітається з класом, пропонує познайомитися у незвичайній формі – музичній. На ритмічно-мелодичну вокальну імпровізацію вчителя музики у формі питання «Як тебе звати?» діти, відповідно, повинні проспівати своє ім’я. Гра «Луна» Мета: формування та розвиток ритмічного чуття. Методика проведення гри. Учитель плескає ритмічний малюнок, а учень повторює його за вчителем. Ритмічний малюнок можна подовжувати і ускладнювати.   Є варіант цієї гри більш складний. Вчитель проплескує ритмічний малюнок, наприклад  П І І І, а учень має проплескати цей малюнок навпаки:   І І П. 

Номер слайду 4

Гра «Музичний магазин» Мета: розвивати вміння визначати на слух тембри музичних інструментів. Обладнання: магнітофон, аудіо записи звучання музичних інструментів, картки із зображенням музичних інструментів (фортепіано, сопілка, барабан, скрипка, бандура і т. д.) Методика проведення гри. Учитель по черзі вмикає записи звучання різних музичних інструментів, а учневі необхідно впізнати який музичний інструмент продається зараз в магазині (добре, якщо учень скаже й до якої групи відноситься цей інструмент). 

Номер слайду 5

Гра «Склади слово» Мета: розвивати ритмічне чуття,Обладнання: картки з ритмічними малюнками. Методика проведення гри. Учитель роздає картки з різними ритмічними малюнками, зазначаючи, що І – та (довгий звук), а П – ті-ті (короткі звуки). Учням необхідно скласти слова в заданому ритмі. Наприклад: П І П І – ділі-дон, ділі-дон;І П І І – сонечко світить;П П І І – я іду до школи. 

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Гра «Дерево мудрості» Мета: закріплювати знання про життя та творчість композиторів, прослухані твори. Обладнання: плакат з Деревом мудрості, аркуші паперу. Методика проведення гри. Учні слухають розповідь учителя про життя і творчість композитора, придумують запитання щодо почутого, записують їх та «вішають на Дерево мудрості». Кожен підходить до Дерева, «зриває» записку, читає, відповідає. Інші оцінюють запитання та відповіді. 

Номер слайду 8

Гра «Відгадай , на чому граю»Мета : виявити здібності дітей у розрізнянні на слух за тембром звучання інструментів ( цимбали, металофон, ксилофон, бубон, барабан, трикутник, маракас, ложки ) . Обладнання : магнітофон, аудіо запис звучання музичних інструментів . Методика проведення гри . Педагог за ширмою грає на інструменті, після програвання дитина називає, на якому інструменті грав дорослий . Потім педагог включає запис звучання різних інструментів, а дитині необхідно відгадати, на якому музичному інструменті грає музикант .

Номер слайду 9

Гра « Хороший настрій» Мета: розвивати вміння визначати настрій музичного твору, аналізувати твір. Обладнання: картки зеленого, жовтого та червоного кольорів. Методика проведення гри. Учитель роздає учням по три карточки кольору світлофора: зеленого, жовтого, червоного. Діти слухають музичний твір, після слухання вчитель запитує, як змінився настрій. Діти піднімають картки, які означають:зелений колір – настрій хороший, змінився в кращу сторону;жовтий колір – настрій нейтральний, ніяк не змінився;червоний колір – настрій погіршився. Учні розповідають, які почуття вони пережили, слухаючи той чи інший твір. 

Номер слайду 10

МУЗИЧНІКРОСВОРДИ5-7 кл.1. Український щипковий інструмент. (Кобза)2. Український струнний щипковий інструмент. (Бандура)3. Сучасний електронний інструмент. (Ямаха)4. Різновид фортепіано. (Рояль)5. Струнний смичковий інструмент. (Скрипка)6. Український народний інструмент. (Сопілка)7. Дерев’яний духовий інструмент. (Кларнет)8. Струнно-клавішний музичний інструмент, різновид фортепіано. (Піаніно)9. Струнно-клавішний інструмент. (Фортепіано)10. Клавішний духовий інструмент. (Баян)

Номер слайду 11

Кросворд1.    Форма вокальної музики, твір для голосу з інструментальним супроводом. (Романс)2.    Одна з форм вокальної музики. (Пісня)3.    Музично-хореографічний спектакль.(Балет)4.    Оркестрова п’єса, яка виконується перед театральним дійством. (Увертюра)5.    Перерва в звучанні. (Пауза) 

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Микола Віталійович Лисенко (Починаючи від складу «ТА» і прямуючи по лініях, прочитаєте назви чотирьох опер М. Лисенка.)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

«Танцювальна скринька»В якій країні виникли танці :1)   Полька. (Чехія)         4) Краков’як. (Польща)2)  Полонез. (Польща)  5) Мазурка. (Польща)3)  Сиртакі (Греція)         6) Вальс. (Австрія)Відгадай... Кому належать висловлювання ?                            «Давайте жить во власти вечной музыки и страсти!»(Бетховен, Моцарт, Шопен)«Музика повинна висікати вогонь із сердець людей»(Гете, Шиллер, Майн)«Не ручаєм, а морем повинен був би він називатись». Про кого сказано?(Про Баха, про Бетховена, про Моцарта)«Музику створює народ, а ми, композитори, ії аранжируємо».(Глінка, Даргомижський, Чайковський)Хто назвав Сонату № 14 Л. Бетховена «Місячною сонатою»(Критик Сєров, поет Рельштаб)

Номер слайду 18

ДЯКУЮЗА УВАГУ !

Номер слайду 19

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Присяжнюк Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 січня 2021
Переглядів
3485
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку