Музика як вид мистецтва(урок-подорож) 5 клас за підручником Л. Г. Кондратової
Номер слайду 2
Музична країна запрошує у гості веселих, розумних, ерудованих любителів мистецтва. Веселий кораблик вже чекає щоб попливти по безкрайньому морю музики ! Не забудьте взяти з собою знання, творчість, гарний настрій і мерщій вирушаймо у цікаву подорож!
Номер слайду 3
Для того щоб налаштуватися на позив та мажорний настрій пропоную виконати веселу поспівку. По морю музики кораблик нас неси. По хвилях радості, мелодії краси. Безмежний простір відкривається для нас. Чарівна музика лунає в добрий час!
Номер слайду 4
Порт “Відгадай!”1. Австрійський композитор, “чудо” ХVІІІ ст., автор понад 600 творів 2. Автор 39 опер, італійський композитор, написав парний швидкий танець “Тарантелу” 3. Балет “Лускунчик” , російський композитор, челеста,4. Німецький композитор, соло флейти, написав оперу на основі давньогрецького міфу В. А. Моцарт. Дж. РоссініП. І. Чайковський К. В. Глюк
Номер слайду 5
Порт “Музичний малюнок”Прослухай музичний твір, підбери до нього візуальний образ та пригадай назву.
Номер слайду 6
1.2.4.3.
Номер слайду 7
1. П.І. Чайковський. Балет “Лускунчик” танок феї Драже3. К. В. Глюк Мелодія з опери “Орфей та Еврідіка2. Дж. Россіні “Тарантела”4. С. Рахманінов Прелюдія № 5 для фортепіано Перевір себе!
Номер слайду 8
Порт “Ритмічний”Відтворіть на ударному музичному інструменті ритмічний малюнок1група2 група3 група
Номер слайду 9
Порт “Цікавинки”Йоганн Себастьян Бах за життя був настільки недооцінений, що було видано менше десяти його творів. Для струн рояля потрібно 1500 метрів дроту. Фагот завжди виготовляється із клена. Назва духового инструмента ВАЛТОРНА (WALDHORN) в перекладі с німецького означає—«лісовий ріг». Павуки, якщо заграєш перед ними на скрипці, виповзають зі своїх укриттів. Хоча, звичайно, не для того, щоб послухати музику: павутина від звуків скрипки коливається, і павук думає, що попалася здобич.
Номер слайду 10
Порт “Розумники-розумниці”Об’єднайтеся в чотири групи, з’єднайте картки питань з картками відповідей . Хто швидше і правильніше? Питання. ВідповідіМузика, яку створюють композитори.“Забарвлення” звука. Сила звучання в музиціДовершений твір, що отримав захоплені відгуки. Музика, яку виконують голосом. Керівник оркестру. Знаки, якими записують музичні звуки. Чергування довгих і коротких звуків. Послідовність звуків, яка створює певну музичну єдність. Динаміка. Мелодія. Вокальна музика. Авторська музика. Шедевр. Тембр. Диригент. Ритм. Ноти
Номер слайду 11
Перевір себе. Музика, яку створюють композитори – авторська музика.“Забарвлення” звука – тембр. Сила звучання у музиці – динаміка. Довершений твір, що отримав захоплені відгуки – шедевр. Музика, яку виконують голосом – вокальна музика. Керівник оркестру – диригент. Знаки, якими записують музичні звуки – ноти. Чергування довгих і коротких звуків – ритм. Послідовність звуків, яка створює певну музичну єдність – мелодія.
Номер слайду 12
Порт“Міркувалки”Продовжуємо роботу у групах. На звороті нотки розшифруй вид мистецтва ,який пов’язаний з музикою , підберіть ілюстрацію та створиіть колажяіфаргоерохртаетсиповижкрицарутаретілонік
1 о 2 р 3 к 4 е 5 с 6 т 7 р Порт “Музичні інструменти”Відгадай назви музичних інструментів. Мідний духовий інструмент( з німецького “лісовий ріг”)Дерев’яний духовий інструмент (його Клара вкрала у Карла)Струнно-смичковий інструмент (грає, мов плаче)Забарвлення звуку музичного інструменту. Клавішкий інструмент, у якого замість струн металеві пластинки (зображує чарівність феї Драже)Дерев’яний духовий інструмент (допомогла Нільсу позбавити місто від пацюків)Ударний музичний інструмент(назва предмету посуду)
Номер слайду 16
1в а л т о р н а2к л а р н е т3с к р и п к а 4т е м б р5ч е л е с т а6ф л е й т а7т а р і л к и Перевір себе
Номер слайду 17
Порт “Вокальний”Виконайте вивчені пісні «Веселкову пісню» та «Пісню про чарівників». Пам’ятайте про правила співу та образний зміст пісень.
Номер слайду 18
Молодці!Захоплююча подорож по морю музики закінчується. До зустрічі у Країні музичного мистецтва !