Номер слайду 2
Нова програма із зарубіжної літератури спрямовує роботу вчителя на розвиток ключових компетентностей {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Компетентність. Види робіт на уроках. Пізнавальна. Підготовка презентації, повідомлення, «Інтерв’ю у письменника», гра “А я дізнався, що…”, гра «Екскурсійне бюро»Комунікативна. Майже кожен вид діяльності на уроках формує комунікативну компетентність учнів, але найбільше: бесіди “А якби я вчинив на місті героя?, дискусії, диспути, уроки – суди, творчі роботи, відповіді на проблемні питання.Інформативна. Самостійна робота з книгою, пошук інформації в бібліотеці, робота з каталогом, випуск літературних газет, флаерів, постерів. Полікультурна. Гра – мандрівка по країнах видатних поетів і письменників, відвідування музеїв, театрів, театру опери і балету. Самоосвіти і саморозвитку. Творчі завдання, пошук цікавої інформації, відповіді на проблемні питання. Самостійні роботи з текстами, критичним матеріалом. Різнорівневі завдання для роботи в групах. Соціальна. Різна інтерпретація творів, розуміння твору з огляду на соціальний стан життя сучасників, обговорення, толерантне ставлення до співбесідника. Диспути, дискусії, гра «Дай реальну пораду герою…», «Зміни трагічну долю героя…»Продуктивна. Участь у літературних конкурсах, предметному тижні, інсценуваннях уривків з літературних творів, відвідання музеїв, театрів, перегляд кіно, уроки додаткового читання. Використання в життя набутих знань і умінь.