Презентація на урок РЗМ

Про матеріал
Цікава презентація на урок РЗМ "Ну що б, здавалося, слова...". У презентації містяться цікаві завдання, факти. Різнобарвні сторінки, обов'язково заціавлять вас та ваших учнів!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розвиток зв’язного мовлення. Тема: “Ну що б, здавалося, слова…”Підготувала: вчитель початкових класів. КСШ 9 Щербак Наталія Владиславівна

Номер слайду 2

Розгадай ребусре,,,,,

Номер слайду 3

Номер слайду 4

- Діти, сладіть сполучення слів зі словом черговий. Як ви гадаєте, слово черговий однозначне чи багатозначне? Давайте пройдемо дослідження за допомогою підручника на сторінці 78 впр.281. Складіть словосполучення слів зі словом черговий у значенні людина, яка виконує певні обов’язки. Де ви зустрічали людину, яка виконує обов’язки чергового? Що, на вашу думку, входить в обов’язки чергового у школі? Розкажіть, що вам найбільше подобається в процесі чергування.

Номер слайду 5

Гра “Добери слово”Черговий (який?) уважний…Черговий (що робить?) чергує…

Номер слайду 6

Слухання тексту з передбаченням. Послухайте оповідання В. Сухомлинського “Чого ти, Юрцю, плачеш?”. Діти, як ви гадаєте, чого Юра може плакати?

Номер слайду 7

Чого ти, Юрцю, плачеш?Це було в одній восьмирічній школі. За годину до початку занять у школу прийшли чергові — в кожен клас по одному. Чергові витирали пил із парт, мили дошки, поливали квіти. Черговий восьмого класу хотів переставити стілець біля столу, та ледве доторкнувся, як від нього відпала ніжка.«От халепа на мою голову, — подумав черговий. — Піднесу стілець у сьомий клас, поміняю». Тихенько відчинив двері сьомого класу, поламаний стілець поставив, а цілий узяв. Черговий там поливав квіти й не помітив нічого. Та ось черговий сьомого класу доторкнувся до стільця — й відпала ніжка. Він подумав: «Віднесу цей стілець у шостий клас, поміняю…»Тихенько відчинив двері шостого класу, поламаний стілець поставив, а цілий взяв. І цього не помітили. Та ось черговий шостого класу доторкнувся до стільця — і відпала ніжка…Він одніс поламаний стілець у п’ятий клас, черговий п’ятикласник — у четвертий, четвертокласник — у третій, третьокласник — у другий, а другокласник — у перший клас. Черговий першого класу доторкнувся ненароком до стільця — і в того відпала ніжка. Маленький хлопчик стоїть біля зламаного стільця й плаче. Заходить до класу вчитель. Бачить таке й питає:— Чого ти, Юрцю, плачеш?— Та… от стілець ненароком зламав…«Які в нас чесні, правдиві діти», — подумав учитель.

Номер слайду 8

Дайте відповіді на запитання. Про кого йдеться в тексті? Що робили чергові з стільцем?Як чергові прибирали в класі?Про які факти ви дізналися вперше? Чи правильно робили чергові восьмого, сьомого, шостого, п’ятого, четвертого, третього, другого класів? Що зробили б ви з поламаним стільцем, якби він знаходився у вашому класі?

Номер слайду 9

Чарівні капелюшки. Що мені відомо про слово черговий?Що я відчув/відчула під час уроку?Що гарного, на вашу думку, сталося на уроці?Над чим ще нам потрібно попрацювати?Скільки значень має слово черговий?Де ми можемо побачити чергового?Які висновки з уроку ми можемо зробити?

pptx
Додано
29 січня 2022
Переглядів
934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку