Презентація "Наскрізні лінії на уроках зарубіжної літератури"

Про матеріал
Наскрізні лінії на уроках зарубіжної літератури. Зарубіжна література має досить значний потенціал для реалізації наскрізних змістових ліній: екологічна безпека і сталий розвиток, громадянська відповідальність, здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність, які є невід’ємною частиною кожного предмета.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наскрізні лінії на уроках зарубіжної літератури

Номер слайду 2

Учитель – творець уроку Нехай заслужено пишаються своїми великими відкриттями вчені, нехай гордяться своїми патентами винахідники, нехай не без підстав уважають свою місію особливо вагомою медики, священики, державні діячі, але коли до класу заходить педагог і розпочинається священне дійство, ім’я якому урок, кермо планети і доля людства, його майбутнє – саме в руках учителя. Борис Степанишин, педагог, літературознавець, громадський діяч

Номер слайду 3

Мета вивчення зарубіжної літератури - розвиток ключових і предметних компетентностей учнів у процесі читацької діяльності, усвідомлення ними виняткової ролі художньої літератури в сучасному світі.

Номер слайду 4

Основні підходи до викладання мовно-літературних предметів Компетентнісний Особистісно зорієнтований Текстоцентричний Людиноцентричний

Номер слайду 5

Спільними для всіх компетентностей є такі: • уміння читати і розуміти прочитане; • уміння висловлювати думку усно і письмово; • критичне мислення; • здатність логічно обґрунтовувати позицію; • ініціативність; • творчість; • уміння вирішувати проблеми, • уміння оцінювати ризики та приймати рішення; • уміння конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект; • здатність до співпраці в команді.

Номер слайду 6

Емоційно-ціннісна Літературознавча Загальнокультурна Компаративна

Номер слайду 7

Наскрізні змістові лінії: Наскрізні освітні лінії – один із головних трендів сучасної освіти. Це соціально значима надпредметна тема, яка є інструментом формування у школярів уявлення про суспільство в цілому. Також вони допомагають розвивати здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях, формувати світогляд.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Екологічна безпека та сталий розвиток Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості задля збереження й захисту довкілля

Номер слайду 10

Екологічна безпека та сталий розвиток 5 – 7 класи Розкриття взаємозв’язків людини і навколишнього середовища в процесі вивчення творів у рубриці «Природа і людина». 8 – 9 класи Усвідомлення краси природи, її благотворного впливу на людину, розкриття значення образного слова для висловлення емоцій та почуттів, розуміння образу природи.

Номер слайду 11

Екологічна безпека Промова на захист природи Символ твору Заплутаний лист Таємнича валіза Якби тварини вміли говорити Карта подорожі Мікрофон

Номер слайду 12

Громадянська відповідальність Формування відповідального члена громади та суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, а також – виховання національно свідомої особистості, яка спирається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори розвитку суспільства.

Номер слайду 13

Громадянська відповідальність 5 – 7 класи Формування здатності до ненасильницького розв’язання конфліктів. 8 – 9 класи Осмислення та захист особистих прав і прав інших людей, усвідомлення своєї ролі в суспільстві і набуття умінь брати участь у процесі ухвалення рішень.

Номер слайду 14

Громадянська відповідальність Ланцюжок Продовж сюжетну лінію Ти – мені, я - тобі Літературний турнір Допоможи героям Колективна розповідь

Номер слайду 15

Підприємливість та фінансова грамотність Розуміння практичних аспектів фінансових питань (заощадження, інвестування, запозичення, страхування тощо); розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

Номер слайду 16

Підприємливість та фінансова грамотність 5 – 7 класи Розуміння ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві для особистого кар’єрного зростання. 8 – 9 класи Осмислення неординарності як важливої риси людини для її самореалізації в житті, спонукання учнів до творчих рішень у процесі розв’язання проблем, усвідомлення користі та необхідності спільної діяльності

Номер слайду 17

Підприємли вість та фінансова грамотність Бізнес - план Символ твору Асоціатив ний кущ Мозковий штурм Коло Вена Проектні технології Мікрофон

Номер слайду 18

Здоров’я і безпека Формування всебічно розвиненого члена суспільства, здатного усвідомлювати пріоритетність здорового способу життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовища.

Номер слайду 19

Здоров’я і безпека 5 – 7 класи Усвідомлення переваг здорового способу життя та безпечної поведінки. 8 – 9 класи Осмислення причиново-наслідкових зв’язків між власними рішеннями та поведінкою, здоров’ям та безпекою, набуття знань та умінь правильної поведінки в критичних та небезпечних ситуаціях.

Номер слайду 20

Здоров’я і безпека Мікрофон Робота в парі Закінчи речення Картинна галерея Навігатор Знайди відповідник

Номер слайду 21

Навчайте так, щоб учень розумів, що навчання є для нього життєвою необхідністю. Пояснюйте школярам, що кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів. Візьміть промінь сонця, і спрямуйте його туди, де панує темрява. Візьміть усмішку і подаруйте її тому, хто її так потребує. Візьміть доброту і подаруйте тому, хто сам не вміє віддавати. Візьміть віру і дайте кожному, хто її не має. Візьміть любов і несіть її всьому світові.

Номер слайду 22

Дякуємо за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Беженар Вікторія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
6 лютого 2022
Переглядів
1871
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку