Презентація "Навчальний переказЧому Оля не зірвала квітку?"

Про матеріал
Цифровий ресурс складений відповідно до програми з української мови для 1 – 4 класів. Він містить текстовий матеріал обсягом 40 -50 слів та допоміжні матеріали (серії фотоматеріалів, ілюстрації, план, опорні слова, словосполучення, словникову роботу, вправи з орфоепії). Подані тексти, що розвиватимуть в учнів кмітливість, зосередженість. У ході роботи приділяється увага засобам виразності усного мовлення – визначенню основного тону висловлювання, паузам, логічному наголосу, темпу мовлення, жестам, міміці, погляду.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальний переказ. Чому Оля не зірвала квітку?Штоля Людмила Миколаївна учитель початкових класів, вища кваліфікаційна категорія Кочержинської гімназіїПаланської сільської ради Уманського району. Черкаської області

Номер слайду 2

Очікування від урокунавчимося усно переказувати текст за планом та опорними словамизбагатимо свій словниковий запас 

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Відгадайте загадку. Наче сонце, серединка,Пелюстків біла хустинка. Знає бджілка і мурашка,Що звуть квіточку ...

Номер слайду 5

Чому Оля не зірвала квітку? Вранці Оля йшла до школи. Біля дороги вона побачила ромашку. Ой, яка красива квітка! Оля вже простягла руку, щоб зірвати квітку. Та раптом побачила на пелюстці краплинку роси. А в краплинці горить сонечко і блакитне небо. Задивилась Оля на краплинку роси й не зірвала квітку.

Номер слайду 6

Роса – краплі води, що осідаютьна траві вранці або ввечері

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Дайте відповіді на запитання. Куди поспішала Оля?На що вона звернула увагу?Що хотіла зробити дівчинка?Чи зірвала вона квітку?Що побачила Оля в краплині роси?

Номер слайду 9

Подумайте чому в другому реченні слово Оля замінене словом вона?З якою інтонацією слід вимовляти назву тексту?Як вимовити третє речення?Чи відповідає зміст оповідання його назві?Порівняйте значення слова горить у таких словосполученнях: Горить у печіГорить у краплинціГорить багаття. Горить обличчя

Номер слайду 10

Правильно вимовляйте слова. Назвіть в них букви, якими позначені приголосні звуки. Вранці - [в р а н ц′і]Простягла - [п р о с т′а г л а]Пелюстці - [п е л′ у с т ц′ і]

Номер слайду 11

Чому Оля не зірвала квітку? Вранці Оля йшла до . . . . Біля дороги вона . . . ромашку. Ой, яка красива . . . ! Оля вже простягла руку, щоб . . . квітку. Та раптом побачила на . . . краплинку роси. А в . . . горить сонечко і блакитне небо. Задивилась Оля на краплинку . . . й не зірвала . . . . Довідка: школи, побачила, квітка, зірвати, пелюстці, краплинці, роси, квітку.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Перекажіть текст за планом. План. Що побачила Оля по дорозі до школи?Яка була ромашка?Чому Оля не зірвала ромашку?Опорні слова: вранці, біля дороги, побачила, гарна, простягнула, хотіла, краплинку, горить сонечко, блакитне небо, задивилась, не зірвала.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Список використаних джерел. Література. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 - 4 класи. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2011. – 392с. Прищепа К. С., Лук'яненко В. Г. Тематичний словник школяра. – К.: Гала, 1997. – 336 с.: іл.. Інтернет ресурсиhttp://ua-referat.comhttp://studentbank.ru/view.php?idhttp://go.mail.ru/sear 

pptx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку