Для чого людині навчатися?Мозок людини здатен учитися все життя - з моменту народження до самої смерті. Гордон Драйден
Номер слайду 3
Навчання – це цілеспрямований процес передачі і засвоєння знань умінь і навичок і способів пізнавальної діяльності людини. Навчання є основною і спеціальною формою засвоєння новим поколінням суспільно-історичного досвіду.
Номер слайду 4
Навчання стає можливим тільки при спільній діяльності дитини і дорослого, учня і вчителя . Необхідна умова навчання – спілкування.
Номер слайду 5
Види навчання: Пояснювально-ілюстративне навчання;Проблемне навчання;Програмоване навчання;Комп'ютерне навчання.
Номер слайду 6
Вид навчання суб’єкт-об’єктне
Номер слайду 7
суб’єкт-суб’єктне навчання
Номер слайду 8
Проблемно- пошукове Проблемна ситуація → проблема → пошук шляхів розв’язання → розв’язання проблеми.
Номер слайду 9
Самонавчання. Самонавча́ння (англ. self-instruction) — направлена індівідуумом діяльність на самостійне отримання знань і (або) досвіду.
Номер слайду 10
Навіщо людині пам’ять? Які властивості запам’ятовування?
Номер слайду 11
Па́м'ять - психічний процес, який полягає в закріпленні, збереженні та наступному відтворенні минулого досвіду, що дає можливість його повторного застосування в життєдіяльності людини.
Номер слайду 12
Властивості пам’яті: Швидкість;Тривалість;Готовність;Обсяг;Точність.
Номер слайду 13
Основні риси пам’яті :запам’ятовування ;збереження ;відтворення ;забування.
Номер слайду 14
Види пам’яті: - за методами запам’ятовування :мимовільна ;довільна .- за збереженням інформації: короткочасна ;довготривала.
Номер слайду 15
За характером переважаючої психічної активності:рухова — пам'ять на рухи та їх системи.емоційна — пам'ять на почуття, які виступають стимулом до діяльності.образна — пам'ять на уявлення: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.словесно-логічна — специфічна людська, запам'ятовується думка у формі понять.
Номер слайду 16
За тривалістю збереження інформації:сенсорна пам'ять триває 0,2 - 0,5 секунди, дозволяє людині орієнтуватися в оточенні.короткочасна пам'ять забезпечує запам'ятовування одноразової інформації на короткий проміжок часу - від кількох секунд до хвилини;довготривала пам'ять — збереження інформації протягом тривалого часу;оперативна пам'ять — проявляється під час виконання певної діяльності і необхідна для її виконання в кожний заданий проміжок часу.
Номер слайду 17
Лабораторне дослідження:“ Дослідження різних видів пам’яті” Завдання №1 Дослідження короткочасної пам’яті . На слідуючому слайді 12 фотографій. Подивіться на них протягом 12 с і відтворіть їх у пам’яті та запишіть їх у зошит у тій послідовності , в якій вони зображені на слайді.
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Завдання 2. Дослідження словесно-логічної пам’яті . Відтворіть протягом 30 сек. запропоновані на слідуючому слайді для запам’ятовування 10 пар слів.
Завдання 3. Дослідження словесно-логічної пам’яті . Відтворіть протягом 30 сек. запропоновані для запам’ятовування на слідуючому слайді 10 пар слів без логічного зв’язку.
-
Беднарчук Тетяна
27.04.2025 в 15:49
Дякую!!!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Задорожна Лідія Яківна
10.04.2025 в 09:00
Дякую!!!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Гайдай Людмила Василівна
23.04.2024 в 14:24
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Анциборова Вера
16.04.2024 в 21:20
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Виджак Олена Яремівна
09.05.2023 в 22:01
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Велика Наталія Миколаївна
04.05.2023 в 08:37
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Хворостяна Вікторія
02.05.2023 в 11:44
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Костіна Неля Миколаївна
28.04.2023 в 16:43
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Яцук Наталія Олександрівна
26.04.2023 в 09:16
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Еверт Тетяна Володимирівна
19.04.2023 в 00:01
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Еверт Тетяна Володимирівна
19.04.2023 в 00:01
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Даценко Ольга
18.04.2023 в 20:19
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Островська Галина Омелянівна
10.05.2022 в 23:20
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Сулік Оксана Петрівна
21.04.2022 в 08:56
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Кондратюк Ангеліна
30.03.2022 в 08:39
Дуже дякую!!!
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Корнійчук Марина Валеріївна
27.04.2021 в 21:40
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Кашу Світлана Станіславівна
22.04.2021 в 15:41
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Парфілко Ольга Анатоліївна
19.04.2021 в 14:41
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Товстолес Лариса
07.04.2021 в 09:11
дякую. дуже плідна робота
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Дрешер Галина
04.04.2021 в 22:49
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
-
Тарасенко Людмила Іванівна
20.04.2020 в 17:08
Загальна:
5.0
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Показати ще 18 відгуків