Презентація "Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення"

Про матеріал
Мета: закріпити знання учнів про види речень за метою висловлювання, розвивати вміння будувати й інтонувати спонукальні речення, розвивати культуру мовлення, уміння спостерігати й аналізувати; виховувати, любов до природи та небайдуже ставлення до неї.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська мова. Тема: Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні ре­чення. Вчитель початкових класівІнна Репушевська Одеської загальноосвітньої школи № 52 І-ІІІ ступенів. Одеської міської ради Одеської області

Номер слайду 2

ПРИГАДАЄМО!Речення виражає … Речення складається… Слова в реченні пишуться… Яке речення називається розповідним? Про щось розповідається або повідомляється. Що ставиться в кінці такого речення? Крапка або знак окликузакінчену думкузі слівокремо

Номер слайду 3

ПРИГАДАЄМО!Яке речення називається питальним? Про щось запитується. Що ставиться в кінці такого речення?Знак питання. Яке речення називається спонукальним? Висловлюється різні спонукання. Що ставиться в кінці такого речення?Крапка або знак оклику

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинка. Пп пе ер рн на ат ті пернаті друзіПернатий — укритий пір’ям (про птахів).

Номер слайду 6

Прочитайте виразно вірш Наталі Забіли.— Чом це, мамо, пташенята до вікна летять щомить? Це вони до мене в хату, мабуть, хочуть залетіть? Відчини віконце, мамо! Хай вони сюди летять! Я дивитимусь. Руками я не буду їх займать!

Номер слайду 7

Назвіть спочатку розповідні речення, потім — питальні. Визначте спонукальні речення. Поясніть, як ви їх розрізняєте. — Чом це, мамо, пташенята до вікна летять щомить? Це вони до мене в хату, мабуть, хочуть залетіть? Відчини віконце, мамо! Хай вони сюди летять! Я дивитимусь. Руками я не буду їх займать!( Розповідне речення)(Питальне речення) (Спонукальне речення)(Питальне речення)(Спонукальне речення)(Спонукальне речення)

Номер слайду 8

Прочитай речення. Учора діти принесли маленького їжачка в живий куточок.

Номер слайду 9

Учора діти принесли маленького їжачка в живий куточок. Прочитай запитання. Підвищуй голос, коли вимовляєш виділене слово. Усно дай повну відповідь на кожне запитання. Хто приніс їжачка в живий куточок? Кого принесли діти в живий куточок? Куди діти принесли їжачка? Коли … ? Якого … ?

Номер слайду 10

Прочитай. Визнач межі речень. Постав відповідні розділові знаки у кінці речень. Хто любить читати книжки Кожного днячитайте книги Усі люблять читати книги Чому важливо читати книги Книга – джерело знань. Кожного дня читайте книги!?!.?!Випиши спонукальне речення

Номер слайду 11

Мікрофон. Яке речення називається розповідним ?За якими ознаками можна відрізнити питальне речення ?Який знак стоїть у кінці спонукального речення?

Номер слайду 12

Молодці!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Попович Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
4641
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку