Презентація "Неоднозначність образу Галілея. Інтелектуальний характер драми"

Про матеріал
допомогти учням розкрити неоднозначний образ Галілея, основну думку та її художнє втілення у тво­рі; розвивати навички аналізу драматичних творів, виділення головного, образне й логічне мислення; розширювати кругозір учнів; виховувати почуття відповідальності, активної громадянської позиції.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Неоднозначність образу Галілея. Інтелектуальний характер драми

Номер слайду 2

Мислити—це одна з найвищих насолод людського роду . Б. Брехт «Життя Галілео»

Номер слайду 3

Білий капелюхбираємо інформацію, факти Історичні факти про Галілео Галілея (ментальна карта)Що ми знаємо про Галілея за змістом драми? (особисте життя, діяльність, винаходи )

Номер слайду 4

Чорний капелюх. З якими перешкодами зіштовхнувся Галілей?Як вони впливають на героя?Що було помилковим у діях, вчинках науковця? Які протиріччя можна помітити у вчинках Галілея?Які наслідки мало зречення Галілея для науки та окремих науковців? (письмово)

Номер слайду 5

Жовтий капелюх. Які переваги для Галілея мало його зречення?Чи можна стверджувати, що Галілей дійсно зрадив своїй меті, науці, ідеї?Чи було ним заплановано і продумано крок зради?Які зміни в образі героя відбулися після оголошення зречення? Простежте символічне значення зору в драмі Ланцюжок характеристик: наївна щира віра – оптимізм – страх – зрада себе – відчай – розуміння того, що сталося – щире каяття – звинувачення себе у зраді).

Номер слайду 6

Червоний капелюх{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Заповніть схему (письмово): позитивні та негативні почуття щодо образу головного героя. Прокоментувати власну думку.

Номер слайду 7

Зелений капелюх«Коли істина неспроможна опиратись, вона мусить перейти у наступ», - казав герой Брехта. Прокоментуйте це висловлювання. Яку альтернативну думку висловлює Галілей наприкінці твору? Що має на увазі герой? Як сказане стосується дій та вчинків Галілея?Який сенс криється у відповіді Галілея своєму учневі Андреасу: «Нещасна та країна, що потребує героїв»?

Номер слайду 8

Синій капелюх. Визначте головну рису особистості Галілея? Чи є підстави стверджувати, що все життя Галілея – невпинна боротьба?Хто ж, на вашу думку, Галілей: великий учений чи звичайна слабка людина?

Номер слайду 9

Домашнє завдання“Вільне письмо” на тему: «Я віддав можновладцям свої знання, щоб вони їх вживали, або не вживала, чи зловживали ними, - як їм заманеться – в їх власних інтересах». Чи повинен науковець нести відповідальність за свої винаходи?»

Номер слайду 10

pptx
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку