Презентація."Неопалима купина", "Як виникли Карпати", "Чому в морі є перлини і мушлі". Уявлення про добро і зло

Про матеріал
Презентація ."Неопалима купина", "Як виникли Карпати", "Чому в морі є перлини і мушлі". Уявлення про добро і зло
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Неопалима купина», «Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі». Уявлення про добро і зло. Презентація учительки української мови та літератури Старосинявського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, гімназія» імені О. Романенка Роздобудько І. Ф. 2021

Номер слайду 2

навчальна: продовжити ознайомлення учнів з міфологічними творами, розкрити тему, ідею, основну думку, їх ідейно-художнє багатство, отримати уявлення про боротьбу добра і зла в художній літературі;виховна: сприяти виробленню і учнів навичок читання, прищеплювати шанобливе ставлення до первісних уявлень людей;розвивальна: виховувати в дітей почуття патріотизму, формувати світогляд та кругозір учнів. МЕТА:

Номер слайду 3

«Неопалима купина» Ікона Божої Матері «Неопалима Купина» відкриває старозавітне пророцтво, що вказувало на Богоматір. Неопалима Купина—це кущ, якого бачив пророк Мойсей,– що він горів у вогні, але не згорав. Це знаменувало зачаття Божою Матір’ю Ісуса Христа від Духа Святого

Номер слайду 4

Робота в робочих зошитах. Тема: зображення боротьби мешканців Дорогобужа з польськими та угорськими завойовниками, осади Дорогобужа загарбниками, демон­стрування сили і духовної міцності мешканців міста.Ідея: ствердження незнищенності української землі та її народу уславлення незламного духу українців перед обличчям небезпеки.

Номер слайду 5

«Як виникли Карпати» Карпати — гірська система на сході України, найбільша висота в Україні — гора Говерла (2061 м). У Карпатах знаходиться значна частина всіх лісів України. Карпатські гори відносно молоді — їм понад 25 мільйонів років. Назва «Карпати» має давньовічну історію і такі значення у пере­кладі, як «камінь», «купа каміння», «значні нерівності», «підводні каміння», «значні стовбури», або «коріння».

Номер слайду 6

Аналіз твору «Як виникли Карпати» Що ви знаєте про гори Закарпаття?Який ландшафт був навкруги в той час?Які відносини були між господарем та його людьми?Хто такий Карпо? Охарактеризуйте цього персонажа. Які почуття викликає у вас велетень Силун?Чому природа допомогла Карпові здолати велетня?Як, за легендою, Силун пов’язаний з утворенням Карпат?Чому гори дістали таку назву? Як назвали озеро біля них?Чи знаєте ви які-небудь інші легенди про утворення Карпат?

Номер слайду 7

Мушля, черепашка — це захисний скелетний утвір, що вкриває тіло багатьох найпростіших, більшості молюсків, плечоногих та деяких ракопо­дібних. Для практичного використання та колекціонування най­більше значення мають мушлі молюсків.«Чому в морі є перли і мушлі»

Номер слайду 8

Перлина (рос. жемчуг, англ. реагls) виникає всередині мушлі, коли туди потрапляє стороння речовина (напр., піщинка), схожа на перламутрове зерно кулястої форми. Розміри перлів — від мікро­скопічних до голубиного яйця. Колір білий, рожевий, жовтуватий, іноді — чорний. Розрізняють перли морські і річкові. Найбільша морська перлина («Перлина Аллаха») важить 6,370 кг. Її виловили 7 травня 1934 року.

Номер слайду 9

надзвичайно «живі» самоцвіти. Ніжні, ледве помітні м’які переливи кольорів, плями яскравого світла плями на гладкій матовій поверхні, акуратної природної кулеподібна форма. Не випадково поняття «перлина» стало синонімом всього красивого та досконалого. Перли

Номер слайду 10

Уявлення про добро і зло. Добро́ — категорія етики, якою позитивно оцінюють певну поведінку, явища чи події. Добро — благо, моральне, правильне, стверджувальне, позитивний початок, корисне, пожиточне.. Зло — це щось погане, якась кривда та несправедливість. Тобто все, що викликає в нас незадоволення, огиду, або взагалі оцінюється нами негативно.

Номер слайду 11

УЗАГАЛЬНЕННЯ УРОКУЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУГерой твору. Назва твору1    Силун2    Чорнобог3    золота черепаха4    угорський король. А «Як виникли Карпати»Б «Чому в морі є перли і мушлі» В «Неопалима купина»Г «Берегиня»Д «Дажбог»Установіть відповідність

Номер слайду 12

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Добро і зло зустрічаються не тільки в легендах та міфах, вони повсякчас навколо нас. Ми маємо навчитись одне від іншого та творити добро, щоб зло ніколи не перемогло. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПрочитати вивчені міфи, укласти таблицю добрих та лихих персо­нажів. Написати міні-твір (5-10 речень) на тему «Чи завжди я роблю добрі вчинки?».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Підлужна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жайворонок Наталія Валеріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
17 грудня 2021
Переглядів
7908
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку