Знаходимо невідоме ділене. Щоб знайти невідоме ділене, слід дільник помножити на частку. З чого це виходить? Ділення - це дія обернена до дії множення. Пригадай: множення - це дія, в якій кілька разів повторюється однаковий доданок (група предметів): добуток С = a ∙ b. Обернена дія називається діленням. С : a = b та C : b = а. Таким чином, ми в змозі знайти, чому дорівнює доданок, що повторюється, або можемо знайти, скільки разів повторився однаковий доданок. Тому ми й говоримо, що дія ділення має два різних значення: в першому випадку результат дії називає розмір, величину “ОДИНИЦІ”, а в другому - КІЛЬКІСТЬ ОДИНИЦЬ.
Розв’яжи задачу: У Наталки 12 ляльок. Вона грає з ними в школу. Вона по різному об’єднує їх в команди для групової роботи в класі. Допоможи їй зробити це, запиши 4 приклади на ділення. Використай кола. Їх розмір можна змінювати, як завгодно. В тебе є 4 варіанти , тому 4 майже однакових слайди.12 : ___ = ___Зразок
Розв’яжи задачу: У Наталки 12 ляльок. Вона грає з ними в школу. Вона по різному об’єднує їх в команди для групової роботи в класі. Допоможи їй зробити це, запиши 4 приклади на ділення. Використай кола. Їх розмір можна змінювати, як завгодно. В тебе є 4 варіанти , тому 4 однакових слайди.12 : ___ = ___
Розв’яжи задачу: У Наталки 12 ляльок. Вона грає з ними в школу. Вона по різному об’єднує їх в команди для групової роботи в класі. Допоможи їй зробити це, запиши 4 приклади на ділення. Використай кола. Їх розмір можна змінювати, як завгодно. В тебе є 4 варіанти , тому 4 однакових слайди.12 : ___ = ___
Розв’яжи задачу: У Наталки 12 ляльок. Вона грає з ними в школу. Вона по різному об’єднує їх в команди для групової роботи в класі. Допоможи їй зробити це, запиши 4 приклади на ділення. Використай кола. Їх розмір можна змінювати, як завгодно. В тебе є 4 варіанти , тому 4 однакових слайди.12 : ___ = ___
Уранці з автопарку виїхали автобуси. Скільки автобусів курсує по 3 маршрутах, якщо відомо, що на кожному маршруті - по 5 автобусів?Пояснення: Якби ми розв’язували задачу по діях, ми б застосували дію множення і міркували б так: на 3 маршрутах по 5 автобусів. 5 * 3 = 15(авт.)Але в нас завдання - скласти рівняння. Це означає, що ми повинні записати задачу так, як читаємо її у підручнику (замість невідомого числа записуємо букву). Отож, читаємо і записуємо: Уранці з автопарку виїхали автобуси. (Число невідомо, запишемо його як x). Автобуси роз’їхались на 3 маршрути. (Поділимо на 3). На кожному маршруті - 5 автобусів. (Запишемо = 5)Розв’язанняx : 3 = 5x = 5 * 3x = 15 Відповідь: 15 автобусів. Склади рівняння за задачею, розв’яжи його: знайди невідоме ділене.
Скільки ніг у 10 коней? (Пам’ятаєш, скільки ніг в кожного коня? Точно! По 4!)Пояснення: Якби ми розв’язували задачу по діях, ми б застосували дію множення і міркували б так: у 10 коней по 4 ноги. Але в нас завдання - скласти рівняння. Це означає, що ми повинні записати задачу так, як читаємо її у підручнику (замість невідомого числа записуємо букву). Отож, читаємо і записуємо: Скільки ніг у 10 коней. (Число невідомо, запишемо його як x). Якщо у кожного по 4? (Поділимо на 4). Коней - 10. (Запишемо = 10)Розв’язанняx : __ = __x = __ * __x = ___Відповідь: ___ ніг. Склади рівняння за задачею, розв’яжи його: знайди невідоме ділене. Впиши приклад на множення
Скільки ніг у 10 коней? (Пам’ятаєш, скільки ніг в кожного коня? Точно! По 4!)Пояснення: Якби ми розв’язували задачу по діях, ми б застосували дію множення і міркували б так: у 10 коней по 4 ноги. Але в нас завдання - скласти рівняння. Це означає, що ми повинні записати задачу так, як читаємо її у підручнику (замість невідомого числа записуємо букву). Отож, читаємо і записуємо: Скільки ніг у 10 коней. (Число невідомо, запишемо його як x). Якщо коней 10? (Поділимо на 10). У кожного буде по 4 ноги. (Запишемо = 4). Розв’язанняx : __ = __x = __ * __x = ___Відповідь: ___ ніг. Склади рівняння за задачею, розв’яжи його: знайди невідоме ділене. Впиши приклад на множення
Надійка сплела з бусинок 3 браслети? Скільки бусинок вона використала, якщо на кожний браслет їй знадобилося 9 бусинок?Якби ми розв’язували задачу по діях, ми б застосували дію множення і міркували б так: у 3 браслетах по 9 бусинок. Але в нас завдання - скласти рівняння. Це означає, що ми повинні записати задачу так, як читаємо її у підручнику (замість невідомого числа записуємо букву). Отож, читаємо і записуємо: Скільки бусинок використала Надійка? (Число невідомо, запишемо його як x). Якщо браслетів -3? (Поділимо на 3). У кожному бралеті буде по___ бусинок. (Запишемо =9). Розв’язанняx : __ = __x = __ * __x = ___Відповідь: ___ бусинок. Склади рівняння за задачею, розв’яжи його: знайди невідоме ділене. Впиши приклад на множення
Надійка сплела з бусинок 3 браслети? Скільки бусинок вона використала, якщо на кожний браслет їй знадобилося 9 бусинок?Якби ми розв’язували задачу по діях, ми б застосували дію множення і міркували б так: у 3 браслетах по 9 бусинок. Але в нас завдання - скласти рівняння. Це означає, що ми повинні записати задачу так, як читаємо її у підручнику (замість невідомого числа записуємо букву). Отож, читаємо і записуємо: Скільки бусинок використала Надійка? (Число невідомо, запишемо його як x). Якщо у кожному браслеті - 9 бусинок? (Поділимо на __). В Надійки війшло - __браслети. (Запишемо =___). Розв’язанняx : __ = __x = __ * __x = ___Відповідь: ___ бусинок. Склади рівняння за задачею, розв’яжи його: знайди невідоме ділене. Впиши приклад на множення