Презентація "Нові підходи в організації освітнього процесу"

Про матеріал
Презентація з досвіду роботи над темою "Нові підходи в організації освітнього процесу"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Остроуменко А. О. Нові підходи до організації освітнього процесу

Номер слайду 2

Сучасні новації у сфері освіти фокусуються на її гуманістичній спрямованості, особливо в плані міжособистісних стосунків учасників освітнього процесу - вчителя й учня.

Номер слайду 3

Якість освіти – відповідність результатів навчання вимогам, встановлених законодавством, відповідним стандартом освіти.

Номер слайду 4

Якість освітньої діяльності – рівень організації, забезпечення та реалізації освітнього процесу, що забезпечує здобуття особами якісної освіти та відповідає вимогам, встановленим законодавством.

Номер слайду 5

Перед вчителем завжди стоять питання: «Кого навчати?», «Чому навчати?», «Як навчати?»

Номер слайду 6

Сучасні діти. Яке воно «цифрове» покоління?Діти гаджетів:Ігнорують великі за об’ємом тексти;Не сприймають лекцій;Звикли до легко доступності знань;Вміють швидко знаходити необхідну інформацію;Швидко, але поверхнево засвоюють інформацію;Не можуть довго концентрувати увагу на чомусь одному;Мають шаблонне, кліпове мислення;Мають добре розвинене образне мислення.

Номер слайду 7

Які проблеми виникають? Учителям не вдається утримати увагу дітей;Дітям не вдається уважно слухати матеріал та засвоювати його;Сортують інформацію на важливу і не важливу, користуючись критеріями сьогоднішніх потреб;Учителі сердяться на учнів, а учні – на вчителів.

Номер слайду 8

Як навчати? Якщо раніше система освіти була спрямована на тривалу, ґрунтовну трансляцію знань від учителя до учня, то зараз процес передачі знань є багатовекторним «від усіх і всюди» , а вчитель має стати партнером для учня у формуванні ключових компетентностей.

Номер слайду 9

Як працювати з поколінням «Z»? Як спілкуватись?Робіть пояснення за допомогою малюнків, бо вони краще розуміють мальовані образи, ніж слова.

Номер слайду 10

Школа починається з уроку – це ключовий елемент навчально-виховного процесу

Номер слайду 11

Для підвищення якості знань учнів вчитель повинен доповнювати урок, як основну форму, іншими формами організації педагогічного процесу.

Номер слайду 12

Уроки потрібно будувати так, щоб учні переключалися з одного на інший вид навчальної діяльності і не загубили інтерес та бажання дізнатися більше.

Номер слайду 13

Якість роботи вчителя, спрямованої на якість результату навчальної діяльності учнів, складається з таких показників:відповідного рівня володіння вчителем навчальним предметом, над підвищенням якого учителеві необхідно постійно працювати;

Номер слайду 14

відповідного рівня методичної підготовки, яка ґрунтується на врахуванні вікових особливостей школярів, особистісно-зорієнтованому підході до організації навчання і виховання, володіння ним сучасними формами, методами і технологіями навчання;

Номер слайду 15

Якості планування навчально-виховного процесу;

Номер слайду 16

Навичок самоаналізу власної педагогічної діяльності на уроці.

Номер слайду 17

Формування навичок моделювання, проектування, конструювання уроку на прикладі кес-методу, таблиці Елевермана, кола Вена.

Номер слайду 18

Ефективність освітнього процесу багато в чому залежить від вміння вчителем правильно організувати урок і вибрати ту чи іншу форму проведення заняття. Запорукою успішної активності є використання інноваційних технологій, нетрадиційних форм уроків, оскільки вони роблять навчальний процес привабливим для учнів, підвищують їхню мотивацію. ЩОЖ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА ЗАКРТИМИ ДВЕРИМА КЛАСА, ЗІ СЛІВ ВЧИТЕЛІВ?

Номер слайду 19

Сучасні діти залюбки виконують лише те що їм до вподоби. Пояснення за допомогою малюнків, бо діти сприймають інформацію образами. Робота в групах - соціалізуєПроектні технології спрощують навчанняІгрові технології розкривають особистість. Технології проблемного навчання, бо це цікаво Ранкові зустрічі - надихають

Номер слайду 20

1 – Г клас. Вчитель для формування мотивації до навчання проводить: ранкові зустрічі в класіранкові зустрічі на подвір’ївикористовує на уроках наочності, плакатів, альбомів, макетів. Наш настрій на уроці

Номер слайду 21

Широко впроваджують ігрові технології

Номер слайду 22

Використовують інтерактивні технології навчання такі як “Мікрофон”, “Мозковий штурм”, “Навчаючи-вчуся”, “Ажурна пилка”, “Незакінчені речення”, “Дерево рішень”.

Номер слайду 23

На уроках використовуютьпроектні технології;ігрові технології;інтерактивні технології (робота в групах, метод проектів, «мозковий штурм», рольові й ділові ігри, «асоціативний кущ», «відкритий мікрофон», групова дискусія, взаємне навчання тощо). Впроваджують нові форми уроків: урок-практикум, урок-пошук, урок-дискусія, урок-мандрівка, урок-залік тощо.

Номер слайду 24

Організовують пізнавальний процес так, щоб він приносив радість дитині, збільшуючи час на рухову активність і творчість дитини. Широко використовує в освітньому процесі дослідницьку та проєктну діяльність.

Номер слайду 25

Робота з лего. Будова казки з лего. Розв'язування задачі мімікою та жестами. Групова робота. Уроки на природіВивчення дробів на власному прикладі

Номер слайду 26

Уроки на свіжому повітріВсе це формує в сучасних учнів бажання вчитися

pptx
Додано
28 жовтня 2022
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку