Сучасні діти. Яке воно «цифрове» покоління?Діти гаджетів:Ігнорують великі за об’ємом тексти;Не сприймають лекцій;Звикли до легко доступності знань;Вміють швидко знаходити необхідну інформацію;Швидко, але поверхнево засвоюють інформацію;Не можуть довго концентрувати увагу на чомусь одному;Мають шаблонне, кліпове мислення;Мають добре розвинене образне мислення.
Ефективність освітнього процесу багато в чому залежить від вміння вчителем правильно організувати урок і вибрати ту чи іншу форму проведення заняття. Запорукою успішної активності є використання інноваційних технологій, нетрадиційних форм уроків, оскільки вони роблять навчальний процес привабливим для учнів, підвищують їхню мотивацію. ЩОЖ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗА ЗАКРТИМИ ДВЕРИМА КЛАСА, ЗІ СЛІВ ВЧИТЕЛІВ?
Сучасні діти залюбки виконують лише те що їм до вподоби. Пояснення за допомогою малюнків, бо діти сприймають інформацію образами. Робота в групах - соціалізуєПроектні технології спрощують навчанняІгрові технології розкривають особистість. Технології проблемного навчання, бо це цікаво Ранкові зустрічі - надихають
На уроках використовуютьпроектні технології;ігрові технології;інтерактивні технології (робота в групах, метод проектів, «мозковий штурм», рольові й ділові ігри, «асоціативний кущ», «відкритий мікрофон», групова дискусія, взаємне навчання тощо). Впроваджують нові форми уроків: урок-практикум, урок-пошук, урок-дискусія, урок-мандрівка, урок-залік тощо.