04.02.2023 СьогодніХвилинка каліграфії. Напишіть каліграфічно число – відповідь до задачі: 56 цукерок роздали 8 учням порівну. По скільки цукерок отримав кожний учень?Відповідь: 7.
Номер слайду 7
04.02.2023 СьогодніХвилинка каліграфії
Номер слайду 8
04.02.2023
Номер слайду 9
04.02.2023 СьогодніРухлива вправа для очей
Номер слайду 10
04.02.2023 СьогодніЗавдання 1. «Розклади» цукерки порівну на купки (по-різному на кожному малюнку). Запиши відповідні рівності.
Номер слайду 11
04.02.2023 СьогодніЗавдання 2. Зістав задачі. До кожної задачі запиши вираз, що є її розв’язанням. Значення якого виразу ти можеш знайти? Обчисли. Яке число одержали в результаті? Що ти знаєш про це число? Чи можна за допомогою натурального числа записати результат іншого виразу? 1) Два брати хочуть розділити порівну між собою 6 яблук. Скільки яблук одержить кожний брат? 2) Два брати хочуть розділити порівну між собою 1 яблуко. Чи отримає кожен брат хоча б по одному яблуку? А скільки одержить кожен брат? ?
Номер слайду 12
04.02.2023 СьогодніЗавдання 3. Василь вирізав із паперу круг і зігнув його так, що краї збіглися. Хлопчик вважає: у такий спосіб він розділив цілий круг на дві рівні частини. Як можна назвати одну з двох рівних частин цілого?
Номер слайду 13
Половина – це одна із двох рівних частин цілого. У цілому дві половини. Щоб одержати половину, треба ціле розділити на дві рівні частини та взяти одну таку частину.
Номер слайду 14
Обведіть дві клітинки, половину замалюйте олівцем. Маринка вважає, що можна зафарбувати двома способами. Чи погоджуєтесь ви із дівчинкою?
Номер слайду 15
04.02.2023 СьогодніЗавдання 3. Тарас зацікавився, як одержати половину та записати результат. Хлопчик міркував так: «Був 1 цілий круг, його розділили порівну, на 2 рівні частини, тому можна зробити такий запис: 1 : 2. Числа 1 і 2 — натуральні, проте в результаті ділення меншого числа на більше ми не одержимо натуральне число». 1 : 2
Номер слайду 16
04.02.2023 СьогодніЗавдання 3. Допомогти розв’язати цю проблему взялася п’ятикласниця Наталка. Дівчинка зробила такий запис: 1 : 2 = — —половина. —— це дріб, він записується двома цифрами і читається так: «одна друга».1 : 2 = – 1 2 1 2 1 2
Номер слайду 17
04.02.2023 СьогодніЗапам'ятай! Щоб одержати половину, треба ціле розділити на дві рівні частини та взяти одну таку частину: 1 : 2 = – .- Чисельник - Знаменник1 2 1 2 _
Номер слайду 18
04.02.2023 СьогодніРухлива вправа.
Номер слайду 19
04.02.2023 СьогодніЗавдання 4. На яких рисунках зафарбовано половину фігури? Обери запис, який позначає половину.12341 2 _ 1 3 _ 1 4 _ 1 5_ 1 6 _ Підручник. Сторінка77
Номер слайду 20
04.02.2023
Номер слайду 21
04.02.2023 СьогодніЗавдання 5. За кожним текстом склади рівняння та розв'яжи його. Підручник. Сторінка77 Відповідь: 2) Семен задумав число, додав до нього добуток чисел 6 і 5 й одержав 70. Знайди задумане Семеном число.ааааа
Номер слайду 22
04.02.2023 СьогодніЗавдання 5. За кожним текстом склади рівняння та розв'яжи його. Відповідь: 3) Марія задумала число, відняла його від 31 й одержала число, яке дорівнює різниці добутку чисел 9 і 7 та числа 56. Яке число задумала Марія?хххх. Підручник. Сторінка77х
Номер слайду 23
04.02.2023 СьогодніФізкультхвилинка.
Номер слайду 24
04.02.2023 СьогодніЗавдання 6. Розв’яжи задачу. Катруся разом із братом виготовили прикраси з намистин – 8 браслетів, по 7 намистин на кожному, і ще кілька підвісок. Скільки намистин використали діти для підвісок, якщо всього вони використали 91 намистину?91по 7 взяти 8х. Підручник. Сторінка77
Номер слайду 25
04.02.2023 СьогодніЗавдання 3. Розв’яжи задачу. Арифметичний метод. Катруся разом із братом виготовили прикраси з намистин – 8 браслетів, по 7 намистин на кожному, і ще кілька підвісок. Скільки намистин використали діти для підвісок, якщо всього вони використали 91 намистину?Відповідь: 3 5 намистин використали діти для підвісок. Браслети - ?, по 7 взяти 8 разів. Підвіски – ?9 1 н.1) 8 ∙ 7 = 56 (н.) – використали для браслетів.2) 9 1 – 5 6 = 3 5 (н.)Вираз: 9 1 – 8 ∙ 7 = 3 5 (н.)Підручник. Сторінка77
Номер слайду 26
04.02.2023 СьогодніЗавдання 3. Розв’яжи задачу. Алгебраїчний метод. Катруся разом із братом виготовили прикраси з намистин – 8 браслетів, по 7 намистин на кожному, і ще кілька підвісок. Скільки намистин використали діти для підвісок, якщо всього вони використали 91 намистину?Відповідь: 3 5 намистин використали діти для підвісок. Браслети - ?, по 7 взяти 8 разів. Підвіски – х9 1 н. Підручник. Сторінка77хххх. Нехай для підвісок діти використали х намистин.
Номер слайду 27
04.02.2023 СьогодніРефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Про які числа ви дізналися сьогодні на уроці? Як одержати половину? Що таке половина? Скільки половин у цілому? Що більше: половина чи ціле?
Номер слайду 28
04.02.2023 СьогодніРефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів. Що менше: половина чи ціле? Як записати половину від цілого? Що означає число, записане під рискою? Як називають це число?Що означає число, записане над рискою? Як називають це число?
Номер слайду 29
04.02.2023
Номер слайду 30
04.02.2023 СьогодніЗапам'ятай! Половина — це одна із двох рівних частин цілого. У цілому дві половини. Щоб одержати половину, треба ціле розділити на дві рівні частини та взяти одну таку частину. Підручник. Сторінка76
Номер слайду 31
04.02.2023 СьогодніРефлексія. Вправа «Емоційна ромашка». Дай відповіді цеглинками LEGO. У мене все вийшло. Було важко. Нічого не зрозумів