Номер слайду 5
)))))))))Знайти однорідні члени і вказати їх синтаксичну роль,скориставшись таблицею. Пояснити розділові знаки в реченнях з однорідними членами.Ø З’ясувати орфограми у виділених словах. Навести власні приклади.Ø Скориставшись тлумачним словником, визначити лексичне значення слова Клуня-будівля для зберігання снопів сіна, полови тощо, а також молотьби, віяння й т.ін.;стодола, шпихлір. Прочитайте текст. Доберіть заголовок у вигляді словосполучення. Визначте основну думку тексту і тип мовлення. Аргументуйте свою відповідь. Доповніть текст власними спогадами про свою родину. У кожного із нас є батьківський поріг, розквітла калина під вікном рідної хати, рідна мова, околиця села чи міста із задавнілою пам’яткою, протоптана стежина до сусіда, лелечине гніздо на клуні, усміхнене віконце теплої домівки, незрадлива мамина усмішка зі сльозою на щоці, терпкий запах картопляного диму. Усі ці означення вкладаються в одне поняття: Берег Дитинства. Знати свій берег, любити його, не вивітрювати з пам’яті, пронести його через усе життя, невсипуще тягтися до нього, жити ним – що є святіше й дорожче?! Людина без берега дитинства стає забудькуватою, безпринципною, вона може легко зрадити свої і наші принципи, відректися від високих моральних рис. (За В. Скуратівським)РОБОТА З ТЕКСТОМ (СПОСТЕРЕЖЕННЯ НАД РЕЧЕННЯМИ З ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ У ЗВ’ЯЗНОМУ ВИСЛОВЛЮВАННІ))))))))))Знайдіть однорідні члени і вкажіть їх синтаксичну роль, скориставшись таблицею. Поясніть розділові знаки в реченнях з однорідними членами. З’ясуйте орфограми у виділених словах. Наведіть власні приклади. Скориставшись тлумачним словником, визначте лексичне значення слова “клуня”. (Будівля для зберігання снопів сіна, полови тощо, а також молотьби, віяння й т. ін.; стодола).