Презентація "Організація роботи залізничного транспорту при підземних гірничих розробках

Про матеріал
В презентації розкривається коротка характеристика залізничного транспорту при підземних гірничих розробках ,порядок побудови балансового графіку.
Перегляд файлу

image

image

imageimage

Об'єм перевезень залежить від кількості марок корисних копалин. Чим більше  марок корисних копалин  видається шахтою(рудником),тим складніше навантажувальне господарство і колійний розвиток. На деяких рудниках безбуркерне навантаження руди.В даному випадку корисна копалина видається з рудників на напольні склади. Безбуркерне навантаження знижує капітальні витрати і забезпечує маршрутизацію навантаження безпосередньо imageна місцях.

image

За допомогою кранів руду усереднюют ь, змішуючи різні класи в певній пропорції. На металургійні заводи руда поступає підготовленою  до агломерації,що дозволило зменшити кількість складів на заводах і скоротити маневрову роботу

image

На вугільних шахтах  безбункерне навантаження не получило поширення із-за здатності самозайматися. На них застосовується навантаження із бункерів і напівбункерів. Із напівбункерів вугілля завантажується у вагони стрічковими конвеєрами. Іноді влаштовують невеликі перевантажуючи бункера,які забезпечують без зупиночну роботу конвеєра в час перестановки вагонів. На добовий об'єм навантаження впливає режим роботи шахт.

Перевезення в власних вагонах виконуються по контактному графіку,у якому враховуються технологічні перерви. Робота станцій по обслуговуванню шахт і збагачувальних фабрик планується в залежності від наявності корисних копалин для навантаження вагонів. Для постійного контролю розробляється балансовий графік.

image

image

Балансовий графік накопичення і навантаження корисних копалин являє собою зображення їх надходження на склади і відвантаження в вагони за годинами доби. На його основі складається план маршрутного і групового навантаження. Встановлюється розклад подачі і прибирання вагонів і визначаються простої останніх при навантаженні.

image image

Вихідними данними для складання балансового графіку є:

-місткість оперативного складу;

-час прибуття вугілля за марками та сортами;

-час перерв в надходженні;

-годинна продуктивність навантажувальних механізмів.

 

Балансовий графік представляє собою сітку,у лівій частині якого вказують номера і характеристики умов навантаження кожного вантажного фронту,а у правій-об`єм вантажу на складі,час його навантаження у вагони і простоїв останніх під навантаженням,а також час подачі і прибирання вагонів.

image

image

Балансовий графік дає чітке уявлення про наявність корисних копалин в навантажувальних бункерах на кожну годину доби. Подача вагонів під навантаження може здійснюватись різними варіантами,важливо тільки не допускати переповнення бункерів і відправлення корисних копалин на аварійні склади і уникати зайвого простою вагонів через відсутність вантажу в бункері.

 

Мінімальний інтервал для накопичення вантажів в бункері, при якому забезпечується навантаження в термін вагонів місткістю, рівній місткості бункера, визначається за формулою:

image

imageде                     - місткість бункера,т;

-    imageобсяг вантажу, що надходить в бункер, т / год;

-    продуктивність бункера, т / год.

image

pdf
Додано
31 січня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку