Урок №2 Тема: §2. Основні властивості числових нерiвностей.
Номер слайду 2
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК
Номер слайду 3
Розв‘язувати та доводити числові нерівності. Формувати навички порівнювати, оцінювати числових нерівностей з використанням їх властивостей. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, уміння тактовно висловлювати свою думку. Розвивати увагу. Мета уроку: Домогтися свідомого розуміння змісту основних понять ,та властивостей числових нерівностей їх наслідків.
Номер слайду 4
Тип уроку : застосування знань,умінь та навичок. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.
Номер слайду 5
Провірка готовності учнів до уроку: Відповіді до д/з:
Номер слайду 6
Розминка: Виконання вправ:1.№ 41. Порiвняйте x та y, якщо x < 5 i 5 < y.№ 46. Вiдомо,що х > у . Яким знаком( > або< ) треба замінити зірочку, щоб утворилась правильна нерівність?1) Х + 2 * у + 2;2) Х – 3 * у – 3;5) -2,7 Х * -2,7 УВiдповiдь обґрунтуйте.
Номер слайду 7
Властивість 1.ba. Якщо a > b, то b < a. Якщо а < b, то b > aba
Номер слайду 8
Властивість 2.ba. Якщо a > b i b > c то a > c;якщо а < b, і b < с,то а < c.cacb
Номер слайду 9
Властивість 3.ba. Якщо а > b і р - будь-яке число, то а + р > b + p
Номер слайду 10
Наслідок. Якщо а > b + m,то а – m > b.ab. Приклад,якщо:
Номер слайду 11
Наслідок. Приклад.
Номер слайду 12
Приклади № 46.стр.18 Вiдомо, що х > у… Приклади № 48.стр.18 Вiдомо, що 1 < p < 2. Оцініть значення виразу:1) р + 3; 2) р – 4; 6) -3р.
Номер слайду 13
Виконання письмових вправ:№ 55. Порівняй число а з нулем,якщо:1) а + 2 > b + 2 і b ≥ 0,3; 2) а – 3 < р – 3 і р < - 0,7;№ 60. Відомо,що 1,2< х < 1,5. Оцініть значення виразу: 1) 3,1 < 2х + 0,7 < 3,7;2) 3,5 < 5 – х < 3,8;а > 0;а < 0;
Номер слайду 14
Математичний диктант : Вiдомо, що a > b > 0. Яка з наведених нерiвностей є неправильною?1)1) −5а < −5b; 1)-НІ 2) 3+a > 3+b; 2)3) -НІ3)2) -НІ4)4-ТАК
Номер слайду 15
№45. Порiвняйте числа х i у з нулем, якщо: №49. Оціни значення виразу: ( 1;4;6) Домашнє завдання. Р.1§ 2. Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи :№ 52.(1) Порівняйте числа: № 65. ( додатково. )Повторити властивості скорочення дробів. Та зведення дробів до спільного знаменника.
Номер слайду 16
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…