Презентація,,Основні властивості числових нерівностей

Про матеріал

В даній презентації описані основні властивості числових нерівностей.Показані приклади їх використання.Наглядно на числових проміжках їх розв'язано.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок №2 Тема: §2. Основні властивості числових нерiвностей.

Номер слайду 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК

Номер слайду 3

Розв‘язувати та доводити числові нерівності. Формувати навички порівнювати, оцінювати числових нерівностей з використанням їх властивостей. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, уміння тактовно висловлювати свою думку. Розвивати увагу. Мета уроку: Домогтися свідомого розуміння змісту основних понять ,та властивостей числових нерівностей їх наслідків.

Номер слайду 4

Тип уроку : застосування знань,умінь та навичок. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 5

Провірка готовності учнів до уроку: Відповіді до д/з:

Номер слайду 6

Розминка: Виконання вправ:1.№ 41. Порiвняйте x та y, якщо x < 5 i 5 < y.№ 46. Вiдомо,що х > у . Яким знаком( > або< ) треба замінити зірочку, щоб утворилась правильна нерівність?1) Х + 2 * у + 2;2) Х – 3 * у – 3;5) -2,7 Х * -2,7 УВiдповiдь обґрунтуйте.

Номер слайду 7

Властивість 1.ba. Якщо a > b, то b < a. Якщо а < b, то b > aba

Номер слайду 8

Властивість 2.ba. Якщо a > b i b > c то a > c;якщо а < b, і b < с,то а < c.cacb

Номер слайду 9

Властивість 3.ba. Якщо а > b і р - будь-яке число, то а + р > b + p

Номер слайду 10

Наслідок. Якщо а > b + m,то а – m > b.ab. Приклад,якщо:

Номер слайду 11

Наслідок. Приклад.

Номер слайду 12

Приклади № 46.стр.18 Вiдомо, що х > у… Приклади № 48.стр.18 Вiдомо, що 1 < p < 2. Оцініть значення виразу:1) р + 3; 2) р – 4; 6) -3р.

Номер слайду 13

Виконання письмових вправ:№ 55. Порівняй число а з нулем,якщо:1) а + 2 > b + 2 і b ≥ 0,3; 2) а – 3 < р – 3 і р < - 0,7;№ 60. Відомо,що 1,2< х < 1,5. Оцініть значення виразу: 1) 3,1 < 2х + 0,7 < 3,7;2) 3,5 < 5 – х < 3,8;а > 0;а < 0;

Номер слайду 14

Математичний диктант : Вiдомо, що a > b > 0. Яка з наведених нерiвностей є неправильною?1)1) −5а < −5b; 1)-НІ 2) 3+a > 3+b; 2)3) -НІ3)2) -НІ4)4-ТАК

Номер слайду 15

№45. Порiвняйте числа х i у з нулем, якщо: №49. Оціни значення виразу: ( 1;4;6) Домашнє завдання. Р.1§ 2. Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи :№ 52.(1) Порівняйте числа: № 65. ( додатково. )Повторити властивості скорочення дробів. Та зведення дробів до спільного знаменника.

Номер слайду 16

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…

Номер слайду 17

МОЛОДЦіДякую за урок!

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
25 липня 2018
Переглядів
1540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку