Мета: працювати над засвоєнням учнями:· означення прямокутного трикутника та його елементів;· змісту властивості гострих кутів прямокутного трикутника та оберненого твердження;· ознак рівності прямокутних трикутників. Сформувати вміння:· виконувати зображення прямокутного трикутника;· за готовим зображенням або назвою прямого кута прямокутного трикутника називати гіпотенузу та катети;· застосовувати властивість гострих кутів прямокутного трикутника та ознаки рівності прямокутних трикутників до розв’язування задач.
Виконання письмових вправ№1. Знайдіть гострі кути прямокутного трикутника, якщо:а) один із цих кутів у п’ять разів менший, ніж другий;б) їхня різниця дорівнює 10°.№2. У прямокутному трикутнику ABC до гіпотенузи проведено висоту BH. Знайдіть кути трикутника ABH, якщо кут С дорівнює 250 №3. Знайдіть гострі кути прямокутного трикутника, якщо: а) один із його зовнішніх кутів дорівнює 130°;б) їхні градусні міри відносяться як 2 : 7.
Підведення підсумків. Прямокутним називається трикутник…Сторони, що прилягають до прямого кута… проти нього…Катет, що лежить проти кута 300 дорівнює…Медіана проведена з прямого кута…Прямокутні трикутники рівні за…Сума гострих кутів прямокутного трикутника…Гострі кути рівнобедреного прямокутного трикутника…Гіпотенуза трикутника завжди більша…