Номер слайду 18
Аналіз картини - розповідь учня «Герніка» — полотно заввишки 3.5 метрів та завдовжки 7.8 метрів. Картину можна побачити в Музеї королеви Софії (Мадрид). Пікассо зображує стражденних людей, тварин, та будівлі, котрі виділяються серед насильства та хаосу. Загальна сцена картини розміщується в кімнаті, де у відкритому кінці зліва стоїть бик з широко розплющеними очима над жінкою, котра сумує за мертвою дитиною у неї на руках. У центрі картини розміщується кінь, який падає в агонії від того, що пронизаний списом. Центральним фокусом картини є велика зяюча рана в боці коня. Два «приховані» зображення сформовані конем з'являються в картині: Людський череп на тілі в коня. Бик, сформований нижньою частиною коня. Голова бика сформована в основному по передній нозі коня, коліно якої стоїть на землі. Колінна чашечка ноги проявляється у формі носа голови бика, а ріг розміщений у грудях коня. Хвіст бика схожий на полум'я з димом, у вікні створюється більш сірий, світліший відтінок, ніж у кімнаті. Під конем лежить труп розчленованого солдата, який лежить на декількох відрубаних руках. Одна з них досі тримає меч, з якого росте квітка. На відкритій долоні загиблого солдата є стигма, символ мучеництва, отримані стигмати від Христа. Лампа над головою в коня зображена на взір ока. У правій верхній частині коня перелякана жіноча фігура, яка, судячи з усього, запливла в кімнату через вікно. Її руки, які також плавають, несуть гасову лампу. Лампа стоїть дуже близько до ліхтаря і є символом надії. Праворуч з побожним страхом жінка бродить по напрямку до центру плаваючої жіночої фігури. Вона дивиться прямо на запалену лампу. Кинджали, якими замінено язики бика, коня та скорботної жінки. Птах, можливо, голуб, стоїть на полиці за биком у паніці. На правому краї фігура з піднесеними руками з жахом потрапляє в пастку вогнем зверху і знизу. Темні стіни з відкритими дверима визначають правий кінець картини.