Презентація містить завдання для перевірка компетентностей з української мови учнів 2 класу. Створена на основі посібника: Перевірка предметних компетентностей 2 клас Українська мова Оновлена програма Авт: Пономарьова К. Вид-во: Оріон
Тема: ЗВУКИ І БУКВИ 5. Підкресли слова, які НЕможна переносити з рядка в рядок.6. Розташуй в алфавітному порядку слова, записані в попередньому завданні.7. Спиши речення, замі-нивши вислів, поданий у дужках, відповідним сло-вом. Причепився, як (рослина, яка на малюнку росте біля пенька)
Тема: ЗВУКИ І БУКВИ 8. Запиши назву тваринки, яка сидить на пеньку. Побудуй звукову схему цього слова.9. Знайди на малюнку квітку, в назві якої звуків більше, ніж букв. Запиши цю назву. 10. Знайди на малюнку пташку, в назві якої наголошений другий склад. Запиши цю назву і познач наголос.
Тема: СЛОВО 6. Користуючись малюнком, запиши по одному слову в кожну колонку.Іменник Прикметник Дієслово7. Запиши слово — назву предметів, яких на малюнку багато. Зміни це слово так, щоб воно означало один предмет. Багато Один8. Користуючись малюнком, утвори й запиши сполуче-ння слів за поданими пита-ннями. (хто?)… (який?)…
Тема: СЛОВО 9. Користуючись малюнком, устав пропущене слово. Напиши над ним, до якої частини мови воно належить. Зацвіли (які?) … жоржини.10. Доповни речення за поданими питаннями, кори-стуючись малюнком.(Що робить?) … (яке?) … сонечко.11. Склади й запиши два речення за малюнком, викори-стовуючи службові слова.
Тема: СЛОВО 6. Користуючись малюнком, запиши по одному слову в кожну колонку.Іменник Прикметник Дієслово7. Запиши слово — назву предметів, яких на малюнку багато. Зміни це слово так, щоб воно означало один предмет. Багато Один8. Користуючись малюнком, утвори й запиши сполуче-ння слів за поданими пита-ннями. (хто?)… (який?)…
Тема: СЛОВО 9. Користуючись малюнком, устав пропущене слово. Напиши над ним, до якої частини мови воно належить. Лежали (які?) … яблука.10. Доповни речення за поданими питаннями, кори-стуючись малюнком.(Що робить?) … (який?) … хом’як.11. Склади й запиши два речення за малюнком, викори-стовуючи службові слова.
Тема: КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА 1. Запиши назви птахів, які на малюнку плавають на річці. Познач корінь у цих словах.2. Користуючись малюнком, добери й запиши два спільнокореневих слова з коренем -вод-.3. Запиши назви тварин, які рухаються по стежці. Знайди серед цих слів спільно-кореневі й підкресли.
Тема: КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА 4. Користуючись малюнком, встав пропущене в реченні слово. Підкресли в ньому букву, яка позначає нена-голошений голосний звук. До річки тягнуться протоптані … .5. До слова, уставленого в попередньому завданні, до-бери й запиши перевірне слово.
Тема: КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА 8. Запиши назву предмета, яким юнак на малюнку ловить рибу. Добери спільно-кореневі слова до цієї назви й запиши їх.9. Випиши слова, НЕ пов’язані з малюнком. Знайди серед них спільно-кореневі й підкресли. Трава, травма, трав’яний, травмований, травичка, травмувати, трамвай.
1. Запиши назви тварин, які пасуться біля паркану. Познач корінь у цих словах.2. Користуючись малюнком, добери й запиши два спільнокореневих слова з коренем -квіт-.3. Запиши назви тварин і предмета, які зображено на доріжці. Знайди серед цих слів спільнокореневі й підкресли. Тема: КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА
4. Користуючись малюнком, устав пропущене в реченні слово. Підкресли в ньому букву, яка позначає нена-голошений голосний звук. На деревах зазеленіли молоді … .5. До слова, вставленого в попередньому завданні, добери й запиши перевірне слово. Тема: КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА
Тема: КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА 8. Запиши, який продукт харчування виробляється в будиночках, що стоять у саду. Добери й запиши спільно-кореневі слова до цієї назви.9. Випиши слова, НЕ пов’язані з малюнком. Знайди серед них спільно-кореневі й підкресли. Лис, листя, лисячий, листяний, лисенятко, листячко, лисий.
Тема: РЕЧЕННЯ1. Куди прийшли діти, зображені на малюнку? Запиши одним реченням.2. Про що могла запитати дітей бібліотекар? Запиши це речення.3. Склади й запиши за поданим малюнком речення, яке містить прохання.4. Прочитай речення. Зміни його так, щоб воно відповідало малюн-ку. Запиши. Продавець запропонувала читачам цікаві книги.
Тема: РЕЧЕННЯ5. Склади й запиши речення, використовуючи слова з довідки, малюнок і власні враження від відвідування бібліотеки. Довідка: у, багато, цікаві.6. Користуючись малюнком, склади й запиши речення за поданою схемою? 7. Доповни речення, кори-стуючись малюнком. Діти поводились у …8. Користуючись малюнком, запиши відповідь на запитання. Як у бібліотеці використо-вують алфавіт?
Тема: РЕЧЕННЯ9. Серед поданих груп слів знайди і запиши речення. Що дає тобі читання книжок? Хто багато читає, той багато.10. Користуючись малю-нком, з’єднай слова ко-жного стовпчика так, щоб утворилися речення. Наталя подобаються казки. Андрійкові полюбляє пригоди.11. Як, на твою думку, ставляться до книжок діти, зображені на ма-люнку? Запиши двома реченнями.
Тема: РЕЧЕННЯ1. Куди прийшли діти, зображені на малюнку? Запиши одним реченням.2. Про що могла запитати продавець відвідувачів магазину? Запиши це речення.3. Склади й запиши за поданим малюнком речення, яке містить прохання.4. Прочитай речення. Зміни його так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши. Продавець подає дівчинці ковзани.
Тема: РЕЧЕННЯ5. Склади й запиши речення, використовуючи слова з довідки, малюнок і власні враження. Довідка: займатися, люблять.6. Користуючись малюнком, склади й запиши речення за поданою схемою? 7. Доповни речення, кори-стуючись малюнком. Продавець допомагала…8. Користуючись малюнком, запиши відповідь на запитання. Як поводяться діти в магазині?
Тема: РЕЧЕННЯ9. Серед поданих груп слів знайди і запиши речення. Хто займається спортом, той. Яким видом спорту ви займаєтеся?10. Користуючись малю-нком, з’єднай слова ко-жного стовпчика так, щоб утворилися речення. Дівчинка подобається ролики. Хлопчикові вибирає теніс.11. Як, на твою думку, ставляться до спорту діти, зображені на ма-люнку? Запиши двома реченнями.
Тема: ТЕКСТ. МОВА І МОВЛЕННЯ 7. Уяви, що дівчинка, яка сидить під парасолькою, дозволила тобі прочитати запис у своєму щоденнику. Запиши, познач абзаца-ми зачин, основну частину і кінцівку тексту. Ми приїхали до моря. Погода тут чудова. Море пестить нас теплою водою. На пляжі пропонуються різні розваги. Ми вдосталь купаємось і засмагаємо. Відпочинок усім подобає-ться.
Тема: ТЕКСТ. МОВА І МОВЛЕННЯ 11. Прочитай, що розказує по телефону своєму другові хлопчик, зображений неподалік від клоуна. Знайди недолік у тексті. Виправ його і запиши вдосконалений текст. Море дуже приваблює. На море можна дивитись довго. Море буває тихим і неспокійним. А часом море стає навіть серди-тим.
Тема: ТЕКСТ. МОВА І МОВЛЕННЯ 3. Прочитай речення, які залишились у дуплі дерева. Визнач, чи утворюють вони текст. Вибери відповідь, яку ти вважаєш правильною. Так. Ні. Гірське повітря цілю-ще. Квітка едельвейс росте на не приступних скелях. На гірських стежинах можна зустріти диких тварин.
Тема: ТЕКСТ. МОВА І МОВЛЕННЯ 7. Уяви, що дівчинка, яка сидить на пеньку, дозволила тобі прочитати запис у своєму щоденнику. Запиши, познач абзацами зачин, основну частину і кінцівку тексту. Ми приїхали в Карпати. Стоїть чудова погода. Ми дихаємо чистим повітрям. П’ємо джерельну воду. Ми-луємося краєвидами. Від-починок у горах чудовий.
Тема: ТЕКСТ. МОВА І МОВЛЕННЯ 11. Прочитай, що розказує по телефону своєму другові хлопчик, зображений неподалік від водоспаду. Знайди недолік у тексті. Виправ його й запиши вдосконалений текст. Гори дуже приваб-люють. На гори можна дивитись довго. У соняч-ний день гори привітні. А в похмурий день гори здаються суворими.
Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК 4. Запиши, яка погода чекає пасажирів у Лондоні, дібравши до слів із довідки протилежні за значенням. Довідка: ясна, тепла, суха. Погода в Лондоні…5. Запиши з поданих складів слово, яке підкаже, що чекає на пасажирів, зображених на малюнку. Добери спільнокореневі слова до цього слова. ЛІТ ПЕ РЕ
Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК 6. Перевір список речей, за яким хлопчик складав свій рюкзак. Підкресли слова з помилками і виправ ці помилки. Плашч, джинси, куртка, парасолка, мяч, кнежки.7. Допоможи господарям знайти загублену в аеропорту кішку. Для цього опиши зовнішній вигляд тваринки.
Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК 8. Допоможи хлопчикові написати sms-повідомлєння другові, з яким він не встиг попрощатися.9. Про що тобі було б цікаво запитати пасажирів, зображених на малюнку? Склади й запиши це запитання.10. Запиши кілька ввічливих слів-побажань, які ти хочеш сказати пасажирам.11. Напиши розповідь за малюнком 3-4 речень.
Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК 4. Запиши, яка погода чекає пасажирів у Львові, дібравши до слів із довідки протилежні за значенням. Довідка: похмура, холодна, дощова. Погода у Львові…5. Запиши з поданих складів слово, яке підкаже, що чекає на пасажирів, зображених на малюнку. Добери спільно-кореневі слова до цього слова.ЇЗД ПО КА
Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК 6. Перевір список речей, за яким дівчинка складала свій рюкзак. Підкресли слова з помилками і виправ ці помилки. Шорти, платя, кеди, грибінець, зубна шчітка, тилефон.7. Допоможи господарю знайти загубленого на вокзалі собаку. Для цього опиши зовнішній вигляд тварини.
Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК 8. Допоможи дівчинці написати sms-повідомлєння подрузі, з якою вона не встигла попро-щатися.9. Про що тобі було б цікаво запитати пасажирів, зображених на малюнку? Склади й запиши це запитання.10. Запиши кілька ввічливих слів-побажань, які ти хочеш сказати пасажирам.11. Напиши розповідь за малюнком 3-4 речень.